Hoi meiden,
Zo ff tijd vrijmaken om hier weer eens wat neer te tikken. Ik gun me er vaak de tijd niet voor, want jullie kennen me inmiddels een beetje, als ik begin te typen dan wordt het gelijk een heel verhaal....
Maar goed daar gaan we dan.
Patries:
Van harte beterschap meid! Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt en ben je met kerst weer helemaal beter. Zou toch wel erg jammer zijn als je dan ziek zou zijn.
Was jullie kleine man/meisje lekker aan 't spartelen in je buik? En je weet nu zelf al wat het wordt. Had je zelf al een idee of was het een verrassing wat het geslacht is?
Suus:
Ten eerste: Zeuren doe je niet hoor! We zitten toch op dit forum om elkaar te steunen. In leuke en minder leuke dingen. Het kan weleens erg helpen om je ongenoegen of iets dergelijks lekker te kunnen spuien en zeker als je dat al typend kunt.
Vind het erg naar voor je dat je zo'n last hebt van je bekken. Zal wel moeilijk zijn om te stoppen met werken, maar voor je lichaam wel het beste denk ik. Die geeft tenslotte aan dat het niet meer gaat.
Spannend vanmiddag die echo. Hopelijk is jullie ventje lekker gegroeid en zit ie mooi op schema.
Wij waren niet echt ingesneeuwd. Er lag zo'n 12cm, dus wel een lekker laagje maar niet megaveel. Mijn zus woont op de veluwe en daar lag 38cm!! De kinderen liepen daar tot hun knieën in de sneeuw! Ik vind het wel een prachtig gezicht hoor. Heb weer wat mooie foto's gemaakt om volgend jaar weer kerstkaarten van te kunnen maken. Wat dat betreft wel jammer dat het aan 't dooien is, maar als je de weg op moet is die sneeuw natuurlijk helemaal niets.
Ben je met je kids de 2e prik tegen de mex.griep nog wezen halen? HEbben ze er last van gehad? Gernald en ik zijn er ziek van geweest hoor. Ik heb overgegeven en verhoging gehad. Gernald had verhoging en heeft zijn arm 2 dagen niet gebruikt. We hadden nu veel meer last dan na de 1e hoor!
Met Jelte gaat het nu een stuk beter. Vorige week donderdag weer naar de osteopaat geweest. Ze was goed tevreden. Moet in januari nog 1x terug komen voor nacontrole. Als alles dan nog steeds goed gaat en is hoef ik niet meer terug. Het is gewoon zo'n ander ventje. Er ligt veel meer rust in zijn oogjes en hij is nu veel rustiger en slaapt veel meer. Heerlijk!
En gaan jullie nog iets leuks doen met Kerst? Wij gaan 2e kerstdag naar mijn zus, gourmetten. 1e kerstdag zijn we gewoon lekker thuis.
Allemaal fijne dagen en tot gauw weer!
Groetjes Corina