Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi meiden,

Met mij gaat het wel redelijk. Ik voel me nog erg moe en emotioneel gezien gaat het best goed. Ik denk dat ik door al het praten en huilen een aantal weken geleden ik het wel al een beetje een plekje aan het geven ben.
Maar maandag heb ik nog een inwendige echo ter controle, dus daarna kan ik het echt een plaatsje geven. Hoe moeilijk het allemaal is, we willen ook weer verder.
We gaan over drie weken lekker 13 dagen naar Spanje, lekker bijkomen en genieten van elkaar!!
Ik ben nog niet begonnen met de clomid, omdat ik maandag af wil wachten en meteen wil vragen of de gynaecoloog kan zien of er eitjes groeien. Omdat er een kans inzit dat alles weer vanzelf werkt.
Ik hoop 1 ding dat ik in ieder geval weer zwanger ben voor de eigenlijk uitgerekende datum.

Suus: Lekker zeg, over twee weken naar Frankrijk.
Geniet er maar van!!
Ik hoop dat de miskraam nog vanzelf opgang komt, want een curretage wordt meestal niet direct gepland. Tenminste zo was het bij mij.
Maar wat is het toch klote he!! (sorry voor de bewoording).
Hoop voor je dat het wel met je gaat. Ik vond het best zwaar allemaal om mee te maken.
Ik ben wel weer aan het werk sinds afgelopen donderdag paar uurtjes.
Vanavond mijn eerste lange dienst draaien en slapen op het werk. Heb niet veel zin, maar moet toch proberen.

Corina: Hoe is het met jou?
Voel jij je verder goed. Ik hoop het.

Goed weekend!!
Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Blij weer iets van jullie te horen.
Met mij gaat het allemaal heel goed. Donderdag bij vk was alles goed. Zou willen dat het met jullie net zo goed ging, maar dat is helaas anders.

@Suus: fijn dat je er goed over kunt praten. Lijkt me ook beter voor je verwerking. Weten je andere kids van niks of heb je 't ze wel verteld?
Lijkt me zo ontzettend dubbel om je nog zo zwanger te voelen, terwijl je weet dat er geen leven meer in je zit. Moeilijk hoor. Het zijn allemaal lege loze woorden, ik weet het, maar ik hoop dat ik je daarmee toch een beetje steun. Ik had zo gehoopt voor je dat het nu goed zat! Sterkte de komende tijd meisje en als je het op kunt brengen hou ons dan een beetje op de hoogte. En ga van je vakantie genieten!

@Patries: fijn dat het al wat beter met je gaat. Het heeft allemaal zijn tijd nodig natuurlijk. En ik geef je gelijk dat je eerst je gesprek van maandag afwacht voor je weer verder gaat. Geniet ook jij van je vakantie en hou me zo nu en dan een beetje op de hoogte. Ik begrijp dat jullie tijd voor jezelf nodig hebben hoor, dus ik wacht geduldig af.

Liefs van Corina

Nou meiden, jullie zullen dit niet geloven!
Gaan we naar de gyn om een curettage af te spreken, wil zij (logisch) nog even zelf kijken.
De gyn heeft een klein schermpje alleen voor zichzelf en even later zegt ze: 'ik wil niet vervelend zijn, maar ik zie een vruchtje met hartactie!'
Heh?!?
En het is ook te groot voor bv 5 of 6 weken, dus ze zouden toch echt iets gezien moeten hebben afgelopen dinsdag!
Nou, niet dus!
Zij wilde dat we meteen een echo lieten maken bij de echoscopiste in het ziekenhuis, waren meteen aan de beurt, zij kijken en ja hoor!
Nu hebben we het zelf ook gezien!!!
Een kloppend hartje!
Ik was erg benieuwd naar de termijn, omdat die andere echoscopiste (van een verloskundigencentrum, overigens niet van onze eigen verloskundigen) zei dat zelfs het vruchtzakje te klein was voor de duur van de zwangerschap. Komt ze op 8 weken en 1 dag, terwijl ik zelf weet dat ik morgen 8 weken ben.
Niks te klein dus!!!!!!
Ze heeft wel 2x het vruchtje en het zakje moeten meten van mij, maar steeds kwam er hetzelfde uit!
(ik zat een beetje met het verhaal van Christina in mijn achterhoofd, dat de termijn niet klopte enz).

Echt, we hebben wel 2 uur zitten shaken!
Gelukkig hebben we foto's meegekregen, zodat we steeds weer even kunnen kijken.
Wat is dit ongeloofelijk!

Jullie in ieder geval bedankt voor de lieve reacties en jullie medeleven!

En Patries, ik weet zeker dat het de volgende keer echt gaat lukken!

Liefs Suus

Sorry, heb een stuk geknipt en geplakt, dus nu staat er een klein stukje bij dat in een ander topic thuis hoorde. Christina is 1 van de meiden op het zwanger worden forum. Die heeft dus echt 2x een mk gehad, waarbij de tweede keer uiteindelijk wel een vruchtje met kloppend hartje te zien was, maar week erg af van de termijn, is dus ook niet goed afgelopen.

Hé Suus,

Maar dat is toch geweldig!!!! En je bent niet de eerste hoor. Daarom had ik toen tegen Patries ook gezegd dat ze voor een curettage eerst nog een echo liet maken. Mijn zusje had het nl 2 jaar terug ook. Ze was zwanger van een 2ling. Geen 1 hartje te zien. Toen ze terug moest komen voor een curettage hebben ze eerst nog een echo gemaakt en was er 1 hartje te zien en haar dochtertje is nu inmiddels bijna 2!! Dus ze hebben het best nog wel eens mis.

Maar het zal wel een hele omschakeling zijn! Wat vind ik dit fijn voor je! Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan! Tjonge wat ben ik blij met je bericht.

Liefs van Corina

Dat is nu het eerste verhaal dat ik hoor, waar dat ook bij gebeurd is.
Inderdaad maar goed dat ze dan eerst nog even een echo maken.
Het is zeker een hele omschakeling, maar wel een hele fijne!

Nu maar hopen dat het verder allemaal goed gaat
he ;- )

Toevallig was mijn zusje hier vanmiddag en vroeg ik nog eens hoe het gegaan was. Ze heeft notabene zelf nog op een echo aangedrongen anders hadden ze alles weggehaald zonder nog een keer te controleren!
Die man of vrouw die je vorige week hebt gehad zal nog best wel wat van dit alles horen denk ik. Was je in tweede instantie niet kwaad op hem of haar? Je hebt nu eigenlijk onnodig zo'n kl... week achter de rug!

Nou ik hoop het ook van ganser harte voor je! Ben zo blij voor je dat ik er steeds aan moet denken! Wanneer moet je nu weer terugkomen in het zh? Of mag je nu naar de vk?

Liefs van Corina

Ha Suus,

Mijn mond valt nu helemaal open, wat vind ik dit super super fijn voor jullie!!!
Wat gaaf zeg, dat het toch allemaal goed is. Hoe kan het zo he. Wat een fout zeg. Ben erg blij dat je nog een echo hebt gehad. Je moet er niet aan denken, dan hadden ze zomaar je kindje weg gehaald.
Maar dit is echt geweldig nieuws!!Ik ben zo blij voor jullie.
Het zal zeker een omschakeling zijn, maar eentje die je nooit van je leven meer zult vergeten.
Meid, leef met je mee en hoop dat alles goed blijft gaan!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan