Hoihoi!
@ Wendy: bedankt voor je lieve berichtje!
Nog maar even wat nieuws van mij. Vrijdag in het ziekenhuis was alles weer prima.
Kindje is nu zo groot dat hij/zij niet meer in 1 keer in beeld past. Maar je ziet alles des te beter! Zwaaide heel mooi met z'n handje, je zag alle botjes zitten, prachtig!
Verder zag de gyn al dat het maagje en de blaas gevuld waren, dus dat werkt ook...
Zondag ben ik op de helft (volgens mijn telling dan, het ziekenhuis gaat nog steeds uit van 4 dagen later, maar ik ben lekker eigenwijs) Het vliegt echt voorbij!
Maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo erg. Ik geniet er nu volop van, maar kan ook niet wachten tot deze uk er is.
Heb zo sterk het gevoel dat het deze keer een jongetje is, maar ik wil het ook graag zeker weten. Probleem is dat mijn man niet wil weten wat het wordt, en ik het toch niet voor me kan houden als ik het wel weet... We hebben al heel wat gesprekjes gehad, maar zijn er nog niet helemaal uit. De gyn kon het afgelopen vrijdag goed zien en vroeg ook of ik het wilde weten, maar heb maar gezegd dat ik het nog niet wilde weten, ook al is dat dus niet waar...
Ach, ik hou gewoon vol, heb nog ruim een week voor de uitgebreide echo, dan heb ik hem vast wel omgepraat, haha!
@ Simone: bijna 40 weken, dus misschien ben je al wel bevallen... Ben benieuwd en hoop dat alles goed met je gaat!
heel veel groetjes allemaal!