Februari 2021

@neusje leuk ik heb je account net toegevoegd :) 
@Sylverstertje ahh leuk je bent 17 Feb uitgerekend ☺️ Ik dacht dat al omdat de vorige nod ongeveer gelijk was. Wat heb je vlug de eerste echo, ik pas 2 Juli... spannend he!!  

[quote quote=10330770]
@Sylverstertje ahh leuk je bent 17 Feb uitgerekend  Ik dacht dat al omdat de vorige nod ongeveer gelijk was. Wat heb je vlug de eerste echo, ik pas 2 Juli… spannend he!!

[/quote]
Hey ja leuk, we verschillen maar een dagje!
Ik heb mijn eerste echo op maandag 6 juli trouwens. Dan ben ik bijna 8 weken. Heb er zin in.
Ik ben zelf niet zo van Facebook trouwens (gebruik het nooit) vind een appgroepje juist weer leuker. Dus ga me er niet voor aanmelden :). Ik zit nu nog in een redelijk besloten appgroepje van decembermamma's 2018, dat is erg leuk, en hebben ook al 2 keer gemeet! 

Ik wacht ook even met facebook, totdat er wat meer zekerheid is. Je vrienden kunnen ook tot deze club behoren en op die manier weet je het misschien al. Ik vind het sowieso erg spannend. Blijft de zwangerschap of gaat het toch mis? Het is nog maar zo pril. Gister wel contact gehad met de dokter. Hij adviseerde om over twee weken pas contact te leggen met de vk. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Heb afgelopen zondag de test gedaan. Proefde een beetje dat de dokter hetbwat vroeg vond dat ik contact op nam, maar het is de eerste dus weet het ook allemaal niet haha. 

[quote quote=10330831]Ik wacht ook even met facebook, totdat er wat meer zekerheid is. Je vrienden kunnen ook tot deze club behoren en op die manier weet je het misschien al. Ik vind het sowieso erg spannend. Blijft de zwangerschap of gaat het toch mis? Het is nog maar zo pril. Gister wel contact gehad met de dokter. Hij adviseerde om over twee weken pas contact te leggen met de vk. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Heb afgelopen zondag de test gedaan. Proefde een beetje dat de dokter hetbwat vroeg vond dat ik contact op nam, maar het is de eerste dus weet het ook allemaal niet haha.[/quote]
Dat komt misschien omdat een huisarts er ook vrij weinig mee doet. Ik zou toch al eerder een verloskundige gaan bellen hoor. Zodat er nog genoeg opties zijn voor een afspraak. Straks ze al snel vol en moet je nog langer op je eerste echo wachten. 

Eens! Mijn vk vond het juist fijn dat ik zo tijdig belde, ze had nu nog voldoende opties in week 8/9. Daarnaast heb je dan gelijk al een contact voor als je wel vragen hebt tot die tijd (dat moedigen ze aan!) 

Terug
Bovenaan