Ervaringen delen traject zwanger worden

@JEFFIE, dat hoeft niet. Bij mij is de ovu test echt een aantal dagen spierwit geweest, toen een licht streepje en dag daarna echt knalroze. Zelfde test als op foto van NWJ.

@jeffie klopt zag dat er twee opties zijn. Dat wat jij zegt of dus wat kabouter ook aan geeft. We zullen het de komende dagen wel zien. Was van beide op de hoogte maar door het streepje toch blijkbaar zo enthousiast gereageerd. Maar hoeft inderdaad nog niks te betekenen. 

Ik wil jullie om advies vragen! Ik heb al 6 dagen op rij negatieve ovulatietesten terwijl ik volgens mijn cyclus gisteren mijn ovulatie zou moeten hebben. Echter niks gemerkt op de testen. Vanmorgen hebben we geklust. Nu merkte ik daarnet dat mijn baarmoedermond erg ver open staat en heb ik afscheiding dat precies lijkt op rauw eiwit, klinkt perfect dus! We hebben vanmorgen al geklust dus nu is mijn vraag, heeft het zin om het vanavond nog eens gezellig te maken? Ik weet natuurlijk niet of dit vanmorgen ook al zo was.. Wie geeft mij advies?
Liefs   

Welke testen gebruik je Jubi? Heb je er rekening mee gehouden dat je minimaal 2 uur voor de test niet drinkt? Ik heb altijd al een dag of 2/3 voor mijn piek last van eiwit-achtige afscheiding...dus het zou best kunnen dat je piek alsnog moet komen. (Het zouden misschien ook restanten van het klussen kunnen zijn?)  Zou toch nog even een paar dagen doortesten voor alle zekerheid!

Bedankt voor je reactie Jeffie. Ik gebruik de testen van de action (waar ik eigenlijk niet zo veel vertrouwen in heb). Ik test express al in de middag en niet met ochtendurine. Het is niet dat ik de 2 uur ervoor helemaal niks meer drink. Nu ben ik al niet zo'n grote drinker maar als ik in die 2 uur een beker drinken op heb is het veel. Zou dat daaraan kunnen liggen denk je? Het leek me geen restant van het klussen maar je weet maar nooit inderdaad.. welke testen gebruik jij?

@Jubi, ik gebruik al maanden de testen van action ook voor dat wij zwanger wilde worden omdat ik mijn cyclus wou kennen. En bij mij werken ze super zelfs als ik iets drink inderdaad geen liters en ik probeer bewust niks te drinken maar soms lukt t niet en heb ik toch thee op of jus maar dat heeft bij mij nooit echt uitgemaakt. Ik test altijd rond 12uur. Als ik niet in mijn piek zit dan blijft de test wit zodra er een piek komt komen er steeds duidelijkere strepen. Ik zou vandaag later op de dag nog eens testen en probeer zo min mogelijk te drinken, klus vanavond gewoon weer. Hou er rekening mee dat wanneer je binnen 24u 2x of vaker klust de zwemmers van je vriend/man een heeel stuk minder van kwaliteit kunnen zijn ;) 
Je kunt ook als de test smiddags niets doet het rond 20:00u nog eens proberen. Ik denk dat je ovulatie nog moet komen.
Liefs,

Bedankt voor je reactie Naliefa! Ik probeer een foto te uploaden van mijn week aan ovulatietesten. Ik zou 30/1 mijn eisprong moeten hebben gehad maar naar mijn idee nog niets gehad inderdaad. Vanmiddag weer een test gedaan en de streep is nu helemaal weg! Misschien moet ik er maar niet zo veel mee bezig zijn, makkelijker gezegd dan gedaan haha! 
Wat denken jullie hier van? 

Jubi ik kan je foto helaas niet zien. Het enige wat ik je kan adviseren als je je ovulatie niet kunt opsporen blijf het gewoon gezellig houden met je partner om de dag zodat er wel zwemmers aanwezig zijn.
Misschien een idee om te gaan temperaturen en je slijm te controleren? Zodat je ook zonder testen weet wanneer je ei ongeveer komt?
succes!

Terug
Bovenaan