even voorstellen.

Volgens mij wordt ik per dag zieker, daar word ik echt niet vrolijk van!
Vanmorgen was het weer helemaal mis.
Ik voel me ook zo onzeker omdat ik nog niet ongesteld ben geworden. Toen ik zwanger was van Xiano* heb ik 4x een negatieve test gehad. Toch kwam er 9 maanden later een kind. Ik ben nu in totaal 8x zwanger geweest en van die 8x heb ik maar 1x een positieve test gehad. Voor de rest heb ik iedere keer meerdere testen moeten kopen. Eigenlijk weet ik nu dus nog niks maar ik heb wel paracetamol geslikt, lekker slim.

XXX-jes Petra

Ik heb mijn armband weer terug. Ja, en.... zullen jullie nu denken.

Na dat Yentl werd geboren kreeg ik mijn derde miskraam. Ik zat daar vaak over te tobben. Ik kon het niet echt een plekje geven. Toen kreeg ik van mijn man een armbandje. Daaraan zaten 2 kinderkopjes, 1 jongetje met Jamey erin gegraveerd en 1 meisje met Yentl erin gegraveerd. Verder hingen er 3 sterrebeelden aan van de 3 vruchtjes die voor de derde maand waren gestorven.
Inmiddels is het een hele drukke armband geworden. Er hangen nu geen 2 maar 3 kinderkopjes aan. Geen 3 maar 4 sterrebeelden, een baarmoeder met kindje erin en een naamplaatje met de naam Xiano erop. Ik hoop dat er ooit (het liefst dit jaar) nog 1 kinderkopje bij komt.

Groetjes Petra

@ Anita,

Vervelend dat je misselijk bent. Ik kan me voorstellen dat je steeds zit te piekeren ik ken het je bent zo druk met hoe alles zal gaan maar ik kan het ook wel weer makkelijk van me af zetten. Ik heb dat voornamelijk als ik gewerkt heb dat vind ik zo vermoeiend! (wat klinkt dat suf) ik ben echt helemaal geen type die stilzit dus vind het erg vervelend dat ik me dan zo voel.
Ik denk wel dat het goed is om naar de huisarts te gaan en misschien kun je het er dan ook over hebben wanneer je naar het ziekenhuis moet enz? Zo ga ik het in elk geval wel doen. Wij hebben ook erg veel aan onze huisartsen (een echtpaar) gehad en ik ga als ik zwanger ben ook eerst daarheen en dan zie ik het wel verder.

@ Petra

He bah wat vervelend dat je niet opknapt! Je mag als je zwanger bent gewoon paracetamol slikken hoor! Je mag er geloof ik 6  per 24 u innemen  (dat weet ik niet helemaal zeker maar zoveel zou ik er ook niet slikken als ik zwanger zou zijn maar ik slik ook niet snel wat alleen als ik echt ziek ben.)
Ik heb voor mijn verjaardag dat is in juni een pandora armband gekregen van mijn vriend omdat ik graag een sierrraad wou hebben waar ik idd iets van de kinderen aan kan hangen (ik heb toen geloof hoop & liefde en mijn sterrenbeeld erbij gekregen) Na Merle haar geboorte en overlijden heb ik de bedeltjes van een meisje een engeltje en haar sterrenbeeld erbij gekregen. Dit sierraad is mij ook erg dierbaar. Als we nu een tweede erbij krijgen wil ik dan ook het jongetje of meisje eraan hebben en het sterrenbeeld (en ik hoop geen engeltje meer) Je kunt ook een bedeltje met een kruisje erop krijgen maar dat vond ik zo zwaar....

nog steeds niet ong.

Xx Wendy mama van Merle*!

IK BEN ONGESTELD GEWORDEN

Het klinkt raar maar ik ben er wel blij mee. Dit is mijn eertse menstruatie na de bavalling. Tijdens de nacontrole kreeg ik als advies van de gynaecoloog om in iedere geval 1x ongesteld te zijn geweest ivm de wond die de baarmoeder heeft op de plek waar de moederkoek zat. Maar ja... toen waren wij al intiem geweest. Nu valt er in ieder geval wel een last van mijn schouder omdat ik niet meer onzeker hoef te zijn. Nu kunnen we officieel gaan "oefenen"

@ Anita, hoe gaat het met je???????
Ik ben zo blij voor jullie.

@ Wendy, zit jij nog te wachten op je menstruatie? Of heb je een positieve test? Dat zou nog leuker zijn natuurlijk. Ik kan je wel vertellen dat wanneer je niet zwanger blijkt te zijn dat het gewoon fijn is om ongesteld te worden. Dan kun je weer verder met de volgende ronde en weet je even waar je aan toe bent.

@ Petra:
dat had ik ook hoor, dat ik blij was,de eerste keer dat ik ongesteld was na de bevalling! had zoiets van: joepie, het werkt allemaal weer...
Ben je alweer een beetje opgeknapt?

@ Wendy:
je maakt het wel heel spannend, hoor! nog niet ongesteld?

En wel heel toevallig... ik heb bij de geboorte van ons Floor* ook een pandora-armband gekregen van mijn man. Zou die sowieso met de geboorte van ons kindje krijgen, maar nu hangen er dus,  net als bij  Wendy, een meisje, een engeltje en het sterrenbeeld maagd aan. En dan ook de sterrenbeelden van mij en mijn man, en een bedeltje van onze vakantie naar Tenerife.
En wat Wendy ook al zei: voor onze volgende kindjes mogen er  weer bedeltjes bij, maar hopelijk  geen engeltjes meer!

We hebben trouwens vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik  weer zwanger ben. M'n vader dacht al meer dan een week geleden te zien dat het zo was en had dat tegen m'n moeder gezegd, en die weer tegen mij (volg je het nog), maar toen wist ik nog van niks en dacht ook dat het niet zo was. Gisterenavond kwam ik m'n vader tegen tijdens het 'carnavallen', en die zegt: en??? Tja, toen kon ik het natuurlijk niet meer voor me houden. Ze waren net als wij erg blij!
Vanavond gaan we nog naar de ouders van m'n man, die waren vanmiddag niet thuis.

Vond het eerst wel jammer dat we het nu al zo vroeg hebben verteld, maar aan de andere kant is het ook fijn dat we er nu met hen over kunnen praten. Wel willen we het voor 'de rest' nog even voor onszelf houden.

Morgen gaan we de regenboog voor ons Floor* weer maken, wel bijzonder nu, met een nieuw kindje in m'n buik! Maken we het eigenlijk met z'n drieën

genoeg voor vandaag, ik hou jullie op de hoogte!

groetjes Anita, mama van  Floor* en ???

@ Petra

Fijn dat je weer ongesteld bent geworden. Ik vond het de eerste keer raar ik was blij dat alles weer werkte maar moest er ook wel weer om huilen (net of er niks gebeurt was ofzo kan het niet zo goed uitleggen)

@ Anita,

Kan me voorstellen dat het fijn is om het aan je ouders te vertellen. Ik heb mijn moeder vorige week voorgelogen dat ik hartstikke ongesteld was geworden wat ik dus nog steeds niet ben! Sterkte morgen ik zal aan jullie denken!!   Komt het dan al gelijk op het rafje van Floor te staan omdat je dat graag wou voordat het een half jaar geleden is? Ik zie wel een beetje tegen het weekend op jij dan?

Hier dus geen ongesteldheid maar gisteren wel weer een neg. test. Later dacht ik oeh heb wel veel gedronken vanmiddag heb eens ergens gelezen dat het hcg hormoon dan niet zo goed in je urine zit maar goed we wachten maar af maar als ik niet zwanger ben mag het nu wel eens komen anders klopt er niks van!

Xx Wendy mama van Merle*

Hoi Wendy,

Ik snap heel goed dat je onderhand wel eens wil weten waar je aan toe bent! Balen zeg, dat je steeds een negatieve test hebt, maar je moet maar denken: zolang je nog niet ongesteld bent, kan het nog alle kanten op! Ik duim voor je in ieder geval!

We hebben vanmorgen de regenboog weer gemaakt. Het was weer fijn om er mee bezig te zijn en we hebben het met liefde en plezier nog een keer gedaan!
Maar nu moet het nog in de over en het duurt in ieder geval weer een week voordat het klaar is en bij de steenhouwer ligt. Dus voor de 27e gaat het niet meer lukken. Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden hoor! Je hebt natuurlijk wel een beetje een beeld, maar hoe het echt zal zijn is toch afwachten!

Wel aardig van die kunstenares waar we vanmorgen geweest zijn: we mochten ook nog een klein regenboogje maken voor thuis, omdat ze het zo vervelend vond dat het opnieuw moest. Wij vonden het niet zo erg; de vorige keer was om te oefenen en deze keer voor het echt!

Ik zie niet echt op tegen vrijdag, zal er vast wel even aan denken, en misschien dat we nog iets moois kopen voor op het grafje. We zijn ook niet thuis, gaan morgen naar zee en komen pas zaterdag weer terug, even lekker uitwaaien!

Enne, bij mij is het HCG-hormoon flink aan het werk volgens mij: moet weer vaak plassen en ben de hele dag door wat misselijk. Op zich niet echt prettig natuurlijk, maar ik vind het wel fijn om te voelen dat er tenminste wat aan de hand is. En heb daardoor ook wel het gevoel dat het goed zit! Had ik bij ons Floor* veel minder, toen geloofde ik in het begin  ook bijna niet dat het echt zo was.

Hoop dat ik  als ik terug ben van zee goed nieuws van je kan lezen! Hier komen de glitters nog een keer (vind ik er zo leuk uitzien)

*****************************************************************************************

groetjes Anita, mama van Floor* en .....

Terug
Bovenaan