Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hallo meiden,

Ik wou alleen even zeggen dat ik geweldig nieuws heb!
De echo die ik vanmorgen maakte gaf aan dat ik nu 10-weken zwanger ben.
De echo was uitwendig en zo gaaf!
Het kindje was al goed gegroeid en zag je zelfs al bewegen met een beentje en handje.
Ik ben helemaal verliefd, haha. Ik moest zelfs een klein traantje weg pinken.
Mooie echo's meegekregen en ik heb het beeld zelf opgenomen van het kindje van de monitor van de echo af.
Ik ben opgelucht, want ik was toch best zenuwachtig.

Meiden dit moest ik even kwijt.
Hoe is het met jullie?

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

@ Patries: Oh wat fijn meid! Zal wel weer een pak van je hart zijn. En ben je nu ook gelijk je eerste rompertje gaan kopen om het te vieren??!! :)
Enne.... die traantjes is normaal hoor. Dat zal wel vaker gebeuren de komende tijd. Zelfs bij het horen van het hartje krijg ik steeds weer een brok in mijn keel....

@ Suus: Nu jij nog morgen met de 20 weken echo hè. Ben je nerveus of valt het mee? Ik weet nog dat ik met trillende handen in de wachtkamer zat. Zo zenuwachtig was ik.
Toevallig heb ik van de week ook even zitten googelen op zwangerschapsvergiftiging. Ik werd zo verschrikkelijk beroerd wakker. Zweten en misselijk! Toen zag ik daar ook idd die hoofdpijn en misselijkheid bij staan. Dus wel vreemd dat je vk zei dat dat uitzonderlijk was!
En is je schoonzusje inmiddels bevallen?

Hier is alles nog rustig. Ben vandaag nog druk aan het poetsen geweest. De keuken is nu ook eindelijk klaar. Had wel vreselijk pijn in mijn onderbuik, dus denk dat ik iets teveel hooi op mijn vork heb genomen vandaag. 't Is nu gelukkig weer over. Maar kijk wel enorm uit naar de bevalling. Ik hoop toch echt dat het van de week gaat komen. Morgen weer naar de vk, maar daar zal niet veel bijzonders gebeuren of besproken worden denk ik.

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Wat super weer!!!! En die traantjes, tja, die horen erbij he! sowieso omdat je blij bent dat alles nog goed is, maar die verd*mde hormonen maken je ook nog eens lekker labiel. Bij het horen van het hartje verschijnt er zelfs steeds weer een traan ;-)
En dan te bedenken zielige kinderdingen op TV......snik!

Maar ga er maar lekker van genieten. Lekker jezelf verwennen met babyspullen en positiekleding ;-)

Liefs Suus

Hoi Corina,

Ja, vandaag de 20 weken echo. Om 13.15 uur zijn we aan de beurt. Ik vind het absoluut weer spannend hoor. Voor mijn gevoel zit het wel goed, maar je wilt toch graag een bevestiging he.
Ik hoop dat we er ook wel gewoon lekker van kunnen genieten om onze kleine wurm weer eens te zien!

Heb je dus nesteldrang Corina? Dan zal het vast (hoop ik tenminste voor je) niet lang meer duren! Kan me voorstellen dat je er nu erg naar uit kijkt.
En daarnaast zijn de laatste loodjes ook nog eens het zwaarst.
Heb nu ook wel wat medelijden met mijn schoonzusje (ook al is ze niet mijn beste vriendin ;-) ) Nu 5 dagen overtijd...... hoop ook voor haar dat het nu snel gedaan is. Volgens mijn voorspelleing moet het vandaag gaan gebeuren, dus ben benieuwd. Het was gisterenavond wel aan het rommelen, maar toen mijn man net naar haar belde, was ze niet thuis, was ze boodschappen aan het doen, dus zal wel niet echt hebben doorgezet. Jammer voor d'r.

Meiden ik laat het jullie nog wel even weten hoe het vanmiddag was.

Liefs Suus

Nou meiden, dat was dus echt genieten vanmiddag!
Eerst heel spannend natuurlijk, maar na steeds meer lovende berichten kon het echte genieten beginnen. Wat was het weer mooi om ons kleine manneke in mijn buik te bekijken!
Echt alles (uiteindelijk, want hij bewoog erg veel) kunnen zien. Doordat hij zo beweegelijk was hebben we ruim een half uur daar naar ons ventje kunnen kijken. Heerlijk! Zeker omdat alles er goed uitziet natuurlijk!!!
Twijfelen over het geslacht hoeven we absoluut niet. Het was echt overduidelijk dit keer! Zelfs voor ons! ;-)

Ik geniet nog even na!

Liefs Suus

Hallo meiden,

He, wat fijn Suus een goede 20-weken echo, kan me wel voorstellen dat het genieten is.
Ik kijk er ook al naar uit, maar ook om het hartje te luisteren.
Ga nog maar lekker verder genieten. En je hebt natuurlijk mooie foto's gekregen van je kleine mannetje.

Corina: Rustig aan he, die nesteldrang is niet zo goed voor je.
Alles pico bello in orde hebben, maar goed ook fijn als de kleine komt dat het netjes is.
Geniet nog van de laatste momenten dat de kleine in je buik zit en dan op naar de geboorte.
Ben benieuwd wanneer de kleine komt.
Zet hem op he, met de laatste loodjes!!!

Groetjes van Patries.
ps: Met mij gaat het best goed, alleen de hormonen zijn echt op een piek dat merk ik. Ben zo moe en steeds misselijker, maar gelukkig is het te doen.

Hoi meiden,

Eerst even dit. Vergeef het me als ik niet zo regelmatig meer reageer. Maar ik ben nu 's avonds vaak zo moe en futloos om nog zin te hebben in een heel verhaal typen.....

@ Suus: Nou gelukkig ook van jou een goed bericht. Leuk is dat als het zo ligt te spartelen hè, en als je dan ook nog eens weet dat het allemaal gezond en wel is zover ze dat kunnen zien dan is het volop genieten!
En je bent niet de enige die zegt dat ik nesteldrang heb. Zelf noem ik 't noodzakelijk kwaad, maar dat staat gelijk zegt "men". Vandaag de bijkeuken gedaan en de vloer met chloor geschrobt. Nu ben ik met de grote klussen klaar. Kan ik morgen beginnen met het bijhouden van heel de boel. Dan de slaapkamers maar weer eens stoffen en zuigen.
Ik hoop echt dat ons kleintje zich deze week aandient, want ik word het nu echt zat! Elke morgen voel ik of ik nog geen vruchtwater heb verloren, maar steeds is alles nog droog....

@Patries: Ik weet dat ik me beter rustig kan houden, maar ik heb pas rust als alles een goede beurt heeft gehad. Nou zoals je al gelezen zult hebben is dat nu gebeurd, dus zal nu netjes naar je luisteren haha.
Ik ben net zo benieuwd als jij (of waarschijnlijk nog wel erger) wanneer ons wurmpje komt. En of we een mooie zoon of dochter krijgen :).
En jij 's avonds lekker op tijd je bedje in. Dat is de enige remedie tegen je vermoeidheid.

Liefs van Corina

Hoi Corina,

Kan me heel goed voorstellen dat je het fut niet meer hebt hoor! En dat je het zat bent ook ;-)
Eerst hopen dat de kleine niet te vroeg komt, en nu hopen dat de kleine zo vlug mogelijk komt ;-)
Wel lekker dat je er klaar mee bent en dat je de boel alleen nog maar bij hoeft te houden.

Ik krijg ook al last van nesteldrang hoor.
Alles wil ik spik en span hebben.
Vooral ook omdat ik weet dat ik niet heel lang moet wachten, omdat ik het dan niet meer kan en mag ivm bloeddruk en bekkenproblemen.
Wil dus ook zo snel mogelijk gedaan hebben, maar met onze drukke agenda's komt het er maar niet van. Heel frustrerend!
Vandaag al de hele tijd aan het ruimen en poetsen geweest. Voel het al goed, dus moet nu echt even rust nemen, anders kan ik vanavond de trap niet meer op bij de patient waar ik vanavond heen moet. Ben dan pas om half 12 vanavond thuis en morgen de hele dag verplicht team-uitje (team-bildings dag). Nee, zit er niet naar uit te kijken. Weer een hele dag dat ik niks in huis kan doen. Hopelijk kan manlief eea doen.
Zondag gelukkig een dagje vrij, kan ik bijkomen van alle druktes van de afgelopen week (hoezo rustig aan doen ivm de bloeddruk?!? Ik zou niet weten hoe dat moet!).

Schoonzusje loopt nog steeds rond (letterlijk en figuurlijk) is vandaag bij de gyn terug geweest en is getoucheerd. Ze heeft 3 cm ontsluiting en is gestript. Maar nog geen weeen activiteit. Nu maar hopen voor d'r dat ze vandaag of van het weekend gaat bevallen. Ze is nu 41w1d en is er ook helemaal klaar mee. Wil haar mannetje wel eens zien. En wij zijn natuurlijk ook wel nieuwsgierig.
Jammer alleen dat ik vanavond moet werken en morgen de hele dag weg ben. Dus zondag zou het makkelijkst zijn voor mij.

Patries;
idd lekker vroeg je nestje in, dat is het enige dat helpt tegen de vermoeidheid.

Groetjes en alvast prettig weekend!
Suus

Terug
Bovenaan