even voorstellen.

Wij hadden op ons bedankkaartje staan:

Aanwezig door afwezigheid en daarom nooit verleden tijd....

Nog gefeliciteerd met je verjaardag (misschien zegt het je niet zoveel maar wil het toch even zeggen) Kan me voorstellen dat het moeilijk was en dat je het toch door hebt laten gaan voor je kids en wie weet kijkt je kleine man wel van boven met je mee!!
Ik denk dat als je het niet gevierd had het ook raar zou zijn en dat je het voor jezelf niet makkelijker had gemaakt denk je wel?

Idd wel apart dat we alledrie verwachten dat ons volgende kindje van het andere geslacht zou zijn...? Maar ik heb vannacht en vorige week ook al een keer gedroomd dat we een dochter kregen (en niet dat het Merle* is) die zo gezond als wat is zo fijn zo'n droom mag vannacht wel weer.

Succes met wachten ik doe lekker met je mee en ik hoop dat we alledrie snel heel mooi nieuws krijgen!

Spannend!!

Xx Wendy mama van Merle*!

@ Petra: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je 's avonds lekker kon uitrusten, want het is toch vermoeiend, alles bij elkaar: toch 'pas' bevallen, al die emoties en dan de drukte van een feestje...
Wat ik zat te denken: wij kunnen alle tijd nemen voor ons verdriet en onze huilbuitjes, maar jij hebt ook nog je andere kinderen die aandacht nodig hebben. Is dat niet moeilijk? Of slepen ze je er juist doorheen?

Ik had inderdaad ook bedacht wat jij schreef: dat je misschien gewoon wil dat alles zoveel mogelijk anders is dan de vorige keer, zodat je niet steeds gaat vergelijken.
En bij ons Floor* dacht ik de eerste 7 maanden dat het een jongen zou worden en pas de laatste weken dat het een meisje zou zijn, dus of mijn gevoel nou zo betrouwbaar is...

@Wendy: ik heb ook al een paar keer gedroomd dat we een ander kindje hadden, maar dat liep steeds minder goed af. Wel waren het steeds jongens...
Vannacht heb ik lekker over ons Floor* gedroomd, dat ze naar haar nieuwe broertje/zusje kwam kijken die in mijn buik zat.
Vind ik altijd wel grappig, dat je droomt over wat je bezig houdt, beetje verwerken van wat je allemaal meemaakt.

En dat onze meiden meekijken: daar hebben m'n man en ik ook al erg veel lol om gehad. Je voelt je meteen een beetje bekeken

Enne... beeld ik het me nou in, of worden m'n borsten wat gevoeliger?    haha!
We wachten gezellig met z'n allen af! Zou wel leuk zijn als we allemaal ongeveer tegelijk zwanger raken!

Groetjes Anita, mama van Floor*

@ Anita

Oe spannend!! Ik hoop het zo voor ons alledrie!!!!

Ik ga denk k het weekend testen als ik dan niet ongi ben, en jij?

Ik houdt het gewoon bijna niet meer uit erg he?

Idd wij hebben er ook al wel eens om gelachen ja dan zei mijn vriend nou merle en nou ff weg want dit is niet voor babyoogjes bestemd haha!!

Wat vervelend dat je steeds die dromen hebt dat het minder goed afloopt, maar wel mooi van je droom dat Floor bij jullie kwam kijken (snif)

Ik droomde een keer heel sterk dat ik mijn tweede kind borstvoeding aan het geven was en dat ik merle haar aanwezigheid voelde zo mooi ( ik had altijd zoiets van bv.? mm weet niet of ik dat ga geven want bij ons in de fam. lukt het niemand maar wil het nu wel echt serieus gaan proberen!!

Xx Wendy

Ha Wendy,

Weet nog niet of en wanneer ik ga testen. Ik zou pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden, dus da's nog ruim een week. Maar ik weet wel van de vorige keer: toen ik dacht dat ik zwanger was, heb ik meteen op de eerste dag dat het kon getest en toen was er meteen een heel licht streepje te zien.
Dus ik denk, als ik weer het gevoel krijg dat ik zwanger ben, ik het meteen weer woensdag zal doen. Ben namelijk nogal nieuwsgierig van aard en soms ook wel ongeduldig, haha!

Heb jij dat ook: dat het de hele dag in je hoofd zit, zou het...? Moet eerlijk zeggen dat ik nu echt meer bezig ben met zwanger worden dan met ons Floor*.
Eerst kon ik me wel eens schuldig voelen als ik een tijdje niet zoveel aan haar gedacht had, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer zo. Denk nu: ze weet dat we ontzettend veel van haar houden en dat dat altijd zo zal blijven, hoeveel kindjes er ook bij komen!

Ik was al wel van plan borstvoeding te gaan geven en ga dat bij een volgende ook zeker proberen! Ben namelijk zelf een beetje allergisch aangelegd en heb ook af en toe eczeem, en ze zeggen dat borstvoeding kinderen daar wel tegen beschermd...
En het lijkt me gewoon ontzettend knus!

Groetjes!!

@ Anita,

Dat ken ik ongeduldig oeh verschrikkelijk!! Ik zoek nu overdag maar zoveel mogelijk afleiding want anders maak ik mezelf gek echt!!!

Over die borstvoeding de flesvoeding van tegenwoordig is ook erg goed hoor (ik heb als kraamverzorgster gewerkt) Ik ben van mening dat als het gelijk goed gaat b.v. erg goed is voor een kind (ik bedoel het is het meest natuurlijke wat je je kind geven kunt) maar als het niet lukt wordt je gestressd en dat is absoluut niet goed heb het zo vaak gezien dat dit gebeurde en het enige gevolg was een 'overspannen' moeder en kind. Vandaar dat ik zoiets heb van ik zie het wel lukt het dan is dat prachtig lukt het niet dan is flesvoeding een heel goed alternatief! (ben zelf ook behoorlijk allergisch aangelegd)

Ik voel me ook steeds minder schuldig tegenover Merle* ze zit verweven in mij en dat blijft zo! Ik ben er wel blij om dat dat nu zo is dat maakt het wel makkelijjker het is denk ik goed dat ik niet eerder zwanger ben geworden denk wel dat ik er nu steeds meer klaar voor ben! Je kunt het ene kindje niet met het andere vervangen.

XX Wendy

Hee Wendy,

was net even aan het googlen wat ook al weer vroege signalen van een zwangerschap zijn en daar zag ik dit:

Duizeligheid
In de vroege zwangerschap kan een licht gevoel in het hoofd, duizeligheid en zelfs flauwvallen voorkomen.

Moest meteen aan jou denken! Nog een paar dagen en dan weet je misschien meer!

groetjes Anita, mama van Floor*

Oeh!!!!

Klopt precies........!!!!

Ook nog wat gezien wat jij herkent??

Ik hoop het toch zo voor ons!!!
Een vriendin van mij had het ook tot een maand of drie ze zei ik blijf maar eten om een beetje op de been te blijven want dan ging het goed!

Nou ja ook maar weer niet te hard hopen want dan valt het zo tegen...

Wendy mama van Merle*!

Terug
Bovenaan