Hallo allemaal,
Het was even stil aan mijn kant. Er zijn wat gezinsomstandigheden waar ik (helaas) veel energie in moet stoppen. Onze oudste zoon is 9 weken lang opgenomen geweest in een kinderpsychiatrisch ziekenhuis en is nu sinds twee/drie weken opver op dagbehandeling. Hij woont dus nu weer thuis maar gaat alle dagen met de taxi naar de school van het kinderpsychiatrisch ziekenhuis en heeft daar ook nog wat behandelingen.
Ik heb dus niet alles kunnen lezen.
Lieve Roos, wat jammer dat de test negatief was. Hoe is het nu met je? Ben je wel ongesteld geworden of is je hele cyclus in de war.
Heey Wendy.
Ik volg jou meestal wel op hyves. Ik ben echt super blij voor jullie.
En anita..... een jongetje..... Meid wat heerlijk.
Leuk om te lezen dat hij zo goed groeit. De moeheid zal nog wel eventjes blijven maar het genieten maakt alles goed, niet dan?
Wij hebben inmiddels de 20 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit. Ik ben nu 22 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel me redelijk. Over een maand is de vlinderverjaardag van Xiano*. Dat houd me ook wel bezig. De kleine uk in mijn buik is een rustig ventje. Ik voel hem wel bewegen maar gelukkig is hij niet zo druk als zijn broertje. Op de dag dat de echo werd gemaakt zaten er geen knopen in zijn navelstreng. Ik vond het erg fijn dat ze daar speciaal voor ons naar gekeken hebben.
Ik hoop dat we snel weer wat rust hier in huis krijgen zodat ik wat meer van me kan laten horen.
Liefs van Petra, mama van Jamey, Yentl, Quinn, Xiano* en ???