Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Eindelijk even tijd om te kijken hoe het is gegaan.
Wat een fijn nieuws Patries!!!!
Heerlijk he, zo'n guppie met kloppend hartje in jouw buik!
Dat was vast en zeker een paar traantjes waard!
En nu maar lekker gaan genieten dan he!
En lekker meeklagen straks over alle zwangerschapskwaaltjes! ;-)

Groetjes Suus

Hoi Corina,

Gelukkig was alles weer goed bij de VK. En nog gezellig ook, wat wil je nog meer ;-)
Heerlijk dat de kleine zo goed gegroeid is he!
Vandaag de dag dat Gernald werd geboren (als ik het nu wel goed heb dan).
Hopelijk gaat deze dag ook voorbij met de baby nog lekker in jouw buik!
Nog 5 dagen en dan mag het echt geboren worden!
Dat ga je zeker redden hoor!
En als je daar eenmaal overheen bent, denk je (denk ik) van mij mag het wel komen ;-)
Ik ben echt heel erg benieuw naar jullie spruit. Wat het is en hoe het gaat heten. En hoe jouw bevalling zal gaan natuurlijk.
Nog een paar weekjes en dan is de kleine er zeker!

Ik zou komende week tussen dinsdag en vrijdag zijn bevallen als ik geen miskraam had gehad.
Is toch best even een beladen moment moet ik zeggen. Zo gek dat ik nu pas op de helft ben.
Ben natuurlijk ontzettend blij dat het nu wel weer zover is dat ik die kleine man voel schoppen in mijn buik. Maar ik had het ook wel heel mooi gevonden als ik die kleine al bijna mocht gaan vasthouden en bewonderen.
Ben ook benieuwd wanneer mijn schoonzusje gaat bevallen. Zal ook wel eventjes slikken zijn.
Maar goed, als die periode weer eenmaal voorbij is, kan ik ook alweer gaan aftellen tot deze kleine er is.
Echt iets om naar uit te kijken gelukkig!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Suus, Lijkt me ook een gek moment dat je weet dat je eigenlijk zou moeten bevallen van het kindje dat in een miskraam weg is gegaan.
Ik was ook blij inderdaad dat ik nu voor die uitgerekende datum weer zwanger ben, wie had dat ooit gedacht.

Corina: Heel erg veel succes met de laatste loodjes!!
Het schiet al op he.

Ik ben 11mei uitgerekend, dat duurt nog even maar voor je het weet. haha!!
Ik krijg 12 oktober bij de verloskundige weer een echo met 10 weken. Echt een fijn idee!! Is het kindje groter en zie je al veel meer.
Ik ben de dagen alweer aan het aftellen.
De kwaaltjes vallen wel mee, alleen heel erg moe.
En het gekke is dat mijn buik al gewoon een klein bolletje is en dat nu al...
Hadden jullie dat ook zo snel?

Fijn weekend! Ik ga even lekker relaxen, heb vandaag gewerkt en moet morgenavond weer. Dus beetje rustig aan doen.

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Nou gelukkig ben ik ove rmijn 1e mijlpaal heen. Vrijdag was ik 36+2, dus de termijn waarop Gernald werd geboren (nu heb je 't goed onthouden Suus!). Ben nu dus inmiddels 36+4. Nu op naar de 37 weken. Dan kan ik pas echt opgelucht ademhalen omdat ik dan een reële kans maak op een thuisbevalling. Moet zeggen dat na woensdag die kleine van mij wel gauw mag komen. Die buik zit zo enorm in de weg. Moet met mijn benen wijd zitten, kan haast niet meer bukken, weer last van mijn stoelgang, lig niet lekker meer in bed en ga zo maar door. Maar goed het is afwachten hè. Dinsdag weer naar de vk.

@ Suus: Ben ook erg benieuwd wat het zal zijn. Maar het kan me eigenlijk steeds minder schelen of 't een jongen of meisje is. Nu het dichterbij komt denk ik toch meer van: als alles maar goed gaat en alles gezond is! Tja en hoe het gaat weten weet ik natuurlijk al wel zo ongeveer :). Ben wel benieuwd weer naar de reacties. Of de omgeving het ook mooi en leuk vindt.
Ja dat is toch weer even een pijnlijk moment. Als alles goed was gegaan had je nu je kleintje al in je armen gehad en lekker in het kraambed gelegen. Maar het was anders geweest als je nu niet zwanger was geweest. Dan was het denk ik allemaal wel heel anders. Maar toch kan ik me je stemming wel indenken hoor. Geniet nu maar van je buikie!

@ Patries: Het schiet nu echt op ja. Nog ruim 3 weken. Ik hoop tenminste niet dat het 5 weken worden......
Ja het is nu echt een periode dat je van echo naar echo of van controle naar controle leeft. Zelf ik heb dat nog wel dat ik steeds weer naar het moment van controle bij de vk leef hoor. Dus dat blijf je nog wel een poosje houden:)
Ik heb met 10 weken ook een echo gehad. Heb je grote kans dat ze het dan uitwendig al kunnen zien, dat was bij mij ook zo.
Ik begon ook rond de 8 weken al te groeien. Een bolletje kwam er bij mij nog niet omdat ik dat van mezelf al heb haha. Heb nl. geen maatje 40, dus voor een ander het echt ging zien, dat duurde nog wel een poosje. Maar met 11 weken kon ik mijn eigen kleren echt niet meer aan. Dus wie weet loop jij over een week of 3-4 ook wel met positiekleding aan. Geweldig hè?! Werk ze vanavond.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Zeker wordt het nu ook steeds belangrijker dat het met de kleine goed zit en dat de bevalling goed zal gaan. Dat is logisch he.
Hoe voel je je nu?
Bijna 37 weken! Een hele mijlpaal voor jou!
Hoe voel je je nu?

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Fijn dat je zo snel alweer een nieuwe echo krijgt!
Ik weet wel dat ik heel onzeker was.
Het is dat ik in die periode op vakantie was, anders had ik ook wel gevraagd om een extra acho toendertijd.
Je leeft idd echt van controle naar controle, tot je de kleine dan ook echt voelt bewegen in je buik. Dat is zo'n geruststellend gevoel!
Dus op naar de volgende echo!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Corina: Ja, het schiet nu echt op.
Je mag bijna thuisbevallen he als je toch 37 weken bent geweest.
Ga je dat ook doen, als het kan?
Gaat het verder goed met je?

Suus:
Ja, we hebben echt zin in die extra echo omdat je dan meer kan zien. Het lijkt dan meer op een kindje.
Het lijkt me zeker fijn om het kindje te kunnen voelen.
Met jou alles goed verder?

Fijne week!
Groetjes van Patries.
ps: moet vandaag en morgen een avonddienst draaien dus ben nu nog even aan het relaxen.
Zaterdag ga ik naar het sanadome in Nijmegen. Naar de sauna, nou ja, bubbelbad etc wat ik mag en een lekker hapje eten. Lekker ontspannen.

Hoi meiden,

JOEPIE!!!! Ik heb vandaag de 37 weken gehaald!!!! Tjonge nu kan ik opgelucht ademhalen. Voor de kleine hoop ik dat het nog wel een weekje blijft zitten, maar al zou het nu komen, mag ik in ieder geval thuis bevallen. Dat zou ik toch wel heel graag een keer mee willen maken. Klinkt misschien gek maar ik kijk er eigenlijk een beetje naar uit dat de bevalling gaat beginnen. Zie er nu in ieder geval nog niet tegenop. Vind het wel spannend of alles goed zal gaan en alles goed zal zijn.
Dinsdag ben ik weer voor controle bij de vk geweest. Alles was goed, maar de kleine was helaas nog niet ingedaald. Dus mochten mijn vliezen nu breken dan moet ik gelijk plat gaan liggen. Ze zei dat ze verwacht dat het een kindje van 6,5 á 7 pond gaat worden bij een zwangerschap van 40 weken. Nou daar teken ik voor hoor. Maar goed, meestal zitten ze er wel iets naast dus ik reken maar op een kindje van rond de 8 pond. Valt het alleen maar mee hihi.
Verder voel ik me eigenlijk best goed. Wel zit die buik behoorlijk in de weg. Moet Gernald nu voor me laten bukken als er iets op de grond ligt en als hij niet thuis is ga ik vaak maar even op mijn knieën zitten haha. Maar behalve dat die buik in de weg zit heb ik eigenlijk nergens last van. Geen vocht vasthouden, haast geen last van harde buiken, dus wat dat betreft heb ik geen klagen. Van de week kwam een vriendin van mij naar de babykamer kijken en die zei dat ik nog behoorlijk vlot de trap op liep voor een zwangere van bijna 37 weken.

Maar genoeg over mij. Hoe gaat het met jullie?

@ Suus: Hoe is het met je bloeddruk? Is het nog acceptabel of heb je al een afspraak bij de gyn. En is de misselijkheid nog steeds minder?

@ Patries: Het blijft mooi en leuk zo'n echo. Zeker als het allemaal goed gaat. Heb je de 1e keer ook een mooie afdruk van je echo gekregen? Ik heb onze echo van 3 maanden in zo'n speciaal lijstje staan (kun je kopen bij de prenatal). Heb ik toch al een foto staan van ons kleintje :)
Hoe is het met je misselijkheid en vermoeidheid? Nog hetzelfde?

Nou dames, geniet van jullie zwangere buikjes en tot horens weer.

Groetjes van Corina

Terug
Bovenaan