Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Oh jee, heeft de griep je ook te pakken! Volgens mij is deze veel erger dan de mexicaanse. Daar hoor je haast niks over, maar iedereen lijkt wel geveld door de buikgriep. Mijn man heeft 't ook sinds gisteravond. Hij is wel werken, maar smste dat het nog niet over was. Die zit aan de diacure. Ik had idd ook heel erg last van buikpijn. Het leken soms wel weeën, want dan moest ik me echt even concentreren op die pijn en het bijna wegzuchten. Maar ik heb niet overgegeven. Gelukkig is het bij mij helemaal over. Gaat het vandaag al een beetje beter of leef je zo ongeveer op de wc?

Ja het lijkt voor mijn gevoel wel dat na volgende week vrijdag de wereld ophoudt. Ik leef enorm naar die dag toe. Echt zo van: als ik díe dag haal dan wordt het niet meer te vroeg geboren, terwijl het net zo goed een dag later alsnog kan komen. Dus zal blij zijn als ik de 37e week in ga. Lief dat je voor me duimt dat het lekker nog een poosje zit.
Geeft niks dat je dat niet meer precies wist, je kunt niet alles onthouden en bijhouden.

Ach dat bloedprikken is dan ook zo akelig voor die kleintjes. Als ik met Gernald moet bloedprikken neem ik altijd mijn moeder mee zodat we hem met zijn 2en vast kunnen houden. Klinkt heel zielig, maar anders komt er niks van terecht.
Dus kan me voorstellen dat Jelle dat bloedprikken ook afschuwelijk vindt. Ze snappen het niet waarom het moet en dat het zo gebeurd is. Zo'n grote naald is gewoon eng!

Dus jouw primaballerina treedt in jouw voetsporen. Leuk is dat. En wat wordt ze dan ineens groot of niet?

Je hebt gelijk. Je moet doen waar jij je goed en veilig bij voelt. En dat zal de vk ook heel goed begrijpen gezien jouw "verleden". Je wilt er toch alles aan doen om eventueel herhaling te voorkomen. En hebben Fleur en Jelle hun brusje ook al voelen schoppen?
Nou kun je volgende week zeker een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo of niet? Weet je eindelijk wat het gaat worden. Want jullie willen dat toch van te voren weten of heb ik 't nu mis?

Ik ga ff koffieleuten bij mijn moeder. Beterschap en tot later!

Groetjes Corina

Hoi Suus,

Oh jee, heeft de griep je ook te pakken! Volgens mij is deze veel erger dan de mexicaanse. Daar hoor je haast niks over, maar iedereen lijkt wel geveld door de buikgriep. Mijn man heeft 't ook sinds gisteravond. Hij is wel werken, maar smste dat het nog niet over was. Die zit aan de diacure. Ik had idd ook heel erg last van buikpijn. Het leken soms wel weeën, want dan moest ik me echt even concentreren op die pijn en het bijna wegzuchten. Maar ik heb niet overgegeven. Gelukkig is het bij mij helemaal over. Gaat het vandaag al een beetje beter of leef je zo ongeveer op de wc?

Ja het lijkt voor mijn gevoel wel dat na volgende week vrijdag de wereld ophoudt. Ik leef enorm naar die dag toe. Echt zo van: als ik díe dag haal dan wordt het niet meer te vroeg geboren, terwijl het net zo goed een dag later alsnog kan komen. Dus zal blij zijn als ik de 37e week in ga. Lief dat je voor me duimt dat het lekker nog een poosje zit.
Geeft niks dat je dat niet meer precies wist, je kunt niet alles onthouden en bijhouden.

Ach dat bloedprikken is dan ook zo akelig voor die kleintjes. Als ik met Gernald moet bloedprikken neem ik altijd mijn moeder mee zodat we hem met zijn 2en vast kunnen houden. Klinkt heel zielig, maar anders komt er niks van terecht.
Dus kan me voorstellen dat Jelle dat bloedprikken ook afschuwelijk vindt. Ze snappen het niet waarom het moet en dat het zo gebeurd is. Zo'n grote naald is gewoon eng!

Dus jouw primaballerina treedt in jouw voetsporen. Leuk is dat. En wat wordt ze dan ineens groot of niet?

Je hebt gelijk. Je moet doen waar jij je goed en veilig bij voelt. En dat zal de vk ook heel goed begrijpen gezien jouw "verleden". Je wilt er toch alles aan doen om eventueel herhaling te voorkomen. En hebben Fleur en Jelle hun brusje ook al voelen schoppen?
Nou kun je volgende week zeker een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo of niet? Weet je eindelijk wat het gaat worden. Want jullie willen dat toch van te voren weten of heb ik 't nu mis?

Ik ga ff koffieleuten bij mijn moeder. Beterschap en tot later!

Groetjes Corina

Hè hè, nu staat ie er weer 2x!!

En Patries, jij nog niet geveld door de buikgriep?!

Hebben wij volgende week allebei een mijlpaal. Jij je echo, ik mijn vorige bevallingstermijn. Hoe laat mag je komen voor je echo? Al vroeg of moet je heel de dag er nog op wachten?

Fijn weekend.

Groetjes Corina

Hè hè, nu staat ie er weer 2x!!

En Patries, jij nog niet geveld door de buikgriep?!

Hebben wij volgende week allebei een mijlpaal. Jij je echo, ik mijn vorige bevallingstermijn. Hoe laat mag je komen voor je echo? Al vroeg of moet je heel de dag er nog op wachten?

Fijn weekend.

Groetjes Corina

Hallo meiden,

Ik mag aankomende donderdag om: 8.30uur al in het ziekenhuis zijn, lekker vroeg.
Hoef ik niet de hele dag te piekeren, haha.

Maar moet zeggen dat ik me sinds vanmiddag niet zo lekker voel. Beetje griepering, nee geen buikgriep, haha. Maar keelpijn, pijn in mijn benen, koorts 38,2 ongeveer. Maar ik weet niet goed of ik een paracetamol in moet nemen of dat schadelijk is voor de vrucht, weet iemand dat.
Lig een beetje op de bank te hangen, heb het best koud. Van de zwangerschap merk ik steeds meer tekenen op. Echt zo moe ben ik, dat ik 's middags als het kan één uurtje slaap en misselijkheid is bijna de hele dag aanwezig, bah.
Het scheelt wel dat ik nog niet hoef te spugen.
Maar goed, heb er alles voor over!!

Wij kijken zo uit naar de eerste echo!!
Meiden, fijn weekend!!
Rustig aan en tot gauw.

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Oh dan kun je al lekker vroeg terecht. Heerlijk!

Dat is wat minder leuk om ziek te zijn. Rust lekker uit en laat je lekker verwennen door je vriend zou ik zeggen.
Is een goed teken toch dat je kwaaltjes hebt? 't Is natuurlijk niet leuk, maar voor jezelf wel een houvast. Kijk maar naar Suus die bleef ook kotsmisselijk en het bleek wel dat alles gewoon nog goed ging.
Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap ook die misselijkheid gehad. De hele dag door. Met 10 weken was het over, dus ik hoop dat dat bij jou ook is, dan is het nog maar voor een paar weken.

Jij ook een fijn weekend.

Groetjes Corina

ps op je andere topic heb ik al gereageerd wat betreft de paracetamol, dat kun je gerust doen als je je niet lekker voelt.

Hoi Patries,

He, wat vervelend dat je ziek bent!
Idd, een paracetamol kan geen kwaad hoor. Als je je gewoon aan de maximale dosering houdt.

Hopelijk wordt je niet veel misselijker (ook al heb je het er voor over) en blijft het een beetje zo.
En die vermoeidheid, tja, gewoon lekker rusten wanneer dat kan he ;-)

Laat je maat lekker verwennen door jouw vriend, dan knap je vast snel weer op.

Liefs Suus

Hoi meiden,

Vrijdag een pretecho laten doen.
Ik vond het zo lang wachten op de 20 weken echo en wilde de kleine zo graag weer eens zien! Ik kon niet meer wachten ;-)
Dus op voor een pretecho.
Wat een mooie plaatjes heeft dat weer opgeleverd zeg! Heerlijk! Die kleine lag heerlijk te woelen in mijn buik. En op een gegeven moment had hij (ja je leest het goed, het wordt een jochie) zijn duimpje in zijn mond. Zo schattig!!!
Fleur was even flink teleurgesteld, maar de volgende ochtend was ze er alweer overheen gelukkig.
En Jelle liep zo trots als een pauw! Die vind het helemaal geweldig dat hij een broer krijgt ;-)
Heerlijk hoor!!!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan