Hoi meiden,
Nou gelukkig ben ik ove rmijn 1e mijlpaal heen. Vrijdag was ik 36+2, dus de termijn waarop Gernald werd geboren (nu heb je 't goed onthouden Suus!). Ben nu dus inmiddels 36+4. Nu op naar de 37 weken. Dan kan ik pas echt opgelucht ademhalen omdat ik dan een reële kans maak op een thuisbevalling. Moet zeggen dat na woensdag die kleine van mij wel gauw mag komen. Die buik zit zo enorm in de weg. Moet met mijn benen wijd zitten, kan haast niet meer bukken, weer last van mijn stoelgang, lig niet lekker meer in bed en ga zo maar door. Maar goed het is afwachten hè. Dinsdag weer naar de vk.
@ Suus: Ben ook erg benieuwd wat het zal zijn. Maar het kan me eigenlijk steeds minder schelen of 't een jongen of meisje is. Nu het dichterbij komt denk ik toch meer van: als alles maar goed gaat en alles gezond is! Tja en hoe het gaat weten weet ik natuurlijk al wel zo ongeveer

. Ben wel benieuwd weer naar de reacties. Of de omgeving het ook mooi en leuk vindt.
Ja dat is toch weer even een pijnlijk moment. Als alles goed was gegaan had je nu je kleintje al in je armen gehad en lekker in het kraambed gelegen. Maar het was anders geweest als je nu niet zwanger was geweest. Dan was het denk ik allemaal wel heel anders. Maar toch kan ik me je stemming wel indenken hoor. Geniet nu maar van je buikie!
@ Patries: Het schiet nu echt op ja. Nog ruim 3 weken. Ik hoop tenminste niet dat het 5 weken worden......
Ja het is nu echt een periode dat je van echo naar echo of van controle naar controle leeft. Zelf ik heb dat nog wel dat ik steeds weer naar het moment van controle bij de vk leef hoor. Dus dat blijf je nog wel een poosje houden

Ik heb met 10 weken ook een echo gehad. Heb je grote kans dat ze het dan uitwendig al kunnen zien, dat was bij mij ook zo.
Ik begon ook rond de 8 weken al te groeien. Een bolletje kwam er bij mij nog niet omdat ik dat van mezelf al heb haha. Heb nl. geen maatje 40, dus voor een ander het echt ging zien, dat duurde nog wel een poosje. Maar met 11 weken kon ik mijn eigen kleren echt niet meer aan. Dus wie weet loop jij over een week of 3-4 ook wel met positiekleding aan. Geweldig hè?! Werk ze vanavond.
Groetjes Corina