Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Had ik net weer een heel verhaal getypt, plaatst ie 't weer niet. Dat K..ding!!! Heb al een paar keer een mail naar JG gestuurd en telkens zeggen ze 't op te gaan lossen, maar niet dus! Nog maar een keer.

Maar het is inderdaad erg tegenstrijdig allemaal. Maar ik had gewoon niet verwacht dat ik zo lang mijn tijd uit zou lopen. Loop voor mijn gevoel ook al 2 weken over, terwijl woensdag pas officieel mijn uitgerekende datum is. Ik ga nu iedere avond naar bed met de gedachte van misschien gaat het vannacht wel beginnen, maar iedere morgen word ik weer wakker met de gedachte; nee weer niks gebeurd. Ik hoop toch echt dat ons kleintje deze week geboren gaat worden anders wordt ik denk ik wel een beetje depri ervan. Want ja, die hormonen hè....!!!!

Die nesteldrang begint bij jou al vroeg. Maar je moet niet te vroeg beginnen met poetsen hoor anders kun je 2x aan de gang. Want je weet nooit of het deze keer zonder vergiftiging gaat verlopen en je je tijd netjes uitloopt. Alles is mogelijk en iedere zwangerschap is anders, kijk maar naar mij hihi.

En hoe was je team-uitje? Wat zijn jullie wezen doen?

En is je schoonzusje nu inmiddels bevallen? Kan me voorstellen dat ze er helemaal klaar mee is :)
Het is toch te hopen dat het nu al gauw geboren gaat worden, anders moet ze straks nog ingeleid gaan worden. Dat is trouwens mijn grootste angst, dat ik ingeleid moet worden. Lijkt me echt vreselijk! Nu ik er aan denk en dit type krijg ik er al de zenuwen en de kriebels van :)

Nog een fijne zondag en tot horens.

Liefs van Corina

Hoi Corina,

Nou, mijn schoonzusje is dan eindelijk vanacht bevallen! Om 1.45 uur. Dus de 18de, 10 dagen overtijd.
Wat is ze blij! Sowieso natuurlijk omdat ze nu eindelijk haar mannetje in haar armen mag houden en hij gezond is, maar ook omdat ze er nu vanaf is en de bevalling haar 200% is meegevallen.
Ze had een dramascenario in haar hoofd (omdat de 1ste bevalling niet zo soepeltjes verliep en eindigde in een keizersnede), maar ze heeft een droombevalling gehad. Ging op het laatst wel erg snel, dus was wel even heftig, maar verder ging het super.
Haar zoontje heet Skylar. Aparte naam he. Niet een naam die ik zou uitzoeken, maar wel echt iets voor hun. Het is weer een mooi manneke om te zien en hij lijkt veel op z'n broer, alleen een iets fijnere, kleinere versie ;-) Hoewel hij wel ruim 7 pond was, terwijl men bang was dat het een kleintje zou worden. Ja met 38 weken misschien wel ja.

Mijn nesteldrang begint idd vroeg, maar dat komt gewoon ook omdat ik weet dat ik niet lang meer alles zal kunnen. Hoop inderdaad dat mijn leverfuncties wel redelijk blijven, maar daarnaast heb ik erg veel last van mijn bekken.
Ik weet overigens zeker dat ik niet over tijd ga omdat ik met 38 weken die geplande keizersnede ga krijgen. Dat scheelt natuurlijk ook wel ;-)

Het teamuitje was uiteindelijk best leuk. Je kon van alles doen waar we ons al lange tijd geleden voor hebben moeten opgeven. Ik had eigenlijk de challenge opgegeven, maar omdat zoveel mensen zich daarvoor hebben opgegeven, kwamen wij bij de giant games terecht. Was nu ook wel beter, want had mezelf niet op 6 meter hoogte allerlei kunstjes zien uithalen met mijn dikke buik ;-)
Daarna nog team spelletjes gedaan. De meeste kon ik gewoon meedoen en daarna een BBQ.
Was erg lekker, maar man wat heb ik last gehad van mijn maag vannacht! daarnaast toch iets te actief geweest denk ik, waardoor ik vannacht 1 grote lange harde buik had. Heb dus erg weinig geslapen! En toen natuurlijk om 2.20 uur de telefoon met de mededeling dat ons neefje geboren was en vanmorgen om 6 uur stond jelle alweer naast mijn bed...ben nu dus best wel heel erg moe.

Ik snap dat heel goed hoor, dat je er tegenop ziet om over tijd te gaan! Jij had nog een reden om rekening te houden met een vroeggeboorte. Mijn schoonzusje niet, maar die dacht ook steeds tussen de 37 en 38 weken te gaan bevallen. En dan 10 dagen over tijd gaan. Dan duren die dagen en weken des te langer!
Ik hoop dan ook voor jou dat je nog voor woensdag mag gaan bevallen!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!! Je wordt overigens niet zomaar ingeleid als je dat zelf niet ziet zitten hoor! Maar hopelijk komt dit niet aan de orde voor je!
Nog even....en de laatste loodjes zijn helaas het zwaarst! Sterkte ermee.

Liefs Suus

Lieve Corina,

Ik wens je heel erg veel succes!!

Misschien ben je inmiddels al wel bevallen. Ik hoop in ieder geval dat alles goed is gegaan.
Meid, wat maak je het spannend zeg. Zal de site goed in de gaten houden.
We weten in ieder geval dat je binnen 24 uur moeder bent van je kindje.

Liefs van Patries.

Corina,

En dat lees ik nu pas!
Meid, ik hoop dat je je kleintje al in je armen heb! Toch nog mooi op tijd dan he!!!
Hopelijk is alles goed verlopen en zijn jullie lekker met z'n 4tjes aan het genieten!

Liefs Suus

Hoi meiden,

Even gauw een berichtje om jullie uit de onzekerheid te helpen hihi.
Gisteravond om 19.30uur is onze GEZONDE zoon Jelte geboren. Hij weegt 3560 gram en is 50cm lang. Mijn bevallingsverhaal horen jullie nog wel, want ik ga nu gauw weer mijn bedje in en kraamvrouw zijn!

Liefs van Corina

Lieve Corina,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jelte!
Wat super om even wat van jullie te horen!
Hopelijk is alles goed gegaan en ben je nu lekker van je manneke aan het genieten!!!
Ben nieuwsgierig naar jouw verhaal, maar ga eerst maar eens lekker van je kraamtijd genieten.
Wat vind je oudste er van? Is hij ook helemaal weg van z'n broertje?
Vind overigens Jelte ook een erg leuke naam!
Heeft ook op ons lijstje gestaan. Uiteindelijk is het toen bij ons Jelle geworden ;-)

Meid geniet er van en we horen wel weer wat van je!

Liefs Suus

Hallo Corina,

Wat super zeg, van hart gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje!!!
Wat een leuke naam.
En ik vind het super leuk dat je even wat laat horen.
Ik was zo benieuwd en nu lekker genieten he.
Laat je maar lekker verwennen en doe het rustig aan.
En toch nog voor de uitgerekende datum he, super fijn!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan