Ervaringen delen traject zwanger worden

@Kimmiea ja het was heftig maar ik was bijna 6 weken zwamger toen ik een miskraam kreeg. Wij hopen ook snel weer zwamger te raken. Nu wachten en wachten en wachten. Vorige keer was ik er ook bijna niet mee bezig en nu toch weer mee. Denk zeker wel dat als je er veel mee bezig bent het misschien minder snel lukt. 
Ik ben zelf 35 en wil niet te lang wachten met zwanger worden.

NicolineL,  jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden en zeker als je nar de Kruidvat ging voor een test. 
Het kan ook dat je door eventuele stress over tijd was of dat je er ook veel mee bezig was met het eventueel zwanger zijn. Ons lichaam houdt ons weleens voor de gek.
Ik ben deze ronde ook gestart met de ovulatietesten. Ik gebruik ze van sensitest en heb er ook nog van de action liggen. Ik heb zelf een onregelmatige cyclus maar volgens mij wordt er geadviseerd om 10 dagen na je begin cyclus te starten. Je zit dan sowieso safe. Veel succes!

@Vlindertjeeee, geduld is schone zaak maar erg lastig als je eenmaal de beslissing hebt genomen dat je ervoor wilt gaan! Ik snap dat je niet te lang wilt wachten ja. 
Ik ga voor jullie duimen!

Dag lieve dames! Wat veel vrouwen hebben zich weer bijgevoegd in deze topic! Wat ontzettend herkenbaar om een ieder zijn verhaal te lezen! Ik moet volgens mijn cyclus morgen mijn ovulatie krijgen maar al vier dagen op rij zijn mijn testen (van de action) negatief... als het deze ronde niet lukt ga ik ze van sensitest bestellen denk ik! Bedankt voor jullie informatie hierover! 
Liefs 

Erg herkenbare verhalen inderdaad. Ik ben ook erg bezig met alles rondom een baby. Zou ook zo graag alles al willen kopen, maar moet nog maar niet. 
Vanochtend mijn allereerste ovulatietest gedaan. En warempel al een licht streepje. Dus geloof dat het wel gaat kloppen dat ik dit weekend ovuleer! Zal zo even kijken hoe ik de afbeelding er op krijg. 

7cww3ilg0s.jpeg

Volgens mij is er altijd wel een licht streepje zichtbaar op je ovulatietest omdat er altijd wat LH-hormoon in je lichaam zit. Maar gewoon de komende dagen doortesten, het streepje kan snel oplopen! 

Terug
Bovenaan