Ervaringen iui traject

@irene en @alias, nee nog steeds niet. Iedere keer als ik naar de wc ga, word ik zenuwachtig, maar het lijkt er nog steeds niet op dat er iets komt. Maar misschien zit ik nu zo vol stress/spanning dat het daarom uitblijft ofzo. Ben mezelf toch onbewust echt wel gek aan het maken.
Afgelopen woensdag dacht ik, ik ga vrijdag testen, nu denk ik: ik wacht het weekend nog en ga maandag of dinsdag een test kopen als er dan nog steeds niks is. Beetje struisvogelpolitiek, ben aan het uitstellen, omdat ik bang ben voor een negatieve test.
@alias, succes dinsdag, hopen dat het er dan vooruitgang is te zien. 
@irene, hoe is het met jou?

@alias succes dinsdag! Zijn dat niet veel dagen ertussen? Of was er echt nog niets te zien?
@anne klinkt veelbelovend! Heb je symptomen of dat niet? Herkenbaar dat je bang bent voor een negatieve test. Weet je het niet diep van binnen al of het wel of niet zo is?  
Hier geen zwangerschapssymptomen maar ook geen tekenen van een naderende menstruatie. Alhoewel ik gisteravond in de supermarkt ineens heel kort kramp kreeg in mijn baarmoeder. Dit duurde een minuutje. Zou het innesteling kunnen zijn? Is het daar niet wat laat voor 9 dpo?
Hiervoor deed ik altijd ovulatietesten en werd ik op de 13e dag na een positieve test ongesteld. Dat zou nu dus maandag of dinsdag zijn. Meestal heb ik 3/4 dagen voor menstruatie last van gezwollen en pijnlijke borsten maar nu niet. Al moet ik zeggen met allebei de zwangerschappen had ik dat dus ook, dus dat zegt ook weer niets ?. Als ik ongesteld word (wat ik wel denk) dan het liefst op maandag al. Ik had begin maart een paar dagen naar het buitenland gepland staan en als ik maandag ongesteld wordt, komt het denk ik precies goed uit met de inseminatie. Dus nu denk ik oké laat maar komen die menstruatie want denk toch niet dat het is gelukt. Kunnen we weer snel door met de volgende ronde

@Irene, bijna 14 dagen geleden zei ik op maandag al dat ik dacht dat het niet zou zijn gelukt. En dat blijkt nu helaas ook zo te zijn. Onbewust heb ik dat dus ook steeds wel geweten, maar je gaat toch hopen omdat er op dag 14, 15 en 16 nog steeds niks was en ook eigenlijk geen tekenen. Normaal word ik altijd op dag 15 na een positieve ovulatietest ongesteld, nu ervan uitgaande dat de pregnyl er voor zorgde dat de ovulatie op die woensdag van de iui was, is het nu dus nig weer 2 dagen langer/later dan normaal.
Maandag (kan volgens mij in het weekend niet bellen) maar weer bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak en tabletten en pregnyl ophalen. Lekkere timing, volgende week is het carnaval, maar dan zal vast de 1e echo weer zijn. 

@anne jammer ik had goede hoop voor je! Is toch weer een teleurstelling dan ?. Vervelend dat je met carnaval echo's krijgt. Kan me voorstellen dat je er dan niet echt op zit te wachten. Bekijk het positief: je kan in ieder geval drinken met carnaval als je dat zou willen.

Ik heb nu een vlaag van misselijkheid en vind mijn thee naar vis ruiken. Zal het me wel weer verbeelden 

Pff ik baal. Ik had net bij afvegen al lichtbruin/roze verlies. Ik zit nu 10 dpo? Zal mijn eisprong toch eerder zijn geweest? Ei was ochtend dat ik moest spuiten dus al 20,6 en had al doorzichtig slijm... Voel nog geen kramp in mijn buik en ook nog geen gevoelige borsten. Normaal heb ik altijd hele heftige kramp als ik ongesteld moet worden of net ben.  
update: ben helaas ongesteld geworden. Vind het zo snel na de iui... baal echt

Ah jammer dames! ☹️ 
Mijn eitjes waren idd vrij klein vrijdag, vandaar dat de gyn het aandurft om me dinsdag pas weer te zien.
Ik ben zo bang dat ik juist met carnaval weer een inseminatie heb. Dat komt dan zo vervelend uit, want in het weekend zijn inseminaties altijd eeerg vroeg. Maar ja. Niet te druk om maken. Het is voor een goed doel en daarnaast zou ik toch niet drinken dit jaar. Eerst dinsdag maar weer afwachten ? 

Ik sla het drinken ook wel over ??. Had wel echt een ontzettend baalweekend, erger dan anders. Alsof de extra hormonen er ook nog eens allemaal uit kwamen. Zegt mn vriend ook nog: ik baal er ook van, maar je moet het misschien iets meer loslaten. Lief bedoeld, maar ik kon hem wel wat aan doen ?.
Ga morgen weer bellen met het ziekenhuis voor een afspraak. Misschien kunnen ze een echo plannen op dag 10 in plaats van 9, hoeven we met carnaval ten minste niet halverwege het feestgedruis weg.

Mannen.... ? hopelijk kunnen de echo's op een fijn tijdstip voor jullie

Ik vroeg trouwens met de iui nog aan de verpleegster waarom ze hier 40 uur aan hielden na pregnyl en bij veel anderen 36 uur. Toen zei de verpleegster dat de eisprong na pregnyl 38-42uur plaatsvindt. Op internet staat dat dit 36-40 uur is. Vind het wel vreemd dat ze dat zegt. Ga het met de echo nog maar eens opnieuw vragen aan de gyn. Weet iemand Hoelang zaad erover doet om vanuit baarmoeder naar eileider te zwemmen? Kan alleen vinden hoe lang dat duurt vanaf het begin. 

Heb zo weinig vertrouwen in iui. Zullen de hormonen wel weer zijn ..

Terug
Bovenaan