even voorstellen.

@ Anita

Fijn dat het nu goed gelukt is en kan me voorstellen dat het jullie niet zoveel uitmaakte dat je het nog een keer moest maken. Wij vonden het ook helemaal niet vervelend om ermee bezig te zijn!
Ik heb me eigenlijk ook altijd goed gevoelt toen ik zwanger was van Merle* alleen ik was erg moe.  Ik heb nu eigenlijk nergens meer las van alleen af en toe nog  duizelig. Het zou me ook niks uitmaken als ik me 9 maanden misselijk voelde denk k (tuurlijk baal je dan wel maar je doet het ergens voor he!)
Bedankt voor je glitters ik hoop dat ze van pas komen!

Fijn weekend en lekker uitwaaien!

Xx Wendy mama van onze Merle*!

Dinsdag was ik ongesteld gewordfen, tenminste dat dacht ik. Ik verloor wat bloed maar de rest van de dag niks meer. Woensdags ben ik nog wat oud bloed verloren en daarna was het afgelopen. Ik begon weer een klein beetje hoop te krijgen. Ik dacht dat ik een innestelingsbloeding had gehad. Die hoop is vanmorgen met de negatieve zwangerschapstest compleet de grong in geboord. Dit zijn dingen waar ik niet tegen kan op dit moment. Dit is dan ook de eerste keer dat ik niet alleen verdrietig ben maar ook ongelovelijk kwaad. Ik kan er niks aan doen. Zelfs mijn kinderen zijn me te veel op het moment, erg hè? Nu heb ik ook nog eens een schuldgevoel naar mijn kinderen. Ikbaal van mijn lichaam die me nu weer in de steek laat. Ik ben dus niet ongesteld, ook niet zwanger en zit dus nog steeds te wachten. Ik dacht dat we nu wel genoeg ellende hadden meegemaakt maar nee hoor, het kan nog erger. Ik ga zo naar boven om de kledingkast op te ruimen. Koert zorgt voor de kinderen. Ik wil helemaal niemand om me heen hebbn vanmorgen.
Liefs Petra

Ow Petra wat kan ik me dit goed voorstellen! Het zit je ook niet mee he! Ik had het ook steeds dan voelde ik me weer goed en nog geen week later had ik weer iets en dan iedereen maar zeuren dat je te snel wilt... Je wilt gewoon dat je lichaam het doet je hebt al genoeg aan je hoofd! Ik weet eigenlijk verder ook niet zo goed wat ik zeggen moet ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat er duidelijkheid komt.

Ik denk aan je en je mag me ook altijd op hyves aanspreken!

Sterkte

XX Wendy

He meiden

Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb, maar dat krijg je met een druk leven hahahahaha..........

@petra

Wat vervelend voor je dat je zo onzeker bent over je ongesteldheid. Een collega van mij werd pas na 12 weken gewoon ongesteld, na haar bevalling. Ik was zelf na 4 weken weer ongesteld geworden. Maar je moet je niet vastpinnen op het krijgen van een kindje. Hoe moeilijk dat nu is maar je zit nog zo in je rouw en verdriet. Dat je je lichaam geen rust geeft. Als je het niet vertrouwd kan je altijd nog een verwijsbrief voor je gyn gaan halen bij de huisarts. Die kan precies zien hoe het er van binnen aan toe gaat.

Ik kan uiteindelijk niet zelf ongesteld worden door die vele eitjes die maar niet volgroeid raken. Tenzij ik aan de pil ga natuurlijk. Maar wij zijn zwanger geworden door 3 clomid behandelingen. 5 tabletten in 1 keer en maar afwachten of ik een eisprong krijg. Bij ons is het dan nog redelijk snel gegaan gelukkig. Maar voordat we naar de gyn gingen waren we ook al bijna een jaar verder. De vorige keer ging het nl wel vanzelf, dus zonder hulp van de clomid.

@iedereen
Wat mooi dat jullie eigenlijk allemaal een armbandje hebben met bedeltjes eraan. Natuurlijk is het te hopen dat er geen engeltjes meer bij komen. Zoiets gun je niemand, laat staan jezelf nog een keer!!

@Wendy
Wat vervelend dat ook jij nog niet ongesteld ben geworden. Als je het graag wil is die klap altijd zo hard. Ik zelf heb ook zeer regelmatig een negatieve test gehad en iedere keer wordt je een beetje verder de kuil ingetrapt. En het is erg moeilijk om daar weer heelhuids uit te komen, vond ik in ieder geval. Je lichaam is echt iets raars en zeker na wat we allemaal hebben meegemaakt, is het vertrouwen ook ineens een flink stuk minder. Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test krijgt. Maar dat hoop ik ook voor Petra natuurlijk!!

@Anita
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Echt super!! Wij waren ook helemaal hieperdepiep en het liefst schreeuwden we het ook echt van de daken, maar idd alleen tegen onze ouders gezegt. Na de eerste echo na 7,5 week hebben we het ook   gelijk aan onze verdere vrienden en familie gezegt. De vorige keer was ook alles goed, zelfs bij de 20 weken echo konden ze niks zien wat niet goed was en toch was het mis gegaan. Dus het heeft niks te zeggen. Ik was blij dat ik het met iedereen kon delen, want je bent zoooooo blij.  
Ik ben toen gelijk naar mijn huisarts gegaan en heb een afspraak gemaakt en gelijk gebeld naar de gyn, waar je pas na een paar weken terecht kan. Dus tegen de tijd dat we onze afspraak hadden waren we bijna 8 weken. Ik moet iedere 4 weken terug naar de gyn en naar de huisarts. Bij de huisarts houdt hij mijn schildklierhormoon in de gaten, want ik heb een te traagwerkende. Dus in het begin moet je echt alles goed geregeld hebben, anders heeft dat weer effect op het kindje. Maar dat hebben we 2 keer bij moeten stellen en nu is dat gewoon erg stabiel.
Onze gyn vroeg ook of we een nekplooimeting wilde. We hadden een boekje meegekregen met info, maar omdat ik best jong ben kunnen ze vaak niet eens een goede schatting doen. De eerste keer bij Kyra hebben we het ook niet gedaan en dus waarom nu wel. Dus ik zei tegen de gyn dat we geen nekplooimeting wilde, en hij zei toen als ik toch iets afwijkends zie wil je het dan wel weten. Natuurlijk wilden we dat weten, maar gelukkig was alles goed.
Bij een collega van me (haar vriendin) had de gyn wat afwijkends gezien, verschillende testen en maanden onzekerheid later is haar kindje gewoon zo gezond als het maar zijn kan. Dus het heeft allemaal niks te zeggen.

Ik vind het trouwens wel mooi, zo'n regenboog op het grafje van Floor. En ik vind dat zoiets dan ook perfect moet zijn. Je moet er wel een goed gevoel bij hebben. Het is iets voor haar dus dan moet dat perfect zijn! En ik vind het ook netjes van die kunstenares dat je er ook eentje voor thuis mag hebben, omdat het eerst niet perfect was. Heel netjes!!

Het is weer een heel verhaal geworden!!
Dikke kus Simone mama van Kyra*

Hai!

Ben weer terug van een paar dagen lekker uitwaaien, heerlijk!
Da's ook wat, dacht gisterenavond: even kijken of er nog nieuws is, ligt de site er uit...
Maar ben nu weer op de hoogte!

@ Petra: kan me helemaal voorstellen dat je je zo rot voelt. Het is allemaal even te veel... Fijn dat je man  voor de kinderen zorgt, zodat jij tijd voor jezelf hebt! Dat heb je ook echt nodig! Ik hoop dat je  je snel wat beter voelt!

Weet niet goed hoe en of  ik dit wel moet schrijven/ zeggen, het is in ieder geval echt niet m'n bedoeling om je te kwetsen of onbedoeld  'goed' advies te geven, maar meer iets om over na te denken (of niet, wat je wilt).
Denk je dat het 'zwanger willen worden' en het verdriet om Xiano* bij elkaar niet erg veel van je vraagt?
Je bent immers nog maar 'pas' 9 weken geleden  bevallen!  De hormonen zijn nog niet uit je lichaam en je hele lijf moet nog herstellen. Dat kost bij een levend kindje al veel tijd en energie, en nu nog meer...
Moet wel eerlijk zeggen, dat ik ook wel heel snel dacht dat ik alles wel kon, maar ben  me toch regelmatig tegengekomen!  Dus wie ben ik om dit te denken?  
Je moet doen waar  je jezelf  goed bij voelt.

Wat ik eigenlijk alleen maar wil zeggen: Ik hoop dat je jezelf niet voorbij loopt en op tijd je rust en tijd voor jezelf pakt!
Sterkte!

@ Wendy:  
Nog geen nieuws? Nu kan het toch niet lang meer duren.... Ik blijf duimen!!!!

@ Simone:
Bedankt! Wij hebben bij Floor* ook geen nekplooimeting gedaan en doen dat deze keer ook niet. Ik dacht eerst: ik wil zoveel mogelijk weten en uitsluiten. Maar mijn man zei: en wat dan als er wel iets uitkomt? Tja, iedereen is welkom bij ons, dus wat dat betreft maakt het niet uit. En ook als die test wel goed is, kan er nog van alles gebeuren, dat weten we nu ook....

Nog even voor iedereen:
Heb donderdag 19 maart een afspraak in het ziekenhuis. Ben dan iets meer dan 8 weken.  Helaas niet met de gyn. die ik bij ons Floor* had, maar daar plannen we dan de vervolgafspraak.
Als alles goed is (gaan we wel van uit), vertellen we het dan onze vrienden en verdere familie, en dan gaat het vanzelf wel rond. Fijn zo'n dorp

fijne zondag nog!

groetjes Anita, mama van Floor* en ...

Hoi,

Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en die heeft ook een test gedaan die negatief was. Ze kon  mij alleen maar aanraden nog twee weken te wachten en dan daar weer een test te doen dus dat doen we dan maar.

Pff vind het wel spannend hoor!

@ Anita

Fijn dat jullie een leuk 'weekend' hebben gehad! Spannend hoor naar de gyn. en het dan vertellen ik ken dat leuk zo'n dorp haha!!

Xx Wendy

Vanmorgen heb ik even naar de gynaecoloog gebeld. Ik kan daar morgen om 10.50uur heen. Dat ik niet ongesteld ben geworden is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen. Ik ben gewoon helemaal van de kaart. Ik haal me vanalles in het hoofd. Ik hoop dat de gynaecoloog mij gerust kan stellen. Dat is dan één zorg minder.

Petra

Terug
Bovenaan