even voorstellen.

Hoi Wendy
Moet eigenlijk naar een verjaardag ( moet mee van mijn man = goed voor me zegt hij) maar wil je even bedanken voor de lieve reactie. Heb aan je gedacht deze week, fijn dat de echo goed was. Het wachten tot je het iedereen kan vertellen duurt wel lang maar jullie hebben nu ook een mooi geheim samen!

Heb morgen meer tijd, tot dan

X Roos

Hoi meiden,
Hoe is het daar met jullie?

We zijn even naar het grafje van Joris* geweest, jee wat een blad! Ziet er wel mooi uit al die kleuren.
Vond het wel fijn om weer even daar te zijn, met z'n 4en.

Dinsdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis met de verloskundige en verpleegkundige die bij de bevalling waren. Als ik er aan denk krijg ik een knoop in mijn maag. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Vind het wel fijn ze weer te spreken, zijn echt ontzettend lieve mensen. Vind het niet plezierig om weer naar het ziekenhuis te gaan, krijg een afkeer van het gebouw. Weet ook niet hoe ik zal reageren als we weer op de afdeling komen waar al die nare herinneringen zijn. Laat het allemaal maar gebeuren en neem wel een berg zakdoeken mee.

Thuis ben ik bezig met een plekje voor Joris in de woonkamer. Heb lang gedacht over waar het moest komen in huis. Heb verschillende lijstjes gemaakt. Een met een foto van ons 4en, een met de voorkant van zijn kaartje en een met een afdruk van zijn handje en voetje. Verder moet ik nog even bedenken wat en hoe.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Tijn. Hoe zwaar en lang is het ventje en op wie lijkt hij e.d
Ga je nog een tipje van de sluier oplichten Anita?

Hoe is het met Wendy? Voel je al wat van je zwangerschap? Hoe voelt het verder om weer zwanger te zijn?

Petra als je meeleest, ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Hoop snel weer van jullie te lezen
Liefs Roos

Hoi,

@ Roos

Fijn dat jullie naar joris zijn grafje zijn geweest en dat het zo goed voelde. Wij zijn vorige week geweest en er lag ook erg veel blad, hebben we maar even weggehaald. Ik heb er nooit zo'n moeite mee gehad om naar het ziekenhuis te gaan, ook nu ik weer zwanger ben vind ik het niet raar het voelt als een vertrouwde plek, ik hoop dat het jouw ook meevalt. Waar gaat het gesprek over krijg je ook uitslagen van bepaalde onderzoeken ofzo?
Ik vind het fijn om weer zwanger te zijn maar het voelt wel heel anders ik ben me veel bewuster van wat er allemaal mis kan gaan. Hoe was de verjaardag gisteren??

@ Anita en Petra

Hoe gaat het met jullie??

Xx Wendy

Hoi,
We zijn net terug uit het ziekenhuis en het viel erg mee. Vond het eerst wel vervelend om weer op de afdeling te zijn maar bij het verlaten van het ziekenhuis had ik een goed gevoel.
Het gesprek met de verloskundige en verpleegkunde verliep ontspannen en goed. Beide zijn het ook erg fijne en lieve meiden! Nu is er weer een stukje rond Joris* wat is afgesloten. De gesprekken bij de gynaecoloog hebben we al gehad. Alle resultaten zijn al besproken met ons.

Nu dit alles achter de rug is komen we voorlopig niet meer terug in het ziekenhuis, totdat.......
Raar idee dat dat nu ook allemaal weer kan. Ben er in mijn hoofd wel steeds meer mee bezig.

Wendy, de verjaardag ging wel redelijk.

X Roos,
mama van twee prachtige kinderen (en zo is het)

Hoi,
We zijn net terug uit het ziekenhuis en het viel erg mee. Vond het eerst wel vervelend om weer op de afdeling te zijn maar bij het verlaten van het ziekenhuis had ik een goed gevoel.
Het gesprek met de verloskundige en verpleegkunde verliep ontspannen en goed. Beide zijn het ook erg fijne en lieve meiden! Nu is er weer een stukje rond Joris* wat is afgesloten. De gesprekken bij de gynaecoloog hebben we al gehad. Alle resultaten zijn al besproken met ons.

Nu dit alles achter de rug is komen we voorlopig niet meer terug in het ziekenhuis, totdat.......
Raar idee dat dat nu ook allemaal weer kan. Ben er in mijn hoofd wel steeds meer mee bezig.

Wendy, de verjaardag ging wel redelijk.

X Roos,
mama van twee prachtige kinderen (en zo is het)

@ Roos

Fijn dat het gesprek zo goed verliep. Raar he dat je dan niet eerder terug komt totdat... Dat heb ik ook zo ervaren. Ik hoop dat jullie er snel uitzijn en als jullie het echt weer willen het snel mag lukken

En idd je bent mama van 2 prachtige kinderen dat mag ook wel eens gezegd worden!! Ik vind het altijd heerlijk als mensen zeggen dat ik mama van een prachtig meisje ben!

Xx Wendy

Hoi!

@ Wendy: fijn dat de echo weer goed was! nu maar afwachten tot je het van de daken mag/kan/wil schreeuwen, zodat de rest van de wereld het ook weet!

@ Roos: ik ben blij dat het je mee is gevallen in het ziekenhuis! wat je zegt: weer een stukje wat is afgesloten (voor zover dat kan natuurlijk). Ik voelde dat ook steeds zo: weer een stapje verder.

Hier gaat alles wel goed. Onze kleine vent groeit goed. Was vorig week weer terug op z'n geboortegewicht (3190) en gisteren woog hij al weer 3480, dus hij doet het prima!
Is nu alleen wakker, dus ga hem even halen, misschien tot later!

groetjes Anita

Terug
Bovenaan