even voorstellen.

Lekker dan had ik vrijdag een heel stuk getypt is het niet geplaatst... Nou ja ik doe nog een poging!

@ Roos

Ik ben toen ik zwanger was van Merle 7,5 kilo afgevallen op het einde van de zwangerschap zat dat er weer aan en na de bevalling was het er weer af. Ik vind het natuurlijk niet erg maar het moet niet scahdelijk zijn voor de beeb, dat is het dus niet! Ik moet 3 dec. weer voor controle, extra spannend want mijn schoonzusje moet dan voor de 20 weken echo. Wat vervelend dat je die traumatiche ervaringen hebt zeg, ik hoop dat de therapie je goed helpt!
Heb je al met het ziekenhuis gebeld? Ik heb het ook wel eens gehad hoor dat de cycles totaal niet klopte ben wel eens 3 weken overijd geweest. Volgens mijn huisarts was het heel normaal na wat je hebt meegemaakt en je hebt natuurlijk ook een bevalling gehad, maar even navragen bij de gyn. kan natuurlijk geen kwaad, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Xx Wendy mama van Merle en ??

ach ja gewoon afwachten. Stress... ben ik het zelf niet mee eens. Voor Lyan hadden we ook bergen stress maar het bleef toen nooit uit.
Heb ik mijn menstruatie na een maand nog niet gehad dan moet ik bellen :(
Voel mij zo ontettend onzeker op dit moment. Dat ik niet zwanger ben had ik wel verwacht maar nu mijn menstruatie uit blijft kan je oon iet op voor de volgende poging. Ook nu kwam mijn leeftijd weer ter sprake in het gesprek, ben niet de jongste meer om kinderen te krijgen! Maakt het allemaal niet makkelijker.
Er waren ook nog uitslagen van het chromosomenonderzoek!? (wisten we niet) Het was niet helemaal gelukt maar de belangrijkste hebben ze kunnen onderzoek.en ......... geen afwijkingen.
In februari hebben we weer een afspraak staan.
Nu eerst maar duimen dat mijn cyclus een beetje goed op gang komt.
X Roos

Hoi,

Tja dat zijn geen leuke berichten over je cyclus ik weet er alles van ik heb een paar keer bij de dokter gezeten en moest dan met de mededeling dat het stress was naar huis, ik hoop dat je het niet verkeerd opvat maar ik denk dat het in mijn situatie ook wel zo geweest is, en wat bij mij meezit dat mijn leeftijd nog geen probleem hoeft te geven... Ik hoop gewoon voor je dat het snel goed komt allemaal!

Fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn tijdens het chromosomenonderzoek dat stelt je dan toch wel gerust he?

Xx Wendy

Hallo allemaal,

Het was even stil aan mijn kant. Er zijn wat gezinsomstandigheden waar ik (helaas) veel energie in moet stoppen. Onze oudste zoon is 9 weken lang opgenomen geweest in een kinderpsychiatrisch ziekenhuis en is nu sinds twee/drie weken opver op dagbehandeling. Hij woont dus nu weer thuis maar gaat alle dagen met de taxi naar de school van het kinderpsychiatrisch ziekenhuis en heeft daar ook nog wat behandelingen.

Ik heb dus niet alles kunnen lezen.

Lieve Roos, wat jammer dat de test negatief was. Hoe is het nu met je? Ben je wel ongesteld geworden of is je hele cyclus in de war.

Heey Wendy.
Ik volg jou meestal wel op hyves. Ik ben echt super blij voor jullie.

En anita..... een jongetje..... Meid wat heerlijk.
Leuk om te lezen dat hij zo goed groeit. De moeheid zal nog wel eventjes blijven maar het genieten maakt alles goed, niet dan?

Wij hebben inmiddels de 20 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit. Ik ben nu 22 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel me redelijk. Over een maand is de vlinderverjaardag van Xiano*. Dat houd me ook wel bezig. De kleine uk in mijn buik is een rustig ventje. Ik voel hem wel bewegen maar gelukkig is hij niet zo druk als zijn broertje. Op de dag dat de echo werd gemaakt zaten er geen knopen in zijn navelstreng. Ik vond het erg fijn dat ze daar speciaal voor ons naar gekeken hebben.

Ik hoop dat we snel weer wat rust hier in huis krijgen zodat ik wat meer van me kan laten horen.

Liefs van Petra, mama van Jamey, Yentl, Quinn, Xiano* en ???

Terug
Bovenaan