Hallo!
Ben ik weer. Wel makkelijk zo'n laptop, kan ik lekker op bed even kijken of er hier nog nieuws is!
@Wendy: fijn dat je zo'n goed gevoel had over je bezoek aan het ziekenhuis en dat de echo goed was! Hoop dat je niet te misselijk bent en lekker kan gaan genieten van deze zwangerschap! Het is jullie van harte gegund!!!
@Roos: Hopelijk is je menstruatie weer voorbij.Het is fijn dat het weer werkt, maar dat het dan meteen zo hevig is, is natuurlijk minder prettig! Bedankt voor je lieve berichtje!
@ Petra: Hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Kun je er al een beetje van genieten of blijft het erg moeilijk? Wanneer je het kindje straks voelt, wordt het denk ik wel makkelijker. Ik wens je alle goeds en denk aan je!
Hier gaat alles echt geweldig! We genieten ontzettend van onze kleine vent en hij doet het ook erg goed! Hij drinkt goed en laat zijn luiers niet ongebruikt! Nooit geweten dat ik zelfs poepluiers leuk zou vinden, haha!
Met mijzelf gaat het ook naar wens. Ben al een paar keer beneden geweest en herstel vlot. Maar het was dan ook wel weer een fijne bevalling.
Morgen is de kraamhulp er alweer voor het laatst. Heb 2 verschillende gehad. Dag 1 t/m 5 de ene en de laatste 3 dagen een andere. Allebei heel fijn.
Wat extra bijzonder was, is dat de eerste kraamhulp hetzelfde heeft meegemaakt als wij, en net als ik ook bij het eerste kindje. Vond het dan ook wel moeilijk toen ze er maandag voor het laatst was (had toen ook net m'n jank-dag). Maar de hulp die ik nu heb is ook heel fijn!
Tot binnenkort!
groetjes Anita