Februari 2020 uitgerekend

Wat lekker dat je zo goed slaapt ma belle!? toevallig vannacht redelijk.. maar redelijk is bij mij evengoed nog 4x opstaan voor te plassen. Ik slaap meestal goed in maar eenmaal wakker klaar wakker, met als gevolg sommige nachten maar een paar uur slaap te hebben gepakt, hormonen wss ook? fijn toch zoveel 2er hands, ideaal! En die spulletjes bij de Hema heb je straks zo gehaald! Je bent nu natuurlijk nog met veel andere dingen bezig, zie je niet tegenop de verhuizing? Lekker dat we allemaal bijna verlof krijgen ? fijne dag !

Merk trouwens dat ik nog echt de behoefte hebnom nog een weekend weg te gaan, maar of dat haalbaar is haha, m’n vriend kan ook wss niet en kerst en nieuwjaar zit ook al zo vol!

Hoi hoi! Hier 12 Feb uitgerekend. Mijn zoontje is 6 weken te vroeg gekomen dus een hele spannende tijd nu. Ben slijmprop al verloren en af en toe wat kramp maar verloskundige zegt dat ik moet afwachten. Spannend allemaal! Jeetje een verhuizing nog dat is wel pittig ma belle! 

@elsiejoy nu is jullie prioriteit een gezonde prachtbaby op de wereld zetten een huisje komt vanzelf wel! Of nouja vanzelf.. Op z'n tijd hihi. Wat gaaf dat jullie begin januari gaan trouwen? Heb je dan een speciale jurk ofzo? En je zei hem/haar is het een verrassing tot aan de geboorte? Zo spannend allemaal. Fijn om met mensen te praten die ook in februari zijn uitgerekend ik zit nu echt een beetje als een loner thuis. Gelukkig heeft manlief bijna vakantie

@ayven wow wat spannend! Ik zag je topic hierbuiten nog. Hoe staat het er nu voor? En je zit nu dus op 32 weken ook toch? Kan het kwaad voor het kindje als het zo vroeg komt? 
@elsiejoy trouwen nog even van te voren! En dan zeggen dat ik mezelf druk maak hihi. Was dat al gepland voor je zwanger werd? Mn vriend en ik zijn vorige week vrijdag wel nog geregistreerd partner geworden, maar daar was alleen de familie bij en we hebben koffie en taart gedaan erna. Was onverwachts toch heel bijzonder, maar ik had me er eigenlijk niks bij voorgesteld. 
@gebruiker ga in januari nog lekker 1 of 2 nachtjes weg! In Bergen (NH) zit een super mooi hotel: Blooming. Naast de bossen, mega lekker ontbijt en vlakbij Bergen natuurlijk, waar je heel leuk kunt shoppen en je kunt zo naar het strand rijden. Ik ben er nu al een paar keer geweest en vorig jaar hebben we mn zusje er naartoegestuurd met haar vriend voor een laatste "babymoon", toen kregen ze ontbijt op bed. 
Die verhuizing komt nu heel dichtbij. Vrijdag krijgen we de sleutel. Maandag was ik kennismaken met mn nieuwe vk, die maakte ook nog een echo, om een beter beeld te krijgen zei ze. Dus dat was heel leuk. Ze lag 2 weken geleden nog met dr hoofd omhoog en nu naar beneden dus dat is fijn. Wel richting de grote kant qua hoofd en buikje, dus over 2 weken een controle echo om te kijken of ze niet te hard groeit. Ik eet wel lekker veel snoep dus misschien moet ik daar eens wat in minderen ? anders krijg ik een heel bol kindje. 
En maandag hen ik ook plotseling mijn kat van 15, mijn maatje sinds ik haar 6 jaar geleden uit het asiel het gehaald, moeten laten inslapen. Ik wist dat het er aan kwam want ze had kanker, maar man wat ben ik er verdrietig van zeg! Ik had al maanden terug heel rationeel besloten dat het voor haar het beste zou zijn als.het eenmaal zou barsten het gezwel, maar emotioneel is het wel even andere koek. En dan met die hormonen erbij. Ik heb gisteren de hele avond af en aan stilletjes gehuild, want ik schaamde me ook een beetje dat ik zo moet huilen om een kat. Maarja het was ook zo'n belachelijk lief, schattig , voorzichtig en knuffelig beestje. Altijd bij me in de buurt. Maargoed ze voelde al die veranderingen aankomen en heeft denk ik een mooi moment gekozen om geen verhuizing en komst van een baby mee te hoeven maken. 
Goed lang verhaal hier, maar moest even mn hart luchten 

Hey dames leuk weer eens wat van jullie te lezen! Is een tijdje stil geweest hier.. 
laatste loodjes zijn echt t zwaarst! Man man man.. slapen is een drama door onrustige benen, krampen en snachts moeten plassen ?
hier gaat t niet helemaal soepel meer.. pas achter gekomen dat ik een slijmbeursontsteking in m’n bovenbeen / heup heb wat met de dag meer pijn doet.. ze mogen/willen liever niet prikken met een ontstekingsremmer omdat het niet bekend is wat het in de zwangerschap en bij de baby doet.. dus moet het helaas uitzitten (ze prikken alleen als t echt niet meer gaat). 

had toen ook vertelt volgens mij dat m’n schoonzus (vrouw van m’n broer) zwanger was.. afgelopen zondag ben ik een trotse tante geworden van Eloi Otis Verdonk en man wat een mooi kereltje en daardoor is het opeens ook zoveel echter voor mezelf geworden.. dat ik denk ong nog 9,5 week te gaan en dan zit ik er ook zo bij.. zo onwerkelijk ook nog! 

elsiejoy: jij had je eigen jurk gemaakt toch als ik het me goed herinner? (Sorry zwangerschaps brein werkt niet altijd mee) is ie af?? En heb je er zin in?? Vind t zo leuk voor je!! Hoop dat je de allermooiste dag van je leven krijgt! 
Ma belle: oei pittig nu nog verhuizen.. stond eigelijk ook op onze planning maar helaas van de hypotheek adviseur te horen gekregen om nog even te wachten tot 2020.. we kunnen dan 30,000 meer lenen wat eigelijk ook wel goed uitkomt hier waar we willen wonen (Amsterdam en omstreken) maar nu blij dat we dus nog even wachten want ik ben me een partij dik van de zwangerschap! Die buik zit in de weg en dat zal drama worden met verhuizen.. hoop dat t jou wel allemaal gaat lukken! Eigen plekje straks lijkt me heerlijk voor je! 
heel veel sterkte ook met het verlies van je maatje! En voel je niet stom, schuldig of wat dan ook om te huilen hoor! Huisdieren zijn ook toch een soort van kinderen van ons.. en dat doet gewoon pijn om ze te verliezen.. heb zelf in nov de keuze moeten maken om 1 van mijn katten een nieuw huisje te moeten geven.. hij was zo verandert door mijn zwangerschap.. bang voor mij en haalde ook opeens naar mij uit terwijl ie daarvoor mijn beste maatje was.. deed zoveel pijn om hem weg te zien gaan met z’n nieuwe baasje maar t gaat ontzettend goed gelukkig, krijg zo nu en dan een Update van de nieuwe baas en dat doet enorm goed! 

nou ik maak weer een eind aan m’n verhaal voor jullie 10 a4tjes moeten lezen, hahaha! Hoor hopelijk snel weer wat van jullie!

@mabelle ja klopt nu 32 weken! Het zou goed komen als ze te vroeg geboren wordt maar ik heb natuurlijk liever dat ze nog even veilig binnen blijft.. Ik vind het wel vervelend dat ik pas geholpen kan worden als het spoed heeft (dus wanneer het telaat is) omdat het ziekenhuis overbezet is.. Maarja lekker rustig aan doen en hopelijk blijft zij nog even zitten.. Dinsdag hoor en zie ik meer! Jeetje wat een gedoe.. Het is helemaal niet erg om zo te huilen om een kat hoor het is toch ook een leven! En idd die hormonen maken het nog erger.. Soms zit ik ook random te huilen en ik weet niet eens waarom eigenlijk.. Hihi! Spannend dat jullie de sleutels krijgen!! Moeten jullie veel klussen of is het echt een kant en klaar huis? Zou wel fijn zijn met een bevalling op komst he.. 

@mabelle ja klopt nu 32 weken! Het zou goed komen als ze te vroeg geboren wordt maar ik heb natuurlijk liever dat ze nog even veilig binnen blijft.. Ik vind het wel vervelend dat ik pas geholpen kan worden als het spoed heeft (dus wanneer het telaat is) omdat het ziekenhuis overbezet is.. Maarja lekker rustig aan doen en hopelijk blijft zij nog even zitten.. Dinsdag hoor en zie ik meer! Jeetje wat een gedoe.. Het is helemaal niet erg om zo te huilen om een kat hoor het is toch ook een leven! En idd die hormonen maken het nog erger.. Soms zit ik ook random te huilen en ik weet niet eens waarom eigenlijk.. Hihi! Spannend dat jullie de sleutels krijgen!! Moeten jullie veel klussen of is het echt een kant en klaar huis? Zou wel fijn zijn met een bevalling op komst he.. 

Terug
Bovenaan