@Alias haha herkenbaar van die vrije dagen en werkdagen. Fijn dat het oplucht! Bij ons luchtte het in de eerste instantie ook op maar de meeste vrienden zijn er nog niet mee bezig en als ze er dus wel mee bezig waren zijn ze al lang en breed zwanger of bevallen. Heb volgende week ook verjaardag van buurvrouw die hoogzwanger is. Zit sterk te twijfelen om te gaan. Allebei mijn zwangerschappen zijn "gelukkig" misgegaan voor de 12 weken. Eerste was met 5+3 en tweede met 6+4 maar die laatste was een windei zoals ze dat noemen. Dus bij beide nog geen echo gehad.
@bo Belle oh heb je ook een miskraam gehad? Dan waren we ronde dezelfde tijd uitgerekend dus. Ja vrijdag ben ik toch vrij en ga ik denk ik maar de hele dag romcoms kijken haha
Ben sinds gisteravond bijna non stop kotsmisselijk. Eten helpt er ook niet tegen. Weet dat het van de pregnyl komt, maar onbewust ga je toch denken: zal het misschien toch. Zijn jullie ook zo moe van de hormonen?
@bo Belle oh heb je ook een miskraam gehad? Dan waren we ronde dezelfde tijd uitgerekend dus. Ja vrijdag ben ik toch vrij en ga ik denk ik maar de hele dag romcoms kijken haha
Ben sinds gisteravond bijna non stop kotsmisselijk. Eten helpt er ook niet tegen. Weet dat het van de pregnyl komt, maar onbewust ga je toch denken: zal het misschien toch. Zijn jullie ook zo moe van de hormonen?