even voorstellen.

@Petra

Jullie moeten gewoon doen wat je hart je ingeeft. Iedereen heeft makkelijk praten, maar niemand weet hoe je je voelt. Ik vind het alleen erg goed van jullie dat je idd Xiano* niet wilt vervangen. Daar was ik ook bang voor toen ik je verhaal las. Maar jullie moeten doen waar je zelf helemaal achter staat, ook al zijn er mensen die er anders over denken.
Achteraf ben ik erg blij dat het niet gelijk weer raak was. Voor mijn/ons gevoel is dit het beste. Ik heb het echt een plaatsje kunnen geven en kan deze zwangerschap met andere ogen zien. Dit gaat wel helemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. Maar nogmaals....... ieder in zijn eigen tempo en moet doen wat je hart je ingeeft. Je lichaam zal je heus wel vertellen als je een stap te ver gaat.

Maar volgens mij zijn alle mannen familie van elkaar. Praten is toch iets moeilijks, zeker over zulke pijnlijke gebeurtenissen. Mijn vriend is bijna 3 jaar geleden zijn vader al kwijtgeraakt (plotseling) en een jaar later werd Kyra* geboren (dat is ook al weer 1.5 jaar geleden, de tijd gaat toch snel). Dus ieder jaar was er wel iets goed fout gegaan. Dat heeft ook de nodige littekens bij hem achtergelaten. Maar denk maar niet dat je hem er wel eens over hoord. Alleen met bijvoorbeeld herinneringen ophalen en dat soort dingen. Maar door alles wat we al doorstaan hebben in ons 4 jarige relatie heeft ons alleen maar dichterbij mekaar gebracht. Gelukkig maar. Ik zou echt niet weten wat ik zonder hem moest. Maar we zijn allebei best wel jong, hij is 26 en ik ben 25.

Maar goed, doe wat voor jullie goed voelt. Niemand heeft het recht daar over te oordelen!!

@ Wendy
Wat goed dat de steen van  Merle* helemaal naar wens is. En ik hoop dat jullie ook gauw weer een kindje gegund is. Er is volgens mij niks mooiers dan dat.

Groetjes Simone mama van Kyra*

@ Petra:
Ik denk dat het inderdaad moeilijker is om zwanger te zijn als je al kinderen hebt! Ik hoef nu alleen maar aan mezelf te denken en als ik een dag nergens zin in heb, doe ik ook lekker niks. Zeker nu ik parttime werk heb ik tijd genoeg voor mezelf en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook echt heel blij mee ben!
Toen ik zwanger was van Floor* werkte ik wel 5 dagen in de week en dan in het weekend en 's avonds nog het huishouden, poeh, dat was af en toe wel zwaar. Maar ook toen kon ik af en toe echt voor mezelf kiezen. Als je kinderen hebt is dat  natuurlijk niet zo makkelijk.
En wat je zegt over zorgen maken over je kindje: ook dat geloof ik zeker! Is dat bij jou erger geworden sinds Xiano* geboren is? Dat je bang bent om nog een kindje te verliezen?
Ik had in het begin wel dat ik bang was om nog iemand te verliezen die dicht bij me staat. Nu heb ik dat gelukkig niet meer.

@ Wendy:
En, is het steentje geplaatst? Wij gaan morgen waarschijnlijk kijken, hoop dat het dan volgende week geplaatst kan worden. Ben blij als het straks zover is, als het 'af' is.
Nog geen nieuws verder? Heb je besloten om die 2 weken af te wachten, wat de dokter zegt en dan pas weer te testen?

Fijn weekend allemaal!

groetjes Anita

hoi!

Wij zijn net naar het  monumentje voor ons  Floor* gaan kijken en het is helemaal naar onze zin!
Gelukkig, want ik vond het toch wel spannend hoe de regenboog nu zou zijn geworden. Maar het was nu helemaal wat we hadden verwacht, mooier nog eigenlijk!
Ook de stenen pilaren waar de regenboog op komt klopten precies met ons beeld daarvan. Alleen het hart waar de naam en datum op komen te staan was groter dan we ons hadden voorgesteld, maar wel mooi.
Nu gaan ze volgende week alles in elkaar zetten en de letters graveren (we moesten nog een lettertype uitkiezen, gelukkig hadden ze ook hetzelfde lettertype als van ons kaartje).
En dan kan het de week erna geplaatst worden. Joepie, eindelijk! Kijk er wel echt naar uit!

groetjes Anita, mama van Floor* en ...

Hoi,

Het steentje is geplaatst en het is nog mooier geworden dan dat we verwacht hadden!! We gaan het vanmiddag voor het eerst schoonmaken we mochten er een paar dagen niet aankomen omdat het aan elkaar gemaakt is met kit en cement. Dat moest eerst goed drogen. We hebben gisteren grind gehaald voor in het tuintje ben benieuwd hoe dat staat!

Vanmorgen nog weer een test gedaan nog steeds negatief ik snap er niks van...

Xx Wendy mama van Merle*

Hallo allemaal,
Graag wil ik ook graag mn verhaal vertellen, ook ik ben een trotse mama van Moos* mijn geweldige kereltje.
Na een probleemloze zwangerschap werd na 40 w en 5 dagen mijn zoon geboren ruim 7 pond enwat was ie mooi hij was het mooiste dat ik ooit zag!
Maar na 3 dagen kreeg Moos* koorts en werd opgenomen in het ziekenhuis daar ging hij snel achteruit en na precies een week overleed hij in het wkz.
Hij bleek een virus te hebben, hij heeft nooit een kans gehad helaas.
Het is nu bijna een jaar geleden 16 maart 2008 is Moos* geboren en 23 maart 2008 overleden.
Voor mijn gevoel wilde ik ook dood ik wilde mijn kind terug,  zo zijn we bij de crisisdienst van ggnet terechtgekomen  .
Toen ik daar voor t eerst kwam dacht ik nog zij gaan mij nu vertellen dat t allemaal een misvertstand is en dat ik mijn kind weer terug krijg heel erg maar dat dacht ik echt.
Toen we Moos*weer thuis kregen voor de crematie leek het idd of hij lag te slapen groot verschil was dat nu de ramen open moesten blijven ipv dicht het  was echt koud op dat kamertje.
Tja en dan komt t moment dat  je m in zn kistje moet leggen en de deksel erop moet doen.
De crematie was mooi precies zoals we wilden het voelde goed maar  toen ik het kistje af moest geven oef dat ging zo tegen mn moedergevoel in!
Ik heb daarna nog een hele moeilijke tijd gehad maar langzaam ging t steeds een stukje beter(gelukkig)
We wilden  graag een broertje of zusje voor Moos* al gelijk eigenlijk en in okt testte ik positief, ik was blij dat t toch weer gelukt was maar toch ook wel een beetje  dubbel gevoel.
Maar dat heb ik nu aan  sde kant gezet en geniet volop van mn zwangerschap tja die angst zit er toch wel
Graag wil ik afentoe met jullie meekletsen als dat mag.

liefs    

Hoi Violet,

Welkom en natuurlijk mag je meekletsen! Jeetje joh wat een verhaal. Maar idd wat is het prachtig om mee te maken in mijn ogen is er niet iets mooier dan dat en tja het cliche is waar je eigen kind is gewoon het mooiste wat je ooit gezien hebt!

Xx Wendy mama van Merle*

@Violet

Wat een verhaal zeg. En wat leuk dat je toch weer zwanger bent. Hoe ver ben je? Ik ben zelf ook zwanger, ik ben 26 weken nu. En vind het nog steeds erg spannend. Zeker omdat het bij ons met 30 weken fout ging. Ik moet deze periode ook veel meer aan Kyra* denken. Maar ik geniet er wel optimaal van. Het is veel te leuk om dat niet te doen vind ik. Die spanning blijft toch en ik denk dat dat bij jou niet anders is!!

@Anita

Ik ben blij voor jullie dat het monumentje van Floor* zo is geworden zoals jullie het voor ogen hadden. En toch ook spannend als het volgende week  eindelijk geplaatst kan worden, denk ik.  Echt  super voor jullie!!
En hoe voel  je je voor de rest?? Al last van kwaaltjes of valt het nog mee??

@Wendy

Echt jammer dat je ongesteld bent geworden, maar  je hebt nu in ieder geval duidelijkheid.  Hopelijk gaat  het de volgende ronde gewoon beter. Dat  je weer een normale cyclus hebt!!  Ik zal in ieder geval voor je duimen, de aankomende periode!!

Wat fijn dat Merle* haar grafje zo mooi is geworden. Dat moet denk ik ook een hele geruststelling zijn. Ik kan me er niks  bij voorstellen, omdat Kyra* gewoon thuis is.  Ik hoop in ieder geval dat jullie er veel steun aan hebben!!

Groetjes Simone mama van Kyra*  

Terug
Bovenaan