even voorstellen.

Ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen zo heb ik me ook een jaar gevoeld, ik kan maar een ding zeggen doe wat je hart je ingeeft geen mens is hetzelfde en alleen jij (en je man natuurlijk) kan aangeven wanneer je het weer zou willen en hoe je je voelt. Als je/jullie het weer willen kan ik maar een ding zeggen ga ervoor en ik hoop dat het snel mag lukken!

Ik kom morgen als ik tijd heb (het is heel erg maar ik heb het smoordruk) vertellen hoe het was als dat niet lukt kom ik vrijdag langs ok?

Xx Wendy

Was zo blij dat mijn menstruatie weer voor de eerste x kwam maar moet het wel bezuren. Ga nu mijn dochter in haar bed ligt zelf ook naar bed. Heb echt ontzettend veel pijn in mijn buik en rug en vloei erg veel. Neem een warmwaterkruik mee en kruip onder de wol! Hoop dat het morgen weer wat beter is.
X Roos

Was zo blij dat mijn menstruatie weer voor de eerste x kwam maar moet het wel bezuren. Ga nu mijn dochter in haar bed ligt zelf ook naar bed. Heb echt ontzettend veel pijn in mijn buik en rug en vloei erg veel. Neem een warmwaterkruik mee en kruip onder de wol! Hoop dat het morgen weer wat beter is.
X Roos

Gisteren dus naar de gyn, geweest die heeft een echo gemaakt er was te zien dat het vruchtzakje in de baarmoeder zat. Ik was bang dat dat niet het geval zou zijn, ik weet eigenlijk niet waarom maar goed. We mogen over 2 weken terugkomen voor weer een echo. Hij kon nog niet met zekerheid zeggen hoe ver ik ben en of alles goed is maar hij dacht dat ik een week of 5 onderweg was dat heb ik zelf ook steeds gedacht. De gyn. die ik bij Merle had werkt daar niet meer we hadden nu hem maar mochten ook kiezen voor een andere gyn. hij vond het belangrijk dat ik me prettig voelde dus kon zich goed voorstellen dat ik voor iemand zou kiezen die ik toen ook al eens gehad heb (bijv. degene die Merle gehaald heeft) ik heb eerst weer gewoon een afspraak bij hem gemaakt we hebben een heel fijn gesprek gehad en dat voelde goed!

Roos vervelend dat je zo'n last hebt van je menstruatie, ik heb dat ook gehad maar als je het niet vertrouwd dan zou ik wel even naar de dokter gaan zeker als je er zo'n last van hebt. Ik had het altijd zo'n twee dagen heel erg en dan ging het wel weer. Hoe gaat het nu?

Xx Wendy mama van Merle en ??

Hallo dames!

Donderdagmiddag om 14.28 is onze zoon Tijn geboren en het gaat allemaal erg goed! We zijn dolblij en erg trots natuurlijk! Hij lijkt veel op zijn grote zus, net zo'n knapperd!

Het duurde even voor de weeën kwamen, maar toen de bevalling eenmaal op gang was, ging het heel vlot. Na 2 keer persen was hij er al!

Het uitgebreide verhaal komt nog wel een keer, nu gaan we eerst verder met genieten van onze kleine vent!

groetjes Anita, mama van Floor* en Tijn

Jee wat ben je er al snel weer! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tijn. Wat een mooie naam, past vast heel goed bij jullie knappe ventje.
Fijn dat de bevalling niet al te lang duurde en het persen ging wel erg snel.

Geniet heerlijk samen van jullie gezinnetje en tot snel.
X Roos en een knuffeltje voor jullie ventje
(krijg het toch even heel moeilijk nu, maar mijn hart gaat naar jullie uit)

Hoi Wendy,
Wat fijn dat de echo goed was en over 2 weken zie je jullie spruit al weer. Denk dat het zeker belangrijk is dat je bij iemand bent waar je een goed gevoel bij hebt, je zangerschap zal toch niet doorsnee zijn. Blijf je de gehele zwangerschap onder begeleiding in het ziekenhuis?

Met mijn menstruatie gaat het nog steeds niet veel “beter”. Durf bijna de deur niet uit zonder groot materieel. Wanneer het na het weekend nog zo is ga ik wel even langs de huisarts.
X Roos

Hallo!

Ben ik weer. Wel makkelijk zo'n laptop, kan ik lekker op bed even kijken of er hier nog nieuws is!

@Wendy: fijn dat je zo'n goed gevoel had over je bezoek aan het ziekenhuis en dat de echo goed was! Hoop dat je niet te misselijk bent en lekker kan gaan genieten van deze zwangerschap! Het is jullie van harte gegund!!!

@Roos: Hopelijk is je menstruatie weer voorbij.Het is fijn dat het weer werkt, maar dat het dan meteen zo hevig is, is natuurlijk minder prettig! Bedankt voor je lieve berichtje!

@ Petra: Hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Kun je er al een beetje van genieten of blijft het erg moeilijk? Wanneer je het kindje straks voelt, wordt het denk ik wel makkelijker. Ik wens je alle goeds en denk aan je!

Hier gaat alles echt geweldig! We genieten ontzettend van onze kleine vent en hij doet het ook erg goed! Hij drinkt goed en laat zijn luiers niet ongebruikt! Nooit geweten dat ik zelfs poepluiers leuk zou vinden, haha!

Met mijzelf gaat het ook naar wens. Ben al een paar keer beneden geweest en herstel vlot. Maar het was dan ook wel weer een fijne bevalling.
Morgen is de kraamhulp er alweer voor het laatst. Heb 2 verschillende gehad. Dag 1 t/m 5 de ene en de laatste 3 dagen een andere. Allebei heel fijn.
Wat extra bijzonder was, is dat de eerste kraamhulp hetzelfde heeft meegemaakt als wij, en net als ik ook bij het eerste kindje. Vond het dan ook wel moeilijk toen ze er maandag voor het laatst was (had toen ook net m'n jank-dag). Maar de hulp die ik nu heb is ook heel fijn!

Tot binnenkort!

groetjes Anita

Terug
Bovenaan