Hoi Corina,
Ik krijg (helaas) geen echo hoor, volgende week. Ga alleen naar de VK en dan gaan we naar het hartje luisteren ;-)
Nou, ik heb alweer spijt van die doptone hoor!
De eerste dag leuk het hartje gehoord en opgenomen, maar toen ik het manlief wilde laten horen, kon ik niks meer vinden.
Gisteren avond weer eens geprobeerd maar weer niks.
Nu maak ik me geen enorme zorgen, want ik hoorde de kleine wel steeds snel onder de doptone doorglippen en ik voel het sinds gisteren (nog niet heel de dag, maar af en toe, net of er een vlindertje aan de binnenkant van mijn buik fladdert) en zelf mijn man heeft het gevoeld!
Die deed zijn hand op mijn buik toen we lekker op de bank TV zaten te kijken en ineens was daar het 'gekriebel' ik zei nog niks en ineens zegt mijn man;'ik voel het!' dus ik vroeg, wat voel je dan en wanneer? En het klopte precies met wat ik voelde en ook de plaats klopte. Zo grappig!
Bij de andere 2 kon hij het nooit voelen, want die 2 hielden zich altijd meteen stil als papa's hand op mijn buik kwam, maar deze kroop er helemaal tegenaan leek het wel. Even haalde hij zijn hand weg en ik voelde niks meer. Om uit te proberen of het nog een keer zou lukken weer hand op de buik en ja hoor! Daar was het weer.
De andere 2 voelde ik overigens ook al met 14 weken.
Dus erge zorgen maak ik me niet, maar helemaal gerust voel ik me ook niet door dat ding.
Gebruik het nu dus maar even niet meer, tot ik dinsdag bij de VK het hartje weer gehoord heb.
Denk dus ook dat ik over 2 weekjes dat ding weer terug stuur (huur je per maand).
Ach ja, ik heb wel even het hartje gehoord en op kunnen nemen, dus daar luisteren we dan maar af en toe naar ;-)
Maar zal blij zijn als de VK gewoon het hartje kan laten horen.
Wat een verhaal weer he....
De auto viel ons gelukkig enigszins mee. Was nog een bom met duiten, maar minder dan manlief had gedacht. Nu is ie gelukkig weer in orde en hopelijk blijft dat voorlopig zo!
Hoe gaat het nu verder met jou? Hebben de pruimen verder nog geholpen of toch maar aan de roosvicee laxo gegaan?
Ik voel me gelukkig beetje bij beetje opknappen. Ben nog wel erg moe, maar ja, dat kan ook bijna niet anders. Gaat goedkomen!
Prettig weekend in ieder geval!
Groetjes Suus