Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina,

Geeft niks hoor, een lang verhaal. Vind ik wel gezellig!
Ik ben vaak ook wat lang van stof ;-)

Dat duurt inderdaad wel erg lang bij jou zoontje. Houd het maar goed in de gaten!
4 dagen koorts is wel lang.
Het is vooral belangrijk dat hij dan wel goed drinkt he!
Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
Dus jouw zoontje heeft vorig jaar pfeiffer gehad.
Toevallig dachten ze dat afgelopen jaar van mijn zoontje ook. Ik dacht zelf meer aan de bof. Zulke dikke klieren had hij in zijn nek. Ze waren hier vorig jaar de hele tijd met z'n 2tjes ziek. Was echt niet leuk meer. Uiteindelijk allebei op pfeiffer getest, maar dat bleek het toch niet te zijn.
Helaas hebben ze de zwakke keeltjes van hun mama geerft. Ik had vroeger ook om de haverklap keelontstekingen. Tot mijn 24ste. Toen zijn mijn amandelen (eindelijk) pas verwijderd. En sindsdien nog wel eens een keertje een dikke keel gehad, maar niet meer zoals vroeger. Maar nu de kindjes dus heel vaak dikke keeltjes. Als het dit jaar weer zo is, ga ik er toch op staan de amandelen te laten verwijderen. Want zoveel jaren getob en uiteindelijk een chronische ontsteking, wil ik mijn kinderen niet aandoen.

Maar goed, idd wel prettig dat ze het nu allebei hebben hoor en niet na elkaar! Ben ik er in 1x ook weer vanaf. Daarnaast begint de school maandag weer en hoop ik dat Fleur gewoon kan gaan, dat ze dan genoeg opgeknapt is.

Ik heb heel toevallig al 2x dezelfde vk gehad en de volgende keer heb ik haar weer. Ze vroeg al of ik haar nog niet beu was, hihhihihi. Maakt mij niet zoveel uit hoor!
Nu moet ik zeggen dat mijn eigen gyn wel een lief en warm mens is die ook echt de tijd voor je neemt, maar dat is dan ook meteen het nadeel. Dat doet ze natuurlijk voor iedereen en daardoor loopt het altijd zo uit.

Mijn kindjes zijn beide nooit ingedaald geweest. Achteraf gezien door mijn te smalle bekken. Heb wel die indalingsweeen gehad, maar ze gingen niet.
Mijn kindjes zitten dus ook altijd hoog. Erg lastig, want je kan dan zo moeilijk eten en heb je zoveel last van maagzuur enzo. Mar ja, het is voor het goede doel he!
De misselijkheid wordt helaas nog niks minder. Net weer boven de pot gehangen. Het komt echt uit mijn tenen zeg maar.
Nee, ik ga er maar van uit dat dat nog een poosje gaat duren. Daarna zal ik me (hopelijk) een paar weekjes beter voelen en dan begint het kindje hoog te zitten en krijg ik daar last van.
Wel heel gunstig voor mijn gewicht altijd ;-)
Tja, moet er maar een voordeel van maken, anders valt het af en toe best zwaar.
Het zwanger zijn, is voor mij dus meer een 'het is dat het erbij hoort' ding. Het enige wat ik van zwanger zijn heel mooi vind, is het bewegen en groeien van het kindje in je buik en dan daarna vooral het eindresultaat. De rest mag van mij eigenlijk wel gestolen worden.
Maar ja, wat is nu 9 maanden ziek zijn op een heel leven he ;-) Ik weet waar ik het voor doe.
Maar het is nu wel echt de allerlaatste keer.
(ook omdat het medisch niet verantwoordelijk is om het nog eens te doen, want kriebelen gaat het toch weer, ondanks alles).

Gelukkig gaat het met je stoelgang weer veel beter! En dat slaaptekort, tja, je doet er niks aan he. Het is op het laatst wel erg lastig, dat slapen. En als je dan eindelijk eens slaapt en je moet er dan uit voor je zieke manneke, dan ben je idd niet zomaar weer in slaap.
Hopelijk is hij nu snel opgeknapt en kan jij een beetje slaap inhalen.
Overdag maar even gaan liggen als je zoontje naar school is enzo.

Sorry, nu een ellelang verhaal van mij ;-)

Groetjes Suus

Patries,

Spannend! Hoe was je temp vanmorgen?
Hopelijk nog hoog!
Ik leef met je mee hoor!
Laat je snel weten hoe het je vergaat?
Ook ik duim nog steeds heel hard voor jullie!

Liefs Suus

Hallo meiden,

Met mij alles goed.
Beetje aan het bijkomen.
Hele week druk op het werk geweest met verhuizen en maandag beginnen op de nieuwe locatie.
Wel spannend, maar ik heb er zin in.

Ik heb vanmiddag bij het kruidvat even een zwangerschapstest gekocht voor morgenvroeg.
Mijn temperatuur was vanmorgen rond 8.15uur toen ik wakker werd 37,0 graden.
Overdag 37,4 graden, dus hoop dat het een goed teken is en anders komt het doordat ik verkouden ben. Ik voel me wel goed.
Ik zal als ik morgen tijd zie even laten weten over hoe en wat. Ik ben er trouwens wel een beetje bang voor dat ik geen eisprong heb gehad.
Maar goed we wachten af en zien wel.

Jullie een goed weekend!!
Voor mij is het een druk weekend met wel veel leuke dingen. Gister was mijn zusje 1 jaar getrouwd en heb met mijn vriend bij hun gegeten, lekker indisch.
Vanavond twee verjaardagen, wel op hetzelfde adres, dus dat scheelt en morgenmiddag van mijn oude werk een barbeque als afsluiting omdat iedereen ergens anders gaat werken bijna.

Tot morgen, liefs van Patries.

Nou Patries,

Ik vind het wel allemaal heel goed klinken hoor!
Ik hoop echt heel erg voor je dat je vandaag een mooie positieve test in je handen mag hebben!!!

Heel veel plezier dit (drukke) weekend en hopelijk mag je weer stilletjes gaan genieten!!!!

Liefs Suus

Hoi Suus,

Hoe is het met jouw kids? Gaat 't al wat beter? Gernald is aan de beterende hand, maar het gaat erg langzaam. Sinds zaterdag is hij koortsvrij en sinds gisteren gaat hij weer wat spelen. Maar hij is nog wel erg snel moe, dus ik doe hem vandaag en morgen nog niet naar school. Hij moet eerst goed opknappen anders is ie aan het eind van de week weer ziek.
Gernald is toen met de pfeiffer gewoon 4 weken lang hondsberoerd geweest en veel overgeven. Ik was erg bang voor uitdrogen. We zaten bijna ieder weekend op de HAP en tussendoor nog regelmatig bij de HA. Tot de HA ons maar doorstuurde naar het zh omdat hij niet goed wist wat ie er mee aan moest en toch pfeiffer vermoedde. De kinderarts heeft 'm toen helemaal onderzocht en wat bloedtestjes gedaan en daar kwam dus pfeiffer uit. Ik was blij dat we eindelijk wisten wat ie had en toen is het gek genoeg ook langzaamaan beter met 'm gegaan. Maar de schrik zit er wel goed in. Hij was zo mager geworden dat het net een kindje uit een ontwikkelingsland leek. Je kon zo zijn ribben tellen. Heel eng en zielig.

Dat is dan denk ik ook het enige voordeel van je misselijkheid, dat het goed is voor je gewicht. Maar kan me voorstellen dat je niet echt van een zwangerschap geniet zo. Ik kom gelukkig ook niet veel aan tijdens mijn zwangerschappen maar dat komt gelukkig niet van het overgeven. De baby "eet" van mij. Bij Gernald was ik heel de zwangerschap maar 6kg aangekomen en nu ook nog geen 7kg, dus ik hoop dat ik straks weer lichter ben dan voor ik zwanger was.

Nou mijn slaap heb ik weer wat ingehaald. Zaterdag en zondagmiddag lekker even een dutje gedaan en nu 2 nachten door kunnen slapen tot een uur of half 8 dus ben gelukkig weer wat bijgetankt.

Nou meid, weer een lang verhaal, maar heb je weer lekker wat te lezen.

Groetjes Corina

Hoi Suus,

Hoe is het met jouw kids? Gaat 't al wat beter? Gernald is aan de beterende hand, maar het gaat erg langzaam. Sinds zaterdag is hij koortsvrij en sinds gisteren gaat hij weer wat spelen. Maar hij is nog wel erg snel moe, dus ik doe hem vandaag en morgen nog niet naar school. Hij moet eerst goed opknappen anders is ie aan het eind van de week weer ziek.
Gernald is toen met de pfeiffer gewoon 4 weken lang hondsberoerd geweest en veel overgeven. Ik was erg bang voor uitdrogen. We zaten bijna ieder weekend op de HAP en tussendoor nog regelmatig bij de HA. Tot de HA ons maar doorstuurde naar het zh omdat hij niet goed wist wat ie er mee aan moest en toch pfeiffer vermoedde. De kinderarts heeft 'm toen helemaal onderzocht en wat bloedtestjes gedaan en daar kwam dus pfeiffer uit. Ik was blij dat we eindelijk wisten wat ie had en toen is het gek genoeg ook langzaamaan beter met 'm gegaan. Maar de schrik zit er wel goed in. Hij was zo mager geworden dat het net een kindje uit een ontwikkelingsland leek. Je kon zo zijn ribben tellen. Heel eng en zielig.

Dat is dan denk ik ook het enige voordeel van je misselijkheid, dat het goed is voor je gewicht. Maar kan me voorstellen dat je niet echt van een zwangerschap geniet zo. Ik kom gelukkig ook niet veel aan tijdens mijn zwangerschappen maar dat komt gelukkig niet van het overgeven. De baby "eet" van mij. Bij Gernald was ik heel de zwangerschap maar 6kg aangekomen en nu ook nog geen 7kg, dus ik hoop dat ik straks weer lichter ben dan voor ik zwanger was.

Nou mijn slaap heb ik weer wat ingehaald. Zaterdag en zondagmiddag lekker even een dutje gedaan en nu 2 nachten door kunnen slapen tot een uur of half 8 dus ben gelukkig weer wat bijgetankt.

Groetjes Corina

Hoi Suus,

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan