@ayven wow wat spannend! Ik zag je topic hierbuiten nog. Hoe staat het er nu voor? En je zit nu dus op 32 weken ook toch? Kan het kwaad voor het kindje als het zo vroeg komt?
@elsiejoy trouwen nog even van te voren! En dan zeggen dat ik mezelf druk maak hihi. Was dat al gepland voor je zwanger werd? Mn vriend en ik zijn vorige week vrijdag wel nog geregistreerd partner geworden, maar daar was alleen de familie bij en we hebben koffie en taart gedaan erna. Was onverwachts toch heel bijzonder, maar ik had me er eigenlijk niks bij voorgesteld.
@gebruiker ga in januari nog lekker 1 of 2 nachtjes weg! In Bergen (NH) zit een super mooi hotel: Blooming. Naast de bossen, mega lekker ontbijt en vlakbij Bergen natuurlijk, waar je heel leuk kunt shoppen en je kunt zo naar het strand rijden. Ik ben er nu al een paar keer geweest en vorig jaar hebben we mn zusje er naartoegestuurd met haar vriend voor een laatste "babymoon", toen kregen ze ontbijt op bed.
Die verhuizing komt nu heel dichtbij. Vrijdag krijgen we de sleutel. Maandag was ik kennismaken met mn nieuwe vk, die maakte ook nog een echo, om een beter beeld te krijgen zei ze. Dus dat was heel leuk. Ze lag 2 weken geleden nog met dr hoofd omhoog en nu naar beneden dus dat is fijn. Wel richting de grote kant qua hoofd en buikje, dus over 2 weken een controle echo om te kijken of ze niet te hard groeit. Ik eet wel lekker veel snoep dus misschien moet ik daar eens wat in minderen ? anders krijg ik een heel bol kindje.
En maandag hen ik ook plotseling mijn kat van 15, mijn maatje sinds ik haar 6 jaar geleden uit het asiel het gehaald, moeten laten inslapen. Ik wist dat het er aan kwam want ze had kanker, maar man wat ben ik er verdrietig van zeg! Ik had al maanden terug heel rationeel besloten dat het voor haar het beste zou zijn als.het eenmaal zou barsten het gezwel, maar emotioneel is het wel even andere koek. En dan met die hormonen erbij. Ik heb gisteren de hele avond af en aan stilletjes gehuild, want ik schaamde me ook een beetje dat ik zo moet huilen om een kat. Maarja het was ook zo'n belachelijk lief, schattig , voorzichtig en knuffelig beestje. Altijd bij me in de buurt. Maargoed ze voelde al die veranderingen aankomen en heeft denk ik een mooi moment gekozen om geen verhuizing en komst van een baby mee te hoeven maken.
Goed lang verhaal hier, maar moest even mn hart luchten