Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend nog een inwendige echo gehad om te kijken of alles schoon is.
Het zag er positief uit. De baarmoeder was geslonken van 3,5cm tot 1,3 cm dus dat was helemaal goed. Er zat nog wel oud bloed in me, maar dat moet als het goed is van zelf eruit komen. Moet zeggen dat ik nu al een paar dagen oud bloedverlies heb.
Verder zat er nog een donkere vlek en ik vroeg wat dat was, hij zei misschien een vochtblaasje. Maar uiteindelijk keek hij goed en was het toch een eitje die best groot was al. Als ik het goed zag 1,9cm.
Dus misschien dat die wel bijna gaat springen. Alleen om er nu voor te gaan met dat bloedverlies, weet niet eens of dat mag. Maar we kunnen natuurlijk een poging wagen.
Verder moet de buikpijn nu vanzelf overgaan.
Ik ben blij dat ik deze echo nog heb gehad, dan weet ik nu hoe het ervoor staat.
Met een gerust gevoel over 2,5 week op vakantie.
We hebben afgelopen weekend geboekt naar Spanje. We gaan naar Malgrat aan de Costa Brava.
Ik ga lekker ontspannen daar en moet zeggen dat ik nu ook bezig ben om alles een plekje te geven, hoe moeilijk het soms ook is.

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

@Patries: Fijn dat in het zh alles goed was, heb je niet nog meer ellende van schoonmaken enzo er over heen.
Als ik je mag adviseren zou ik dit ei maar voorbij laten gaan. Je lichaam moet ook even kunnen herstellen. Maar goed dat is mijn mening en van mij natuurlijk makkelijk praten.
Leef lekker naar je vakantie toe en ga er intens van genieten. En dan nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we hopen.

@Suus: hoe is het meid? Zit je nog lekker op je roze wolk?

Groetjes Corina

Hoi Corina,

We hebben het ei niet voorbij laten gaan, maar we zien wel. Niet erop gericht geweest.
Als het een ei was, dan zou die afgelopen week wel gesprongen moeten zijn.
Ach we gaan over twee weken op vakantie en daar gaan we echt van genieten.
Ik heb er zin in!!!!!

Met jou ook alles goed?

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Heel stuk getypt en weg, ggrrrrr.
Vind het echt een rottig forum zo.
Dat zorgt er voor dat ik er nu veel minder mee bezig ben.

Patries, nou wie weet, hebben jullie wel weer mooi nieuws als je van vakantie komt!
Zou wel heel mooi zijn he!
Maar goed, ga inderdaad maar gewoon heerlijk genieten daar!
In ieder geval fijn dat bij de gyn alles in orde was!

Corina, wel raar dat jouw zus zelf heeft moeten aandringen op een echo.
Het schijnt hier gewoon protocol te zijn, maar dan net voor de curettage.
Nu wilde de gyn meteen even kijken omdat ze geen echo verslag had gekregen en mijn verhaal had aangehoord en zelf gewoon heel erg twijfelde (omdat ik me nog zo zwanger voelde). Dat scheelde voor mij dus wel weer een weekje onzekerheid (denk ik).

Verder gaat het nog steeds super met mij! Voel me nu eigenlijk heel zeker over de zwangerschap.
Vooral ook omdat de misselijkheid alleen nog maar erger wordt.
Donderdag vertrekken we voor 2 weekjes naar Frankrijk en daarna mag ik weer voor een echo.
Zal natuurlijk wel heel opgelucht zijn als ook die echo goed is.

Kids hebben nu vakantie en manlief ook, dus minder tijd en kans om achter de computer te zitten.
Dus wellicht spreek ik jullie na mijn vakantie pas weer.

Groetjes Suus

Ha Suus,

Meid, ik wens je een hele fijne vakantie toe!!!
Geniet ervan!

Ik spreek je dan voorlopig niet want wij vertekken vanaf 7 augustus voor twee weken naar Spanje.
Dus spreek ik je pas na vijf weken weer.
Heel veel succes alvast voor de volgende echo, hoop echt dat alles goed blijft gaan, dat heb je verdient!!!

Liefs van Patries.

Hai meiden,

@Patries; dan gaan wij tegelijk met vakantie. Wij gaan 7 augustus ook weg, maar minder ver dan jij. Wij gaan (samen met mijn zussen en hun gezinnen) naar een bungalowpark in Schin op Geul. Ver genoeg ivm met mijn zwangerschap.

@Suus; ja inderdaad raar dat ze er zelf op heeft moeten aandringen, maar achteraf gelukkig dat ze dat heeft gedaan. Je moet er niet aan denken dat ze dat mooie en lieve meisje wat ze nu hebben hadden weggehaald!
Nou geniet inderdaad van je vakantie met je man en kids. En natuurlijk van het zwanger zijn, ondanks de ongemakken.
Hopelijk een goed bericht als we thuiskomen wat betreft je echo.

Groetjes van Corina

Hé Patries,

Hoe is het met je? Kun je alles een beetje op een rijtje krijgen? Ik wil je nog even een fijne vakantie wensen. Geniet er van en hopelijk kom je uitgerust en met nieuwe moed weer terug.

Liefs van Corina

Hallo meiden,

Corina: Bedankt, jij ook alvast een hele fijne vakantie!!!

Met mij gaat het best goed. Tuurlijk af en toe ups en downs. Maar over het algemeen heb ik het al een plekje gegeven.
Ik ben trouwens vanmorgen ook alweer ongesteld geworden. Ik vind het best snel. Want zou over twee dagen pas vier weken geleden zijn dat ik de miskraam gehad heb.
Dus misschien vanaf woensdag weer met de clomid beginnen. Ik had het ziekenhuis gebeld, maar die zijn vergeten terug te bellen, misschien bellen ze morgen over het hoe en wat.
Ik dacht moet ik de clomid wel gebruiken, omdat mijn menstruatie nu vanzelf opgang kwam.
Ik denk wel dat ik de clomid moet gebruiken.
Maar dit vind ik al positief dat de menstruatie nu al komt. Wordt ook alles weer goed schoon van binnen.

Meiden het ga jullie goed, tot over ongeveer twee weken.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan