Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus en Corina,

Met mij gaat het wel. Vanochtend ziek gemeld omdat ik keelpijn heb, verkouden ben en wat verhoging.
Inderdaad was de 20-weken goed en wat was het geweldig om te zien zeg!!
Ik vind de weken nu wel hard voorbij gaan.

Ik wil jullie ook hele fijne feestdagen wensen en een mooi en gelukkig 2010!!!

Liefs can Patries.

Hoi meiden,

Zo ff tijd vrijmaken om hier weer eens wat neer te tikken. Ik gun me er vaak de tijd niet voor, want jullie kennen me inmiddels een beetje, als ik begin te typen dan wordt het gelijk een heel verhaal.... :)

Maar goed daar gaan we dan.

Patries:

Van harte beterschap meid! Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt en ben je met kerst weer helemaal beter. Zou toch wel erg jammer zijn als je dan ziek zou zijn.

Was jullie kleine man/meisje lekker aan 't spartelen in je buik? En je weet nu zelf al wat het wordt. Had je zelf al een idee of was het een verrassing wat het geslacht is?

Suus:

Ten eerste: Zeuren doe je niet hoor! We zitten toch op dit forum om elkaar te steunen. In leuke en minder leuke dingen. Het kan weleens erg helpen om je ongenoegen of iets dergelijks lekker te kunnen spuien en zeker als je dat al typend kunt.

Vind het erg naar voor je dat je zo'n last hebt van je bekken. Zal wel moeilijk zijn om te stoppen met werken, maar voor je lichaam wel het beste denk ik. Die geeft tenslotte aan dat het niet meer gaat.

Spannend vanmiddag die echo. Hopelijk is jullie ventje lekker gegroeid en zit ie mooi op schema.

Wij waren niet echt ingesneeuwd. Er lag zo'n 12cm, dus wel een lekker laagje maar niet megaveel. Mijn zus woont op de veluwe en daar lag 38cm!! De kinderen liepen daar tot hun knieën in de sneeuw! Ik vind het wel een prachtig gezicht hoor. Heb weer wat mooie foto's gemaakt om volgend jaar weer kerstkaarten van te kunnen maken. Wat dat betreft wel jammer dat het aan 't dooien is, maar als je de weg op moet is die sneeuw natuurlijk helemaal niets.

Ben je met je kids de 2e prik tegen de mex.griep nog wezen halen? HEbben ze er last van gehad? Gernald en ik zijn er ziek van geweest hoor. Ik heb overgegeven en verhoging gehad. Gernald had verhoging en heeft zijn arm 2 dagen niet gebruikt. We hadden nu veel meer last dan na de 1e hoor!

Met Jelte gaat het nu een stuk beter. Vorige week donderdag weer naar de osteopaat geweest. Ze was goed tevreden. Moet in januari nog 1x terug komen voor nacontrole. Als alles dan nog steeds goed gaat en is hoef ik niet meer terug. Het is gewoon zo'n ander ventje. Er ligt veel meer rust in zijn oogjes en hij is nu veel rustiger en slaapt veel meer. Heerlijk!

En gaan jullie nog iets leuks doen met Kerst? Wij gaan 2e kerstdag naar mijn zus, gourmetten. 1e kerstdag zijn we gewoon lekker thuis.

Allemaal fijne dagen en tot gauw weer!

Groetjes Corina

Oeps, beetje rare opzet geworden. Maar de site liep vast toen ik het bericht wilde versturen. Dus ik had het gekopieerd en in een worddocument geplakt om 't later te kunnen plaatsen. Nu zijn er wel grote spaties tussen gekomen.....

Hallo meiden,

De 20-weken echo, was echt gaaf!Het kindje lag druk te bewegen en was al goed gegroeid.
Het lag wel iets achter het gemiddelde met vooral het hoofdje en iets met de beentjes.
Maar dat is niet erg, het heeft nog tijd zat om te groeien.
We gaan over een week of 4/5 een 4-d echo plannen, heb er nu al zin in.
Het geslacht ik had er zelf geen idee van, dus was wel een grote verrassing toen we het te horen kregen. Zo leuk nu gericht te shoppen!

Ik wou jullie even via deze weg een hele fijne jaarwisseling wensen en een gelukkig en gezond 2010!!!

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Wat een gezoek naar ons onderwerp he!
We staan alweer zo ver achteraan.
Zal ik een nieuw topic maken voor ons? Staan we weer op de eerste pagina, hoeven we niet zo te zoeken.

Voor jullie allebei (en jullie gezinnetjes natuurlijk) een heel mooi, goed en gezond 2010!
Hebben jullie een goede jaarwisseling gehad?

Die van ons was erg rustig. We hebben lekker op bed een film liggen kijken (ondertussen ook wel mijn oogjes dicht gehad, maar 23.50 uur werd ik weer wakker).
Heb een beetje verplichte rust opgedragen gekregen.
Ik heb namelijk afgelopen dinsdag een hele middag in het ziekenhuis gebivakeerd. Ik kreeg 'smorgens ineens pijnlijke harde buiken en het bleef komen. Heb Alex mijn plasje naar de huisarts laten brenegn met het idee dat ik misschien een blaasontsteking had, maar dat bleek het (gelukkig) niet te zijn. Maar de pijnlijke harde buiken bleven aan en kwamen steeds vaker en sneller.
Dus toch maar de gyn gebeld. Moest meteen komen en aan de CTG natuurlijk. Kleintje deed het gelukkig nog prima, maar die krampen mogen natuurlijk niet met 32 weken. Daarna hebben ze me getoucheerd om te kijken of ik al ontsluiting had, dat was gelukkig niet zo. Maar de krampen bleven iedere 2,5 á 3 minuten, dus ik moest blijven. 2 uur later zwakte het eindelijk wat af en kwamen ze minder vaak. Weer getoucheerd en nog steeds geen ontsluiting gelukkig. Omdat het wat beter met me ging en ik erg graag weer naar huis wilde (Fleur was ook nog eens ziek, waterpokken) mocht ik weer naar huis.
De hele avond en nacht nog wel pijnlijke harde buiken gehad, maar wel steeds minder vaak. Nu gaat het redelijk. Heb af en toe nog wel een pijnlijke harde buik, maar is nu goed te doen.
Woensdag weer een afspraak bij de gyn. Die kleine zal toch echt nog een poosje moeten blijven zitten he!
Zie wel een beetje tegen a.s. maandag op, want dan ben ik weer alleen met de kids (gaat Alex weer werken) en zal ik ook nog eens moeten zorgen dat Fleur op tijd op school komt.. pppffft. Maar goed, maar zien hoe dat gaat. Anders toch maar hulptroepen gaan inschakelen....... Baal er wel enorm van hoor! Had me mijn 'verlof' wel anders voorgesteld.

Zo, dat was weer een klaagzang van mij ;-)
Ben er nu nog meer over uit dat dit echt (ook al was dat medisch gezien al zo) onze laatste spruit zal zijn.
Ik ga me laten steriliseren tijdens de keizersnede (ook omdat het medisch niet meer verantwoord is om nog een keer zwanger te raken).

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Nou het is denk ik veiliger om ons topic gewoon hier te houden. Op zich begrijp ik de reactie van haar wel, maar men moet niet zo snel over een ander oordelen! Ze weten niet wat een ander al meegemaakt heeft. En zeker niet als jij Suus erbij zet dat je om medische redenen geen kinderen meer erbij kunt krijgen. Maar goed, we gaan maar gewoon hier verder.

Suus:
Nou je zult wel in je rats gezeten hebben of je bevalling niet op gang ging komen. Laat die kleine man nog maar minimaal een weekje of 6 zitten hè?
Dus nieuwjaarsdag hebben jullie zo ongeveer in het ziekenhuis doorgebracht. Gelukkig dat het nu wat beter met je gaat. Heb je nu nog last van harde buiken? Hoe gaat het met je bekken?
Jammer dat je een eind van me vandaag woont, anders kwam ik je helpen :)
Enne.... nogmaals.... klagen weten we hier niet wat dat is hè, dat noemen we, je hart luchten ;-)

Patries:
En heb jij ook een goede jaarwisseling gehad? Hoe gaat 't met je buikie? Geniet je lekker van dat kleine wurm?
Fijn dat die 20 weken echo goed was. Is weer een hele opluchting.
Zo'n 4D echo lijkt me ook erg mooi om te zien. Wij hebben het nooit gedaan, omdat we het geslacht niet wilden weten en daar ontkom je met zo'n echo bijna niet aan hè.
Hoe gaat het met je werk? Is dat nog een beetje te combineren met je zwangerschap?

Wij hebben ook een rustige jaarwisseling gehad. We zijn gewoon lekker thuis geweest. Vanaf een uur of 11 zijn mijn ouders (die naast ons wonen) naar ons toegekomen. Om kwart voor 12 heb ik Gernald wakker gemaakt. Was ik eerst niet van plan, maar overdag vond hij het siervuurwerk zo mooi dat ik toch maar van gedachte veranderd ben. Maar om 10 over 12 wilde hij zelf weer naar bed. Hij was moe zei hij. 't Was maar voor 5 minuten want toen riep hij alweer, want het was toch wel een herrie :)
Verder geen bijzonderheden hier. Jelte heeft lekker doorgeslapen, maar kwam 's morgens helaas om half 7 al voor zijn fles (gaaaaaaap).

Nou een fijn weekend verder nog en tot horens.

Groetjes Corina

Hallo meiden,

Ik heb op de eerste pagina een bericht getypt. Maar typ nu wel een klein stukje hier.
Met mij gaat alles goed, mijn buikkie begint echt goed te groeien. Morgen alweer 22 weken zwanger.
Ik moet zeggen dat ik het erg fijn vind dat ik de kleine regelmatig voel.
Genieten lekker!
We hebben een fijne jaarwisseling gehad en met zijn tweetjes geweest. Laatste jaar he!
Daarna bij de buren bij de vuurkorf gestaan buiten en gedronken van de kinderchampagne, haha.
En die oliebollen waren helemaal verslafend.
Op mijn werk gaat het nog best goed, ik moet wel veel lopen dat is best vermoeiend.
Ik draai 16 januari de laatste slaapdienst en dan doe ik dat niet meer omdat het toch best zwaar is van die korte nachten slapen.
Merk ook wel tot 's avonds 23.00uur werken is best vermoeiend, maar zolang het gaat doe ik het.
Ik moet van de week even mijn zwangerschapsverklaring opsturen en dan krijg ik denk ik als het goed is eind maart verlof. Ik wil wel 6 weken van tevoren gaan genieten.

Meiden, ik ga er weer van tussen want moet zodadelijk weer een late dienst draaien. Daarna lekker een weekje vrij. Bijkomen en genieten!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan