even voorstellen.

oehoehoe ik ben ook nog niet ongesteld!!!!! Spannend!!! Heb ook geen pijntjes meer en was vanmorgen kotsmisselijk maar.... ik moest naar de tandarts (2 gaatjes laten vullen) en was behoorlijk zenuwachtig dus het kan ook van de zenuwen komen ben benieuwd hoe ik me morgen voel! (en of ik ongesteld wordt naruurlijk)

Maar idd heb dat ook dat ik dingen heel anders veel intenser beleef eerst dacht ik ik geniet nergens meer van maar kan nu juist van hele kleine dingen erg genieten. Zo fijn bedankt Merle*!!

Xx Wendy  Merle !

Oooooow, hier nog steeds niks.... vanmorgen getest, maar negatief. Ben anders eigenlijk altijd goed op tijd en nu dus al 4 dagen te laat...
Had toch echt het gevoel ongesteld te moeten worden, maar da's nu weer minder. Wel af en toe nog een 'onderbuik-gevoel', alsof het elk moment kan komen.
Maar ook... weer gevoelige borsten, misselijk als ik iets heb gegeten...
Ik weet het niet meer!!

M'n ongeduldige ik komt weer duidelijk naar boven: ik wil weten of ik zwanger ben en als het niet zo is, dan wil ik gewoon nú ongesteld worden...

Hoe is het bij jullie???

groetjes Anita, mama van Floor*

Ook ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb al wel een test in huis maar durf nog niet te testen. Eigenlijk wil ik wachten totdat Xiano* thuis is gekomen. Ik ga op dit moment over mijn nek van eten en als ik dan wat eet dan smaakt alles naar karton. Ik raak er helemaal gestrest van. Wat is er nu aan de hand????? Sinds gisteren heb ik griep. Keelpijn, hoofdpijn, spierpijn en koorts. Nu sinds vanmorgen heb ik er ook nog eens een loopneus bij gekregen. Ik voel me verschrikkelijk. Lig de hele dag maar wat op de bank. En maar janken want ik kan niks hebben op het moment.

Petra

@ Anita

Ik voel me precies zo als jouw!! Ik heb vanmorgen weer neg. getest ik wil het weten en wel nu en anders gewoon ongesteld worden!!!

@ Petra

Wat vervelend dat je je zo voelt joh! Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt...! Wanneer komt xiano thuis?
Sterkte en ik denk aan je!!

xx Wendy

@ Petra: wat rot dat je nu ziek bent zeg! Hoop dat je snel opknapt!

Maar wat ik eigenlijk wilde vertellen:

IK BEN ZWANGER! heb gisterenavond nog een test gedaan en kon m'n ogen niet geloven: 2 streepjes! Heb even met m'n mannetje door de kamer gedanst en moest daarna ook wel even  huilen...

Ik had deze week echt het gevoel dat het toch niet zo was, maar toen ik al 4 dagen overtijd was, dacht ik 'zou het dan toch...?' dus toch!
En dan meteen de 1e ronde... wie had dat gedacht...

Hoop dat ook jullie snel positief bericht hebben, zou wel geweldig zijn als we allemaal nu zwanger zouden zijn. Heb ergens gezien dat ze met glitters strooien als het zover is, dus hier komen ze:

*****************************************************************************************

heel veel groetjes Anita, mama van Floor* en ???

Heey Anita, gefeliciteerd. Wat super om te lezen.

@ Wendy
ik weet nog niet wanneer Xiano* thuis komt. Ik ga deze week weer eventjes bellen.

Vanmorgen heb ik een test gedaan. Helaas maar 1 steepje. Ik wilde niet testen voordat Xiano* thuis zou zijn maar de koorts wilde niet zakken en ik had veel last van hoofdpijn, keelpijn, spierpijn etc. Daarom wilde ik graag een paracetamol. Nu maar hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen.

Liefs Petra

@ Anita

Ow meid wat gaaf!!!! Gefeliciteerd!!!!!!
Hoe voel je je nu? Denk dat het ook wel logisch is dat je even gehuild hebt, ow wat ben ik blij voor je!! Hoe doe jij dat nu iv.m. controles bel je eerst de huisarts ofzo?

@ Petra

Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je snel weer wat opknapt en dat Xiano snel thuis komt.

Ik heb zaterdag nog een test gedaan die was negatief maar ben nog steeds niet ongesteld dus we wachten nog maar even af heb wel steeds kramp maar dat had ik ook toen ik zwanger was van Merle* en toen duurde het ook even voordat ik pos. teste dus we wachten heb maar af!

Xx Wendy mama van Merle*

Hoi Wendy,

Voel me wel goed eigenlijk! Ben nu vooral  blij, beetje hieperdepieper, wil het het liefst tegen iedereen vertellen, maar aan de andere kant ook wel even 'ons geheimpje' houden.

Ben wel veel aan het nadenken over van alles: wanneer zullen we het vertellen en hoe? en wanneer bel ik het ziekenhuis (moet daar steeds op controle), wanneer zal ik m'n eerste echo hebben, willen we deze keer  wel nekplooimeting?  ben een beetje misselijk, zal dat nog veel erger worden? als ik maar niet steeds moet overgeven (heb ik bij ons Floor* nooit gehad). en zo blijft m'n hoofd maar doorgaan... vermoeiend allemaal, maar dat hebben we er graag voor over!

O ja, en die vriendin waar ik het afgelopen week over had, die is bevallen en alles gaat goed. Ze hebben een zoon gekregen en hij ademde al meteen zelf, maar hij moet natuurlijk nog wel in het ziekenhuis blijven.

En wel heel toevallig: een andere vriendin is ook zwanger, die hebben gisteren getest en het meteen verteld. Is een week na mij uitgerekend, wel grappig! kunnen we samen op zwangerschapsgym!

Ga morgen denk ik ook wel even langs de huisarts om het te vertellen, omdat ik daar na ons Floor* ook regelmatig ben gaan vertellen hoe het met ons ging. Kan ik het tenminste alvast aan iemand vertellen!

Tot de volgende keer maar weer!

xXx Anita, mama van Floor* en ...

Terug
Bovenaan