Hoi meiden,
patries,
Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat je de kleine al voelt. Heerlijk die bevestiging van leven in je buik he!
(hoewel het vannacht bij mij iets minder had gemogen, hihihihi. Er zit echt een nachtbraker in mijn buik, dat wordt wat!)
Kan me goed voorstellen dat je uitkijkt naar je 20 weken echo en 18 december is het zo!
Fijn hoor, dat je zo kan genieten van je zwanger zijn.
corina,
Wat jammer dat het met Jelte nog niet helemaal lekker gaat. Wel fijn dat de osteopaat zo lekker meewerkt. Hopelijk dus over 2 weken duidelijke verbetering.
En heerlijke he, die eerste lachjes! Geniet daar maar lekker van! Hopelijk voelt je kleine manneke zich snel wat lekkerder in zijn velletje, dan zal hij vast nog meer lachen.
Grote broer nog steeds erg blij met z´n kleine broertje?
Ik heb me een paar dagen flink beroerd gevoeld, maar gelukkig heb ik het ergste weer gehad denk ik.
Hoofdpijn heb ik nog wel wat, maar is nu wel te verdragen zonder paracetamol.
Heb de afgelopen week even genoeg geslikt.
Man wat had ik een pijn in mijn rug, nek schouders en bekken (heupen). Maar denk dat ik toch even wat van het virusje heb meegepikt. Ben ook heerlijk verkouden erbij. Manlief voelt zich ook beroerd. De kindjes gelukkig niet! (zou het vaccin al wat werken).
Die val van de trap was idd omdat is slaapdronken naar beneden liep en dacht dat ik er was. Zo stom he! Maar goed, dat zal niet snel weer gebeuren. De schrik zat er best even in! Gelukkig liet de kleine meteen weten dat daar alles goed was (daar ben ik dan toch het meest bezorgd om he).
De kleine laat zich nu echt goed voelen, hoewel als Fleur en Jelle willen voelen, hij zich meteen koest houdt. Jammer voor hun, maar wel eens fijn voor mama. Want als ik het even ´te druk´ vind, dan laat ik Fleur even d´r handje op mijn buik leggen en dat is het even rustig. Hopelijk werkt dat straks ook zo, hihihihihi!
Nou meiden, nog een fijne zondag!
O ja, corina, heb je ook hyves? Ben best nieuwsgierig naar kleine Jelte!
En op mijn hyves staan ook foto´s van de echo´s en mijn andere kinderen en mijn groeiende buik.
Als je me wilt toevoegen
suusie73.hyves.nl
Geldt natuurlijk ook voor jou he Patries!
Groetjes Suus