even voorstellen.

@ Anita

Heerlijk he zo'n kleintje vasthouden!! Ik heb tweede kerstdag mijn nichtje de fles gegeven vond het zo stoer van mezelf en toen had ik ook zoiets van ja ik wil het ook weer!! Ik moest laatst op mijn nichtje en neefje passen (4 en 2 jaar) ze waren beide ziek en hebben zo lekker tegen mij aan gehangen (mijn neefje doet dat anders echt nooit behalve toen Merle* net overleden was wouden ze steeds bij ons zitten net of ze het dan aanvoelen ofzo dat je dat nodig hebt) Ik heb er ook eigenlijk altijd wel van kunnen genieten ook al is het ook wel eens moeilijk

Ik heb momenteel ook zoiets van ik hoop dat ik snel zwanger raak, maar ja we zien het wel.

Fijn weekend

Xx Wendy mama van Merle*

Gisteren een heel stuk geschreven met tranen over de wangen. Klik ik op "plaats bericht" krijg ik een foutmelding, weg verhaal. Ik had niet de puf om alles nog een keertje te schrijven. Is jullie dit ook wel eens overkomen?

Petra

Ach jeetje petra wat naar! Ik heb het ook wel eens gehad, ik kopieer het nog wel eens naar een word bestand toe dan kun je het zo weer in een bericht zetten. Maar ja ik doe het ook niet altijd hoor wel erg vervelend idd, vooral als het al niet zo makkelijk gaat.  

xx Wendy mama van Merle*.  

Hai,

't is alweer even geleden (een week is lang voor mijn doen), maar daar ben ik weer een keer...

@Petra: vervelend zeg! Ik heb dat in het begin ook een paar keer gehad en typte daarna net als Wendy eerst alles in Word en kopieerde het daarna hier naartoe. Ik snap dat je geen zin hebt om alles weer opnieuw te typen! Ik hoop dat het een beetje gaat met je!

@ Wendy: Deze week zou het grafsteentje geplaatst kunnen worden, maar het gaat nog wat langer duren...  
We gaan namelijk  de regenboog van glas nog opnieuw maken, want die is niet geworden zoals we hadden verwacht/gehoopt. Er zit een naad in die je goed ziet en de kleuren zijn niet allemaal even mooi.
Helaas is de vrouw bij wie we dat maken nu op vakantie en komt die pas 17 februari terug. we kunnen dus daarna pas een afspraak maken. Ik hoop wel dat het nog voor 27 februari kan, want dan zou ons Floor* een half jaar zijn en ik vind het wel fijn als het dan af is...
Bij jullie al meer nieuws?

Vind het wel spannend worden nu, zitten midden in de eerste ronde... zou het meteen al raak zijn? Lijkt me sterk, hoewel het bij ons Floor* ook niet lang geduurd heeft (eerste ronde wist ik al dat het niet gelukt was, tweede ronde was het al raak...).

Blijf ook steeds maar denken: ik wil ook zo'n hummeltje en het liefst nu meteen, maar we moeten weer eerst 9 maanden wachten. wie heeft toch bedacht dat dat zo lang moet duren??? Ik zou het liefst meteen hoogzwanger zijn.
zou dat zijn omdat ik verder wil gaan 'waar we gebleven waren', alsof het nog niet af was ofzo, weet het niet.

tot de volgende keer!

groetjes Anita, mama vanFloor*

Ow anita voel helemaal met je mee wij zitten inmiddels in ronde twee maar heb nu ook echt het gevoel dat ik er helemaal klaar voor ben!!!

Bij merle heeft het wel even geduurt voordat ik zwanger was maar moest toen ook helemaal óntpillen' en dat hoef ik nu niet dus ik hoop dat het nu sneller zover is!!

Wat jammer dat dat niet goed gelukt is maar je hebt wel gelijk dat je het opnieuw laat doen!
Wij hebben maandag de definitieve mail gestuurd naar de steenhouder dus het kan nu gemaakt worden ben erg benieuwd hoe het wordt...

Verder alles goed met je ik miste je al haha!!!!

Nou ik ga gtst ff kijken hoezo verslaafd?

Xx Wendy mama van Merle!!

Dinsdag had ik de nacontrole bij de gynaecoloog. Dat was zwaar. Ik had geen vragen en ik had ook niks te vertellen. Ik voelde me zo leeg. Ik had twee foto`s mee genomen van Xiano*. Ik hoop dat ik snel wee zwanger raak. Dat is op dit moment mijn grootste wens en mijn grootste angst.

Vandaag heb ik weer een huildag. Hebben jullie dat ook nog steeds? Zal dat ook erger worden tijdens een zwangerschap? Dan zit je toch ook nog eens bomvol hormonen.

Liefs Petra

Onze steen is nu ook in bestelling. Het kan wel 3 maanden duren. Wij krijgen een liggend plaatje met een kopstuk. Wij hebben de steensoort orion. Dat is die zwart met grijs achtige kleur. Op het steentje komt een maantje met daarop een slapend beertje en dan nog 3 losse sterretjes.

Vonden jullie het ook zo moeilijk om een grafje uit te zoeken? Ik werd tijdens het uitzoeken steeds misselijker.

Liefs Petra

@ Petra

Mijn moeder vertelde dat de momenten dat het goed gaat steeds langer worden en de momenten dat het minder goed gaat steeds korter en dat er op een gegeven moment meer tijd tussen de periode dat het goed gaat en dat het wat minder gaat komt en zo ervaar ik het ook wel een beetje maar je moet erdoor hoe naar het ook klinkt en je mag verdrietig zijn, niemand weet hoe jij je voelt en doe waar jij je goed bij voelt!!!

Ik zag er wel tegenop om de steen te laten ontwerpen maar vond het niet heel moeilijk ofzo, het ontwerp was al gelijk zo naar onze zin echt helemaal zoals wij het voelen zeg maar... We hebben er wel een poosje mee gewacht om het uit te zoeken omdat ik er eerst nog niet aan toe was, maar ook dat moet je  doen zoals jij/ jullie het willen! Er zijn mensen  gelijk een steentje erop willen (vinden het raar of vervelend om er zo naar te kijken, ik vind dat juist weer niet raar)  maar er zijn ook mensen die er heel lang mee wachten..

Ik hoop dat je je  alweer wat beter  voelt???

xxx Wendy  mama van Merle*!  

Terug
Bovenaan