Hoi Suus,
Een heel verhaal ja, maar ik hou daar wel van hoor. En als je eenmaal aan het typen bent dan ben je ook zo weer een eind weg. Ik vind dat wel gezellig hoor, dus type maar lekker raak

.
Dat is ook de reden waarom verloskundigen het thuisgebruik van een doptone afraden. Vaak maak je je onnodig ongerust als je het hartje niet kunt vinden. Maar morgen mag je lekker bij de vk gaan luisteren. Altijd weer een ontroerend moment vind ik. Krijg toch altijd weer even een brok in mijn keel.
Wat heerlijk dat je het al voelt! Ik voelde het pas met de 19 weken en mijn man pas rond de 24 weken. Fantastisch gevoel weer hè. Dan kun je helemaal weg dromen op zo'n moment vind je niet?
En het is elke dag weer een bevestiging dat het allemaal nog goed gaat daarbinnen. Dat vind ik ook het fijne ervan.
Nou met die poeperij van mij gaat het nog niet best. Ik heb net de vk gebeld. Heb donderdag en vrijdag aan de pruimen gezeten. Zaterdag de laxo gekocht, maar het komt nog steeds niet. Nu moest ik van de vk de HA bellen. Dat heb ik maar gedaan en die belt me straks terug. Waarschijnlijk krijg ik dan een één of ander laxerend middel. Had eigenlijk liever nog even afgewacht, maar ik ben bang hoe langer ik wacht hoe moeilijker ik het weer op gang ga krijgen.
Verder voel ik me prima. Moet nu wel regelmatig 's middags even gaan liggen omdat ik sneller moe ben maar verder mag ik echt niet klagen.
Vanmiddag ga ik de geboortekaartjes bestellen. Komt nu allemaal dichterbij hè. En als ik dan de tekst lees die op het geboortekaartje moet komen dan wordt het verlangen naar ons kleintje alleen maar weer groter....
Gelukkig dat je je beter gaat voelen, want elke dag zo kotsmisselijk lijkt me ook niet bepaald een pretje. Dan voel je je ook net een vaatdoek lijkt me. Wie weet reageert je lichaam nu beter op je zwangerschap. Ik hoop het voor je.
Groetjes Corina