Ervaringen delen traject zwanger worden

Jubi ik kan je foto ook niet zien.
Gister een extra vroege zwangerschapstest gedaan uit nieuwsgierigheid. Helaas spierwit. Gisteravond werd ik ineens ziek: supermisselijk en daarna buikkrampen waardoor ik niet meer kon bewegen. Was na een uurtje ongeveer weer over. Toen dacht ik zal het dan toch een innesteling zijn ofzo? Maar ik zal mezelf wel weer voor de gek houden ?

Kunnen jullie mij helpen? Deze ronde dus voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Bij  lengte van vorige cyclus zou ik dan vandaag mijn eisprong moeten hebben. Maar aan de testen te zien gisteren al? We hebben vrijdag en zaterdag geklust, hopelijk is dit voldoende geweest. Vandaag ook nog maar even voor de zekerheid. Wat denken jullie?

Nwj ik vind het nog niet een duidelijk positieve test. Meestal is de teststreep even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep. Zou nog even door blijven testen. Mijn eisprongen zijn ook altijd later gweest dan wat ik voor de ovulatietesten dacht.

Bedankt voor jullie reacties Naliefa en Irene! We houden het nog maar erg gezellig, tot we weten hoe en wat. Ook vandaag geen streep op mijn test. Geduld is een schone zaak zie je wel! 
Irene, voor jou ook nog even geduld dan! Ik hoop voor je dat het een innesteling was inderdaad! Ik was vandaag ook helemaal niet lekker. Veel plassen en ik voelde me heel raar vandaag, niet te omschrijven. Bijzonder dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Mijn overtuiging is dat altijd alles gebeurd met een reden en dat alles is hoe het moet zijn. Hierdoor blijf ik positief en wachten we wel af hoe allemaal verder (wat is overigens soms ontzettend lastig vind hoor!) 

nwj
Ik vind dit inderdaad ook geen positieve ovulatietesten. Zoals Irene al zegt moet de teststreep echt even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep. Ik zou ieder geval nog even doorgaan met testen. Hopelijk heb je snel een positieve in handen 

Hoi lieve allemaal.
Vorig jaar februari gestopt met de pil.... vanaf juli serieuze pogingen. Altijd een wisselende cyclus..  26-29 dagen. Nu sinds 2 mnd een keurige cyclus van 28 dagen. Wat denken jullie? Nu volledig ontpild?
14 feb is de NOD. Zou zo super zijn!
Mijn vriend is 29 en ik ben 27. Laten we duimen voor elkaar!! 

P.s. kan mijn eisprong altijd goed meten met de tests. Koop ze via 2besure.
Gebruik daarnaast de app "mijn kalender".
Zoooo herkenbaar wat jullie zeggen., lijstje met namen.. hoe bekend maken etc. Zit allemaal al in mn hoofd. Hoe mooi zou een positieve test zijn op Valentijn?!
Duimen duimen duimen... en proberen te genieten van wat nu nog is. Teveel piekeren is ook niet goed zeggen ze.. maar oh zo moeilijk hihi

Terug
Bovenaan