Ervaringen delen traject zwanger worden

Skipbo: Mijn NOD is ook 12-14 Februari (soms cyclus van 33 en soms 35 dagen) wat een gaaf cadeautje zou dat inderdaad zijn!! 
Mijn vriend vroeg een tijdje geleden of ik al een cadeautje wist voor Valentijn, ik antwoorde toen als grapje 'een liefdesbaby'. Daarvoor was hij nog niet toe aan kinderen, maar na die opmerking zei hij dat we het moesten gaan proberen! Dit is dus onze eerste ronde en ik acht de kans vrij klein dat het meteen raak is, maar wie weet! Ik hoop deze dagen een innesteling op te merken :)

Hi ladies,
Ik ben sinds gister weer begonnen met testen(action) voor deze ronde. Gister helemaal wit, vandaag een licht streepje. Ik verwacht Woensdag een knal test en vrijdag mijn ei. Nu breken de spannende 2,5 week aan. Ben nu al ongeduldig! Hoe gaat het bij jullie?

liefs! ?

Jeffie en skipbo leuk dat we gelijk lopen! Mijn NOD is ook 14 februari. Echter op mijn dagelijkse testen nog geen knalstreep gezien. Vorige cyclus had ik dat ook niet en ben ik toch ongesteld geworden. We gaan maar weer afwachten komende dagen. Als we nou alle drie voor de liefdesbaby gaan vind ik het helemaal leuk!!
Naliefa voor jou ga ik duimen de komende 2.5 week!! Spannend zeg!

Jubi wat vreemd dat je nog geen duidelijke streep hebt! 
Test je smorgens? Smiddags? Savonds? En wanneer was je begonnen met testen? Hoop dat je toch je ei gehad hebt voor de testen! 
Dank je wel! ?

Skipbo zou inderdaad kunnen dat je nu volledig ontpild bent. Ik had ook weleens 2 maanden 28 dagen en daarna begon het weer erg te wisselen. Hopelijk blijft het voor jou wel 28 dagen dan weet je precies wanneer je kan testen :)
Zou mooi zijn als jullie allemaal een positieve test hebben rond Valentijnsdag!
Ik verwacht nog steeds mijn menstruatie op donderdag. Wil dat de tijd snel voorbij gaat want dan kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen. 
Vinden jullie het ook af en toe lastig met dingen plannen? Ik heb nu in mei een weekendje weg gepland naar een pretpark. Als ik dan zwanger ben kan ik eigenlijk niet eens in de meeste attracties

jubi, jeffie en skipbo 
Ik sluit me bij jullie groepje aan. Mijn nod valt ergens tussen 12-14 februari. Het zou echt super zijn mochten we ons mannen verrassen met een leuk Valentijnscadeau. 
Nog even 10 dagen geduld hebben.
Ik ga proberen pas de 13e te testen.

Irene,
Ik merk ook aan mezelf dat ik er soms teveel rekening mee hou. Ik denk heel vaak ja maar wat nou als ik dan zwanger ben en aan de andere kant denk ik weer dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn omdat het bij sommige mensen ook jaren kan duren en ik niet Mn hele leven daarop moet aanpassen. 
Maar is zeker lastig soms 

Naliefa nee zo stom!! Ik ben de 26e (Dag na mijn menstruatie) gelijk begonnen met testen om hem niet te missen. Nu is het 5 februari en heb ik hem nog steeds niet gezien. Op mijn testen steeds lichte strepen of helemaal niets maar niet de 'knalstreep' waar jullie het allemaal over hebben haha! Ik wacht gewoon tot 14 februari en zie wel hoe het loopt. Ik heb elke dag in de middag getest, en ook een keer savonds maar zonder verschil hierin. Ik weet het dus ook niet. 
Nou kan geen toeval zijn dat iedereen zijn NOD heeft rond Valentijnsdag!

Terug
Bovenaan