Ervaringen iui traject

Ik ben ook erg moe en ik heb last van moodswings. Ik maak mezelf ook gek, maar volgens mij is dat normaal. We willen natuurlijk erg graag... Nog even geduld dames ?
@irene succes woensdag! Een van de gynaecologen zegt altijd dat je de eicellen goed moet toespreken. Dus doe je best ?

Alias dankjewel! Hoeveel uur na de pregnyl krijgen jullie trouwens iui? Ik 40 uur maar lees vaker over 36 uur... Ben bang dat de iui straks te laat is

Ik moest vorige week maandagavond tussen 22.00 en 23.00 de pregnyl zetten en woensdagochtend om 9.45 iui dus ongeveer 36 uur later.

Succes morgen

Alias de echo was goed! :) we zagen een heel klein vlekje maar mèt kloppend hartje. Echt magisch! Nu nog 2 weken wachten tot een volgende echo, bij de vk en toevallig een dag later bij de fertiliteitsarts. Als die echo goed is nemen we definitief afscheid van het ziekenhuis en doorlopen we verder een normaal traject. 
Irene ik kreeg geen echo voor de IUI, omdat die dan net was gesprongen of net zou gaan springen. Ik spoot trouwens ovitrelle (ik zie veel pregnyl hier!) en dat moest ik donderdag om 07.00 inspuiten en vrijdag om 12.00 had ik de IUI. Heb je de IUI al gehad? Hoe ging het? :) 

@Bo Belle fijn dat alles er goed uit zag! Heb je ondertussen ook een echo afspraak bij de vk?
Het leek vanmorgen net of ik een dagje uit was ?. Kreeg uitleg in het lab hoe ze het zaad bewerkten en mocht onder de microscoop kijken. Was wel interessant. Met de iui zelf moest ze even zoeken naar mijn baarmoedermond dus ze was veel aan het bewegen met die eendenbek. Was niet heel prettig. Van het slangetje zelf voelde ik alleen een klein prikje. Het was allemaal zo voorbij. Vind het wel gek dat je er 2,5 week naartoe aan het leven bent en dat het dan maar 5 minuten duurt ?. Ben wel benieuwd naar opbrengst van mijn vriend, maar vanmorgen had ze de telling nog niet gedaan. Verwacht uitslag morgen.  Is jullie luteale fase veranderd door de hormonen? Mijne is ongeveer 10/11 dagen dus zou het in principe volgende week al kunnen weten. Weet iemand trouwens hoelang zaadcellen er over doen om vanuit baarmoeder in eileider te komen? 

Moet even mijn teleurstelling kwijt. Uitslag van zaad is binnen. Gister had de laborant het over miljoenen dus ik dacht dat het -voor mijn vriend zijn doen- een hele goede opbrengst zou zijn. Nu blijkt het 'maar' 4 miljoen te zijn. De ondergrens voor iui en ivf is in mijn ziekenhuis 3 miljoen. Ik weet dat er maar één zaadje nodig is maar ik hoopte toch op in ieder geval boven de 10 miljoen.

Terug
Bovenaan