@ Petra:
dat had ik ook hoor, dat ik blij was,de eerste keer dat ik ongesteld was na de bevalling! had zoiets van: joepie, het werkt allemaal weer...
Ben je alweer een beetje opgeknapt?
@ Wendy:
je maakt het wel heel spannend, hoor! nog niet ongesteld?
En wel heel toevallig... ik heb bij de geboorte van ons Floor* ook een pandora-armband gekregen van mijn man. Zou die sowieso met de geboorte van ons kindje krijgen, maar nu hangen er dus, net als bij Wendy, een meisje, een engeltje en het sterrenbeeld maagd aan. En dan ook de sterrenbeelden van mij en mijn man, en een bedeltje van onze vakantie naar Tenerife.
En wat Wendy ook al zei: voor onze volgende kindjes mogen er weer bedeltjes bij, maar hopelijk geen engeltjes meer!
We hebben trouwens vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik weer zwanger ben. M'n vader dacht al meer dan een week geleden te zien dat het zo was en had dat tegen m'n moeder gezegd, en die weer tegen mij (volg je het nog), maar toen wist ik nog van niks en dacht ook dat het niet zo was. Gisterenavond kwam ik m'n vader tegen tijdens het 'carnavallen', en die zegt: en??? Tja, toen kon ik het natuurlijk niet meer voor me houden. Ze waren net als wij erg blij!
Vanavond gaan we nog naar de ouders van m'n man, die waren vanmiddag niet thuis.
Vond het eerst wel jammer dat we het nu al zo vroeg hebben verteld, maar aan de andere kant is het ook fijn dat we er nu met hen over kunnen praten. Wel willen we het voor 'de rest' nog even voor onszelf houden.
Morgen gaan we de regenboog voor ons Floor* weer maken, wel bijzonder nu, met een nieuw kindje in m'n buik! Maken we het eigenlijk met z'n drieën
genoeg voor vandaag, ik hou jullie op de hoogte!
groetjes Anita, mama van Floor* en ???