Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina,

Hoe is het gegaan met Gernald vandaag?
Heeft hij het weer naar zijn zin gehad? Hij zal nu wel moe zijn.
Fleur is vandaag ook weer voor het eerst een hele dag geweest. Ik geloof dat het allemaal wel goed gegaan is. Heb haar tussen de middag wel opgehaald en hebben we even samen thuis gegeten (even een half uurtje extra pauze genomen van het werk).

Jelle heeft het prima naar zijn zin gehad gelukkig.
Had ik ook wel een beetje verwacht hoor.
Morgen kan hij niet naar school, dan moet ie voor controle naar de kinderarts. Na zijn ziek zijn en ziekenhuisopname, zijn we er (na maanden) achter gekomen dat hij ook een lactose intolerantie heeft.
Waarschijnlijk is dit de laatste controle bij de kinderarts, want sinds we het weten en bij een diëtiste geweest zijn en zijn dieet hebben aangepast, gaat het gelukkig een stuk beter met hem. Ze wilde even zijn groei monitoren, maar hij groeit prima en heeft nog maar zelden diarree.

Ik kan me jouw angst wel voorstellen hoor! Je wilt toch het liefst je kindje tot 37 weken dragen, zodat het gewoon lekker normaal geboren mag worden en niet al die stress eromheen als het veel vroeger komt. Hoe is het de vorige keer begonnen? En hoe groot zegt men dat de kans is dat je nu weer vroeger gaat bevallen?
En zodra je je echt zorgen maakt, gewoon de VK bellen he! Of de gyn (bij wie ben jij ook alweer onder controle?) want daar zijn ze ook voor. Ze hebben niks aan een gestreste moeder. Is niet goed voor moeder en kind.
Ik duim heel hard met je mee dat de kleine nog minstens 3 weken blijft zitten!!!
(hoewel ik ook wel voor je duim dat je niet 2 weken overtijd hoeft te gaan;-), want dat lijkt me ook niks).

Heb vandaag nog niet hoeven kotsen en het lijkt er op dat dat niet meer gaat gebeuren vandaag! Heb het idee dat de misselijkheid een beetje aan het afzwakken is. Wat zal ik blij zijn als dat gedaan is!
Het kost inderdaad bergen energie, dus ben nog echt doodmoe!
Ga echt om een uur of 10 knock out (als het niet al vroeger is, lig er om 9 uur meestal al in).
Hopelijk komt, met het zakken van de misselijkheid, de energie weer een beetje terug, want dat kan ik wel gebruiken hoor! Ben nu zo moe, dat ik 's avonds niks meer van de kinderen kan hebben en dat vind ik eigenlijk ook wel weer erg zielig. Voel me af en toe erg schuldig naar ze toe. Vooral naar mijn dochter, want die kan op het moment het bloed onder mijn nagels vandaan halen en dan ga ik tegen d'r tekeer. Terwijl het gewoon een schreeuw om aandacht is. Snik!
Ik zeg wel tegen d'r dat het me spijt, maar dan heb ik het al wel weer gedaan.
Daarom vond ik het ook wel fijn even alleen met mijn meisje te zijn tussen de middag. is ze ook meteen superlief en aanhankelijk.
Gelukkig knuffelen we wel elke dag even met elkaar.

Zo, weer een heel verhaal ;-)

Groetjes Suus

Hoi Corina,

Hoe voel je je meis? Beginnen de hormonen een beetje hun werk te doen? Je was al wat misselijk schreef je.
Ben erg benieuwd wanneer je je eerste echo hebt. Wat ontzettend spannend he!!!
Maar ik ga er echt van uit dat het deze keer allemaal helemaal in orde is!!!!
Klets je gezellig mee over de zwangerschap(skwaaltijs)?

Liefs Suus

Hoi meiden,

Met mij gaat het best goed. Moet nu vijf dagen achter elkaar werken vanaf vandaag, dus erg veel. Moet zeggen dat ik dat wel merk.
Ben nu vooral 's ochtends misselijk en soms wat duizelig. Maar gelukkig nog niet hoeven spugen.
Ook zetten mijn darmen al uit, best grappig. Ben nog niet eens 6 weken.
24 september schiet gelukkig ook al op. Nog 12 dagen en dan de echo, heb er echt zin in. Hoop dat de spanning mee valt.
Inderdaad zwangerschapsdementie he Suus, haha.
Ja daar heb ik af en toe ook last van hoor.

Ik ga nu naar de buurtbarbeque, spreek jullie snel iets uitgebreider.
Goed weekend in ieder geval!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Ik hoop volgende week even te reageren. Ik heb momenteel buikgriep en voel me echt niet lekker. Maar dan weten jullie waarom het wat langer duurt dan normaal voor ik reageer.

Groetjes Corina

He Corina,

Wat balen zeg!
Heel veel beterschap hoor!

En Patries, Ik hoop dat het een gezellige en vooral lekkere BBQ was!

Prettig weekend nog!
Ik ga zo even werken.

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Dat is nu echt aftellen voor je hè. Snap best dat je het spannend vind hoor. Na zo'n ervaring die je zo kort geleden achter de rug hebt. Maar hoop doet leven dus maar van het positieve uitgaan.

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan