Hoi Patries,
Je ziet inderdaad weer meer met 10 weken. Krijg je dan met 12 weken nog een (termijn)echo?
Hoe voel je je verder?
Corina,
Yeeeeeeh!!! 37 weken~! Ik wist dat het ging lukken hoor! Nu zelfs al 37+1!
Ja, voor het mooie voor de kleine nog een weekje in jouw buik en dan lekker eruit. Maar ja, dat heb je niet voor het zeggen he!
Nu maar hopen dat je straks niet overtijd gaat! ;-)
Die buik gaat natuurlijk steeds meer in de weg zitten.
Mijn bloeddruk blijft erg schommelen, maar over het algemeen is hij wel goed.
Heb dus nog niet aan de bel getrokken, maar controleer nu zo'n beetje om de dag mijn bloeddruk.
Wil het wel goed in de gaten houden.
De misselijkheid is nu alleen nog maar bij vlagen en kan ik (met moeite dat wel) mijn eten binnen houden. Krijg ook al iets meer energie (niet heel veel maar toch!)
Bij mij kan het aftellen gaan beginnen. Ben nu met mijn 19w1d lekker op de helft! Over 1,5 week de 20 weken echo, dat is wel weer even spannend.
Groetjes Suus
Je ziet inderdaad weer meer met 10 weken. Krijg je dan met 12 weken nog een (termijn)echo?
Hoe voel je je verder?
Corina,
Yeeeeeeh!!! 37 weken~! Ik wist dat het ging lukken hoor! Nu zelfs al 37+1!
Ja, voor het mooie voor de kleine nog een weekje in jouw buik en dan lekker eruit. Maar ja, dat heb je niet voor het zeggen he!
Nu maar hopen dat je straks niet overtijd gaat! ;-)
Die buik gaat natuurlijk steeds meer in de weg zitten.
Mijn bloeddruk blijft erg schommelen, maar over het algemeen is hij wel goed.
Heb dus nog niet aan de bel getrokken, maar controleer nu zo'n beetje om de dag mijn bloeddruk.
Wil het wel goed in de gaten houden.
De misselijkheid is nu alleen nog maar bij vlagen en kan ik (met moeite dat wel) mijn eten binnen houden. Krijg ook al iets meer energie (niet heel veel maar toch!)
Bij mij kan het aftellen gaan beginnen. Ben nu met mijn 19w1d lekker op de helft! Over 1,5 week de 20 weken echo, dat is wel weer even spannend.
Groetjes Suus