Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Hoe is het met je griep????

Prachtig weer hè om zo'n klein wurm te zien bewegen. Onvoorstelbaar dat dat in je buik zit hè?
Dat geloof ik dat Jelle blij is met een broertje en dat Fleur eerst een beetje teleurgesteld was kan ik ook wel begrijpen. Vaak zie je toch dat meisjes een zusje willen en jongens een broertje. Had je zelf nog voorkeur? Zal niet denk ik omdat je van allebei al 1 hebt.
Ben benieuwd wat het bij ons gaat worden, want dat is zelfs voor ons nog steeds een verrassing :)

Groetjes Corina

Hallo meiden,

Met mij gaat het weer redelijk. Het was geen lang griepje alleen gister en vanochtend en voel me nu een stuk beter.
Ik had denk ik kou gevat en was ook erg moe en misselijk daardoor. Gisteravond wilde ik met mijn vriend het bed opmaken maar ik moest even weglopen moest kokhalzen, gelukkig nog niet spugen. Daarna meteen gaan slapen en echt uitgeslapen. Nu voel ik me redelijk doordat ik vandaag niet veel gedaan heb, alleen uitgerust.
Morgenvroeg weer om 7.00uur op het werk zijn dus ga ik zo al naar bed.
Ik heb trouwens geen paracetamol meer ingenomen gister, maar weet dat het wel mag als je maar niet teveel neemt.
Ik ben nu samen met mijn vriend de nachtjes aan het aftellen tot de echo, erg spannend maar hebben er veel zin in!!

Suus: Wat leuk zeg een pretecho. Leuk een jochie erbij!! Nu kan je gericht een naam kiezen en spulletjes kopen.

Corina: Jullie wilde het niet weten toch, wat het wordt?
Ik weet het nog niet zo goed, mijn vriend zei vandaag dat hij het wel wilde weten. Het lijkt me ook leuk om het niet te weten omdat ik een verrassing ook wel spannend vindt. Maar goed we hebben nog tijd om erover na te denken.

Allebei fijn weekend gehad?
Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Gisteren weer een heel stuk getypt, is het niet geplaatst. Ggrrrr.
Maar goed, nieuwe poging.

Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ben wel echt heel erg beroerd geweest. Bah!
Vandaag bij de VK geweest. Die zei ook al; het wordt tijd dat jij eens lekker kan gaan genieten nu.
Heb tegen haar gezegd dat mijn bloeddruk nogal schommelt op het moment. Dat ik wel graag nu naar de gyn zou gaan.
Toen zij mijn bloeddruk had gemeten zei ze dat ie nog wel binnen de marge was. Dat ze wilde voorstellen dat ik het zelf mee in de gaten houdt, en dat als ie echt omhoog zou gaan ik meteen aan de bel zou moeten trekken. Maar ze wilde toch nog 1 afspraak bij een (dit keer andere) VK maken.
Ach ja, dus Suus is maar weer overstag gegaan.
Het scheelt dat ik zelf mijn bloeddruk in de gaten kan houden. Zodra de onderdruk weer 90 is, moet ik meteen bellen. Dan gaan ze een verwijzing naar de gyn regelen. Ik vrees dat ik over 4 weken die andere VK niet meer ga zien, maar volgens deze VK zou ik me de eerst komende 7 weken nog geen zorgen hoeven maken. Tussen week 20 en 25 hoor je je 'dip' te krijgen. Is dat niet zo, dan ook meteen naar de gyn. Er zijn wel duidelijke afspraken gemaakt gelukkig.
Ze vond mijn bloeddruk nu 135/85 voor deze termijn ook wel wat hoog, maar nog niet schrikbarend. (ik ook niet hoor).

Corina, ik ben ook erg benieuwd wat er bij jou uit komt dit keer ;-)
Heb jij een voorkeur? Of ook alleen de voorkeur voor een gezond kindje?
Ik zou het wel leuk vinden voor je als je een meiske krijgt. Het is allebei zo leuk. En juist dan ook die verschillen te zien tussen een jongen en een meid. Maar ja, voor Gernald is juist een broertje wel weer leuk he.

Patries, nog 2 nachtjes slapen en dan is het weer zover!!! Spannend hoor! Kan je nog een beetje slapen 's nachts? En hoe gaat het met jouw 'klachtjes'?

Groetjes Suus

Hallo Suus,

Met mij gaat het wel een stuk beter, ben alleen zo moe!!!!
Misselijkheid is een beetje de hele dag door, maar is te doen.
Inderdaad nog twee nachtjes en dan is het zover, ik moet zeggen dat ik heel erg goed slaap en dat is super fijn!
Ik zit wel echt de dagen af te tellen. Moet vandaag en morgen van 15.00 tot en met 23.00uur werken, dus genoeg afleiding.
Dat scheelt enorm, anders maak ik me denk ik zenuwachtig.

Suus, hopen dat de bloeddruk niet hoger wordt en je lekker kan gaan genieten zonder al die vervelende kwaaltjes.

Meiden, fijne dag en ik laat donderdagmiddag/avond even weten hoe het in het ziekenhuis is gegaan.

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Nou gisteren weer op controle geweest bij de vk. Heb er 3 kwartier gezeten! Was gewoon gezellig hihi! Maar het belangrijkste; alles was goed. Van mijn bloeddruk schrok ik eerst wel want die was weer hoger dan de vorige keer 136/86. Toen zei de vk, doen we nog een keer aan de andere arm en moeten we even niet praten. Dat hielp want toen was hij 117/76, dus veel beter. Ik was 4 ons afgevallen, maar de baby was goed gegroeid. Ze schatte het gewicht nu tussen de 5,5 en 6 pond, dus het is nu al iets zwaarder dan Gernald toen hij werd geboren. Die was 5 pond en een ons. En natuurlijk het hartje weer goed gehoord. Verder nog even over de bevalling gehad, dus een lekker uitgebreide controle. Volgende week dinsdag weer terug komen.

@ Patries: Wij willen het idd niet van te voren weten. Wij vinden de verrassing veel te leuk om te bewaren tot de geboorte. Soms zou het wel makkelijk zijn om het van te voren te weten natuurlijk. Zoals met geboortekaartjes en de 1e kleertjes.
Nou meid nog 1 nachtje slapen dan is het zover. Spannend hoor!

@ Suus: Echt een voorkeur heb ik niet al zou ik een meisje natuurlijk wel heel erg leuk vinden. Maar een jongen is idd voor Gernald weer erg leuk. Maar ik vind ook de gezondheid het allerbelangrijkste. Als het gezond is maakt het niet uit of het een jongen of meisje is.
Houdt je bloeddruk dan maar goed in de gaten en als je ondanks dat ie hetzelfde blijft je er toch niet lekker bij voelt moet je gewoon aandringen op een doorverwijzing. Stress heeft ook invloed op je bloeddruk, dus dat moet je voorkomen.
Heerlijk dat je je nu beter gaat voelen. Dat mag nu onderhand ook wel hè.

Nog even een tip voor jullie allebei (al is het voor jou misschien nog wat te vroeg Patries)
Bij Prénatal hebben ze vanaf 24-27 september de Mama Mazzel dagen. 20% korting op alles, behalve boeken. En vanavond hebben ze 25% korting op positiekleding. Dus als je een Prénatal in je buurt hebt..... Vanaf 17.00u geldt de korting op positiekleding ook op internet. Ik ga in elk geval wel even kijken vanavond. Moet toch nog wel wat najaarskleding hebben als vind ik het wel zonde van mijn geld voor die paar weken, maar kan moeilijk al die tijd in zomerkleding blijven lopen.

Groetjes Corina

ps ik hoop dat ie 'm nu wel plaatst.....

Hallo meiden,

Vanmorgen de echo gehad en hij is goed!!!
Zag meteen een kloppend hartje, oh wat zijn wij blij zeg.
Er viel een hele spanning van ons af. Vanacht slecht geslapen etc.
Ik hoef ook niet meer terug naar het ziekenhuis, maar mag gewoon naar de verloskundige. Echt fijn.
Mooi echo meegekregen. Ik ben vandaag 7 weken en 2dagen zwanger.
Ook moest ik bloedprikken voor HB en andere ziektes, mijn bloeddruk werd opgemeten en die was ook goed. 115 over 65.
Nu op naar de drie maanden. Ik ga vandaag of morgen de verloskundige bellen om alvast een afspraak daar te maken.

Meiden, ik ben nu lekker aan het genieten!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Nou gefeliciteerd hoor meid! Het is je van harte gegunt!!! Er zal wel een last van je schouders gevallen zijn. Leuk dat je naar de vk mag. Nu kan het echte genieten beginnen. Gaan jullie het nu ook wereldkundig maken? Wat is je uitgerekende datum nu? Ergens half mei?

Lfs Corina

Terug
Bovenaan