Ervaringen iui traject

@Alias haha herkenbaar van die vrije dagen en werkdagen. Fijn dat het oplucht! Bij ons luchtte  het in de eerste instantie ook op maar de meeste vrienden zijn er nog niet mee bezig en als ze er dus wel mee bezig waren zijn ze al lang en breed zwanger of bevallen. Heb volgende week ook verjaardag van buurvrouw die hoogzwanger is. Zit sterk te twijfelen om te gaan. Allebei mijn zwangerschappen zijn "gelukkig" misgegaan voor de 12 weken. Eerste was met 5+3 en tweede met 6+4 maar die laatste was een windei zoals ze dat noemen. Dus bij beide nog geen echo gehad.

@bo Belle oh heb je ook een miskraam gehad? Dan waren we ronde dezelfde tijd uitgerekend dus. Ja vrijdag ben ik toch vrij en ga ik denk ik maar de hele dag romcoms kijken haha

Ben sinds gisteravond bijna non stop kotsmisselijk. Eten helpt er ook niet tegen. Weet dat het van de pregnyl komt, maar onbewust ga je toch denken: zal het misschien toch. Zijn jullie ook zo moe van de hormonen?

Jeetje Irene, wat een beladen Valentijnsdag! Heel veel sterkte.
Mijn menstruatie is sinds vandaag goed doorgebroken. Gister had ik mn baaldag al, dus vandaag weer vol goede moed het zkh gebeld. Vanaf donderdag weer Clomid en volgende week vrijdag mn eerst follikelmeting. We gaan er weer tegenaan ?
Wij hebben het hele traject sowieso met onze families gedeeld en echt goede vrienden. Dat is heel erg fijn. Ik heb toevallig een vriendin die ook in traject zit, en het is heerlijk om met haar te bellen en te praten over de gynaecologen en verpleegkundigen in het zkh en over het hele traject waar we in zitten. Hoe rot ik het ook voor haar vindt, het is fijn dat een vriendin écht begrijpt wat je doormaakt.

@ bo-belle je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Het is gewoon domme pech. Ik ben in elk geval erg blij voor jou ?
@irene ik kan me voorstellen dat je twijfelt over de verjaardag. Zo'n buik is best confronterend. als je ermee bezig bent en het wil niet lukken dan is het ook net of iedereen om je heen zwanger is of net een kindje heeft gekregen.
Oh jeetje wat heftig van de miskramen! Wat zal dat een rollercoaster zijn zeg. ☹️ Verschrikkelijk! 
Ik hoop dat je om een leuke reden misselijk bent! ?

@lenamar jeetje balen! Maar we gaan er weer voor. Februari zal vast onze geluksmaand zijn! 
Het lijkt mij inderdaad ook fijn om iemand te hebben die exact hetzelfde doormaakt. Ik hoor wel eens van vrienden dat hun bekenden of familieleden ook een bepaald traject doorlopen, maar het is zo raar om out of the blue een gesprek aan te gaan met mensen die je niet (goed) kent  over zulke persoonlijke dingen...
Ik ben dan ook eeerg blij met dit forum ?

Hoi allemaal,

Ik ben ook erg blij met dit forum, fijn om verhalen te delen. Wij hebben het onze vrienden en schoonfamilie verteld en een aantal collega's. Mijn ouders weten het nog niet, ik wil graag dat het een verrassing voor hen blijft. 
@Lenamar, vervelend! Hopelijk meer succes de volgende ronde. 
Ik ben nog aan het wachten op mn menstruatie, blijft vooralsnog (2 wkn na iui vandaag) uit. Heb wel steeds beetje kramp, maar nog niks wat lijkt op menstruatie op dit moment. 

@anne spannend! Ik hoop dat het uit blijft ?
Ik zit intussen op dag 8 van de cyclus. Vandaag weer een follikelmeting gehad, maar het schiet nog niet echt op. Dinsdag mag ik weer.

Terug
Bovenaan