Februari 2021

Wat een flink clubje zwangeren al! Wat leuk :D
Ik heb al flink wat testjes versleten. Ik heb op 10dpo getest (in de middag ook nog) omdat ik het onbestemde gevoel had dat het wel eens raak kon zijn!
En ja hoor, die middag nog een heeeel licht tuurstreepje. Zit nu op 13dpo en de test is zeker opgelopen. Dit geeft mij voor nu het gevoel dat het in orde is. 
Ik wil me hier dus aanmelden, mijn berekening geeft aan dat ik 17 februari uitgerekend zou moeten zijn. 
Voor de nieuwsgierigen:
Test van vanochtend (13dpo):

Hallo allemaal,

ook ik mag mij aansluiten. 13 februari 2021 berekent hij. Eerste keer zwanger. Heel spannend allemaal. Zo rot dat je het niemand kunt zeggen. Morgen bel afspraak met de dokter. Voor de rest gefeliciteerd en voor de andere succes.

groetjes 

Zijn er  meiden die graag in een Facebook groepje willen zitten? Heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad.. dat was eind 2018 en we zijn nu nog actief nu de kleintjes allemaal bijna 1 worden.  
Ik dacht aan een groep van ongeveer 30/40 meiden. Als het veel voller is is het moeilijk om te volgen zeg maar. 
De groep is volledig geheim en ook niet vindbaar voor niet leden. Ik heb het al aangemaakt.. enig nadeel is dat ik alleen fb vrienden kan toevoegen en ik ga hier op een openbaar forum natuurlijk niet mijn volledige naam zetten met mijn prille zwangerschap.. ik ga hier even wat op bedenken. ?

Jullie mogen "Sanne OVN" als vriend toevoegen op fb... profielfoto is van een woezel en pip taart haha ik kon even niks anders vinden.... ik zal die Sanne (nep account) dan even medebeheerder maken zodat ik jullie met haar account toevoeg. Even kijken dan of dat zo zal lukken. 
Lijkt me gezelliger dan hier.. heb je toch een beetje een beeld van iemand en toch anoniem. ?

Hoi allen! Hier sinds vanmiddag een positieve test. Uitgerekende datum volgens de app is 4 februari (eerste dag laatste menstruatie 27 april, bij een cyclus van 31 dagen). Eerste kindje, maar een ongeplande zwangerschap. Ik vind het daarom best spannend allemaal! Binnenkort even een afspraak maken met de verloskundige voor de vervolgstappen. Super leuk dat we hier met elkaar ervaringen kunnen delen! Liefs X

UPDATE: ik zie dat ik geen gebruikersnaam heb, ook al had ik mij wel geregistreerd voor het posten? Heel vreemd.

Terug
Bovenaan