even voorstellen.

Hallo allemaal,

Ik was er nog.

Mijn vader is erg ziek geweest en knapt gelukkig weer wat op.
Het gaat om de laatste weken op school dus wordt er ook veel gevraagd van de ouders.

Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Het was mijn 10e dag na de menstruatie. Mijn slijmvllies zag er goed uit en was dik genoeg. Ook was er een eitje te zien. Vrijdag gaan ze kijken of het eitje ook groeit. De uitslagen van de hormonen waren prima.

Quinn is vorige week 3 jaar geworden. Diezelfde week liepen we ook met z`n 5en de avond4daagse en 1 dag voor de avond4daagse werd ik ongesteld, grr.

Zaterdag wordt Xiano* ½ jaar. We gaan een lampionnetje voor hem oplaten.

quote: mamanita reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 14:36:59'));

Hoi,

@ Wendy: weer spannend zeg, geen ongi en geen positieve test. Ik duim voor je!

hier minder goed nieuws: we hebben deze week te horen gekregen dat m'n moeder borstkanker heeft. Ben dus even helemaal van slag. Er is nog veel onduidelijkheid over hoe en wat, maar ze moet in ieder geval geopereerd en bestraald worden en misschien ook chemo.
't is dus allemaal weer erg dubbel: met de zwangerschap gaat het heel goed, morgen 20 weken echo. Kleine is heel beweeglijk en aanwezig, en ik geniet er echt van. Dat helpt wel een beetje! Die trekt ons er wel doorheen!

Fijne papa-dag allemaal!

Heel veel sterkte

groetjes Anita

quote: mamanita reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2009 14:36:59'));

Hoi,

@ Wendy: weer spannend zeg, geen ongi en geen positieve test. Ik duim voor je!

hier minder goed nieuws: we hebben deze week te horen gekregen dat m'n moeder borstkanker heeft. Ben dus even helemaal van slag. Er is nog veel onduidelijkheid over hoe en wat, maar ze moet in ieder geval geopereerd en bestraald worden en misschien ook chemo.
't is dus allemaal weer erg dubbel: met de zwangerschap gaat het heel goed, morgen 20 weken echo. Kleine is heel beweeglijk en aanwezig, en ik geniet er echt van. Dat helpt wel een beetje! Die trekt ons er wel doorheen!

Fijne papa-dag allemaal!

groetjes Anita

Lieve Anita,

Heel veel sterkte de komende tijd.

(er ging iets niet helemaal goed daarom eventjes opnieuw)

Hoi,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Morgen krijgt m'n moeder nog een MRI om te kijken hoe groot het precies is en of er uitzaaiingen zijn. Maandag krijgt ze dan de uitslag en informatie over de operatie en woensdag wordt ze geopereerd. 't is allemaal nog wel spannend dus, maar we zijn nu een beetje aan het idee gewend en gaan er van uit dat alles goed komt...

@ Wendy: hè jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik gun het je zo!!!!

@ Petra: vervelend dat je vader zo ziek is geweest, maar fijn dat hij nu weer wat beter is! Je bent er toch veel mee bezig dan.
En die drukte op school ken ik, haha! Zit er nu ook midden in. Werk eigenlijk parttime, maar nu lijkt het wel soms of ik een hele baan heb, maar ja, in de zomervakantie kunnen we weer lekker uitrusten! (al duurt dat hier nog 4 weken, we hebben pas als laatste vakantie...)
Ook voor jou hoop ik dat je wens snel in vervulling gaat, fijn dat je bij de gyn kunt zien hoe het er voor staat!
En veel plezier met het oplaten van de lampion! het is erg mooi, wij hebben het oudjaarsavond gedaan.

O ja, en de echo maandag was helemaal goed! Alles zat er op en aan, groei lag precies op schema. We hebben weer genoten!

Alvast een fijn weekend en tot de volgende keer!

groetjes Anita

Hoi Allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen ben net nieuw op dit forum.
Ik ben Renate en ben 29 jaar. getrouwd met Bert (38) .

Ons verhaal begint al als ik op mijn 18 e de pil laat staan.
Het lukte niet meteen...
Daarna gingen we eerst maar trouwen...
Half jaar daarna overlijdt mijn moeder aan kanker op mijn verjaardag.
Na een aantal onderzoeken in het ziekenhuis voor onze zwangerschap krijg ik
een hsg onderzoek,
Meteen de maand erna ben ik zwanger....helaas kreeg ik met 17 weken een miskraam.
Daarna heb ik een operatie ondergaan aan mijn galblaas...en mocht niet zwanger worden helaas...
Maar de maand dat het weer mocht was het meteen raak..
Het verliep helemaal soepel....tot 36 weken toen dachten ze dat het in een stuit lag.
Komen we in het ziekenhuis bleek dit niet zo te zijn, vanaf toen wisten we dat we een jongen kregen...dus naam was bekend voor ons...
Met 38 weken moet ik voor controle en ik heb een slecht voor gevoel....
De ass kan geen harttonen vinden meteen door voor een echo...
Daarop kregen we te zien dat onze zoon niet meer leefde....
Je wereld stort in....na een paar dagen aan infuus ed....word uiteindelijk toch een keizersnede uitgevoerd onder algehele narcose...
Onze prachtige zoon Senna* word geboren met een lengte van 53 cm en een gewicht van 3580 gram...
Uit onderzoek bleek dat hij volkomen gezond was en dat het bij mij wegkomt..
Mijn bloed gaat stollen als ik zwanger ben...

Senna* is op 31 mei 2004 geboren...
Zwanger worden na die tijd lukt weer niet zo snel als wij willen...
Na 1 jaar ga ik toch maar weer naar het ziekenhuis...
Blijkt dat ik geen eisprong heb...dus ik krijg clomid...
2 kuurtjes en ik ben zwanger...hoi hoi...
Maar genieten kan ik niet...stel je voor dat je dit kindje weer niet mag houden.

Gelukkig houden mij onder strenge controle...
de laatste 2 weken voor de uitgerekende datum word ik op genomen voor mijzelf...
Ik krijg 3 x daags een ctg...voor mijn eigen geruststelling want met de baby gaat alles goed.
Vanaf 20 weken wisten wij dat dit een meisje zou zijn...
Gelukkig is dan uiteindelijk weer keizersnede verricht onder algehele narcose en komt ons 2 de kindje ter wereld op 7-7-2006....
Sita is haar naam 51 cm en 4300 gram...

Onze mooie kleine meid is binnenkort jarig....3 jaar word ze alweer...
Tijd voor nog eentje vinden wij...de omgeving vooral mijn pa dan ....vind dit maar niks...
Hij heeft liever dat we er niet meer voor gaan...ja hallo wie bepaald dat nu...
Vanaf oktober vorig jaar heb ik de pil weer laten staan.
Helaas nog steeds zonder resultaat...
Ik heb een onregelmatige cyclus...soms 2 maand niks...nu al meer dan 2 weken ongi....raar maar waar...

Ik hoop dat iemand nog tips heeft hiervoor???
Dit is eerst mijn verhaal...ik hoor het wel als jullie vragen hebben..

Liefs Renate

Pff wat een gedoe zeg om dit forum terug te vinden ik hoop dat jullie het ook allemaal weer kunnen vinden want ik zou het niet leuk vinden als hierdoor ons contact verbroken zou worden!!

@ Renate

Jeetje wat een verhaal joh! Ik denk dat jezelf het beste weet of je het nog een keer aandurft en dat jullie dat ook vooral met zijn tweeen moeten bepalen!
Mijn cycles is ook niet regelmatig, wij zijn afgelopen maandag naar de dokter geweest, wij moeten het nog een half jaartje aan zien en als het dan nog niet gelukt is dan mag ik naar het ziekenhuis. Mijn verstand zegt dat ze gelijk heeft maar mijn gevoel zegt heel wat anders ik wil gewoon heel graag weer zwanger worden! Vorig jaar ging ik rond deze tijd met verlof en nu voel ik me soms zo nutteloos ofzo ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven... de glans is eraf is ook zo'n cliche he

@ Petra

Nogmaals erg mooi!

@ Anita

Hoe is het met je moeder en hoe is de operatie gegaan?? Ik heb aan jullie gedacht ik vind het zo erg.. Knap dat jullie zo positief zijn!

Nogmaals ik hoop dat jullie dit forum allemaal terugvinden!

Dikke kus Wendy

Hai!
Ik heb het ook gevonden, maar ben er niet kapot van! Werkt lang niet zo makkelijk als eerst, maar misschien gaan ze dat nog wel veranderen...

@ Petra: mooi hoor, die ballon!!!

@ Renate: Jij hebt ook al veel meegemaakt zeg.

@ Wendy: ik lees dat je bij de dokter bent geweest. Jammer dat je nog een half jaartje moet wachten voordat je naar het ziekenhuis mag. Maar we hopen dat het dan niet meer nodig is! Blijf voor je duimen!

zo, even kort maar, want ik moet nu echt weg. Zal misschien vanavond nog over m'n moeder vertellen.

groetjes Anita

Terug
Bovenaan