Hoi meiden,
Hoe is het daar met jullie?
We zijn even naar het grafje van Joris* geweest, jee wat een blad! Ziet er wel mooi uit al die kleuren.
Vond het wel fijn om weer even daar te zijn, met z'n 4en.
Dinsdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis met de verloskundige en verpleegkundige die bij de bevalling waren. Als ik er aan denk krijg ik een knoop in mijn maag. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Vind het wel fijn ze weer te spreken, zijn echt ontzettend lieve mensen. Vind het niet plezierig om weer naar het ziekenhuis te gaan, krijg een afkeer van het gebouw. Weet ook niet hoe ik zal reageren als we weer op de afdeling komen waar al die nare herinneringen zijn. Laat het allemaal maar gebeuren en neem wel een berg zakdoeken mee.
Thuis ben ik bezig met een plekje voor Joris in de woonkamer. Heb lang gedacht over waar het moest komen in huis. Heb verschillende lijstjes gemaakt. Een met een foto van ons 4en, een met de voorkant van zijn kaartje en een met een afdruk van zijn handje en voetje. Verder moet ik nog even bedenken wat en hoe.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Tijn. Hoe zwaar en lang is het ventje en op wie lijkt hij e.d
Ga je nog een tipje van de sluier oplichten Anita?
Hoe is het met Wendy? Voel je al wat van je zwangerschap? Hoe voelt het verder om weer zwanger te zijn?
Petra als je meeleest, ik hoop dat het goed met jullie gaat.
Hoop snel weer van jullie te lezen
Liefs Roos