even voorstellen.

Hoi

Ik schrijf wel eens wat op hyves er bestaan bepaalde hyves van en voor ouders van een overleden kindje.
Bijv. Stilte hyve voor ouders van een overleden kindje, verloren geluk, kleine engeltjes en angels in the ski. Misschien heb je er iets aan? Ik heb met Petra via hyves ook contact.

Xx Wendy mama van Merle*

Hoi Wendy en andere meiden

Het gevoel van waarom wij niet herken ik wel. Vind het wel erg fijn als iemand anders zwanger is en een kindje krijgt, al doet het wel pijn. Maar dan meer omdat wij dat ook graag wilden en nog steeds willen. Onze kinderwens is alleen maar sterker geworden. Heb altijd graag 3 kinderen willen hebben om voor te zorgen. Dat zit er waarschijnlijk voor ons niet meer in. Op het kaartje van Joris* staat o.a. Onze grootste wens werd ons grootste verdriet. Zo voelt het ook. Maar ook staat er op het kaartje dat we de trotse ouders zijn geworden van een prachtige zoon. Ook dit voelt zo, het is zo dubbel allemaal. Ondanks dat de wens er nog steeds is ben ik ook doodsbang, weet niet of ik het aan kan om nog een kind te verliezen (risico is niet anders dan bij een ander maar toch).
Hoop dat het voor jullie ook weer snel zo mag zijn! Wanneer ik na 3 maand nog geen menstruatie heb gehad ga ik weer terug naar het ziekenhuis. Heb jij ook begeleiding vanuit het ziekenhuis nu je weer opnieuw zwanger wil worden?
Soms schrijf ik de naam van Joris er wel bij en soms alleen een sterretje. Natuurlijk horen ze erbij die kleine schatten van ons! Mijn dochter praat nog elke dag over hem, zo mooi en lief is dat.
Vond het idee van Anita erg mooi om het kerstkaartje rond Joris* te maken. Ben al druk aan het denken hoe ik dit wil doen

Wat het grafje betreft heb ik inmiddels al redelijk een idee wat en hoe wij het willen. Zie er niet echt tegenop maar wil dit wel samen met mijn man doen en hij is momenteel erg druk op het bedrijf. Binnen kort gaan we actie ondernemen.

Hoi Anita,
Moet veel aan je denken de laatste tijd. Hoop dat alles goed met je gaat en dat we snel wat van je horen.

Petra, hoe is het? Lukt het een beetje om alles op de rit te houden (gevoelens zijn moeilijk te sturen). Hoop dat je een beetje kan genieten van je zwangerschap.

Ga even mijn mannetje helpen buiten

X Roos

Hoi,

Ik ben vandaag precies 2 en een halve week overtijd heb vanmorgen weer getest en die gaf aan dat ik zwanger ben!! Pff ik vind het doodeng moet steeds even op de test kijken of het echt zo is (haha) Merle krijgt dus een broertje of zusje!

@ Roos

Wij hebben dit dus zonder hulp van het ziekenhuis gedaan wij mochten in dec naar het ziekenhuis toe als het dan nog niet zo zou zijn. De huisarts had zoiets van je bent zwanger geweest (het kan dus) hebt een keizersnede gehad en hebt een zeer traumatiche ervaring meegemaakt dus geef het even de tijd, op dat moment vond ik het vreselijk maar ik denk wel dat ze in mijn geval gelijk heeft gehad.

@ Anita hoe gaat het met je?

Xx Wendy

JOEPIE!!!! Wauw, Wendy, dit is wel heel gaaf!!! Proficiat!!
Wel gek, ik had zo'n voorgevoel, dacht: ga even kijken of het echt zo is, en dat is dus!!
Ben echt heel blij voor jullie! Heb er helemaal de kriebels van, haha!

Hier gaat alles goed, zal vanavond nog wel even meer vertellen, maar moet nu weg...

dikke knuffel!
Anita

@ Anita

Dank je! Wat grappig dat je een voorgevoel had! Fijn dat alles goed gaat met je, en leuk dat ik je nog 'spreek' voor je bevalling!

Fijne zondag!

xx Wendy mama van Merle en ????? (klinkt best wel stoer toch?)

Hoi meiden,
Had ik een reactie geplaatst op het fantastische berichtje van Wendy en loop ik terug naar de kamer bekruipt me opeens een heel ongelukkig gevoel.
En waarom? Misschien door het sombere weer en de regen. Het bezoekje aan het kerkhof kan het niet zijn, dit voelde goed. Het gedrag van mijn peuter in de peuterpubertijd. Op dit moment beleven we een piek denk ik of noem je dat juist een dieptepunt. Of alle zwanger wordende en zijnde vrouwen om me heen. Verwijt jullie niets hoor, vind het juist fantastisch voor jullie! Maar ben me er op dit moment wel heel erg van bewust dat ik die wens zelf ook zo sterk heb. Daarbij mis ik mijn mannetje zo verschrikkelijk veel.

Kwam er net toch nog en klein lichtpuntje voor deze dag. Denk dat mijn 1e menstruatie na de geboorte van Joris* eindelijk een feit is.

Jee dat lucht op. Bedankt meiden dat jullie er ook voor mij zijn. Veel mensen snappen het niet.

Nou, ga mijn kleine bengel maar eens in bed stoppen.

Kijk uit naar het berichtje van Anita, kom dus iets later nog weer even langs

X Roos, trotse moeder van 2 kinderen

Terug
Bovenaan