Februari 2021

[quote quote=10330225]Loma; wil je laten weten hoe het gesprek ging? Wat er allemaal ter sprake komt? Ben erg benieuwd:)[/quote]
Het gesprek ging goed. Tijdens een intake vragen ze hoe je gezondheid is, of je miskramen hebt gehad of abortus bent ondergaan. Ze vragen naar verloop van eventuele eerdere zwangerschappen en bevallingen. Ze vragen naar je gezondheid en of er bepaalde ziektes in je familie voor komen. Ook vragen ze de standaard dingen zoals drink je, rook je, gebruik je drugs , heb je huisdieren etc. 

O en ik heb 17 juni eerste echo. 

@loma, was dit via de telefoon of fysiek aanwezig?
Ik heb vanmiddag mijn telefonische intake. En 18 juni eerste echo, echt heel spannend ..

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames met positieve testen! Spannend!!
Gisteren heb ik contact gehad met moeders voor moeders. Vrijdag komen zij bij mij langs om de spullen te brengen! Lang getwijfeld, maar ik dacht: ik heb zelf altijd de angst gehad dat het niet ging lukken, waarom zou ik anderen er dan niet mee helpen? Wel heb ik een beetje angst voor die zwangerschapstest, ik ben echt bang dat hij opeens niet meer positief is ofzo.
Verder voel ik mij echt sinds enkele dagen heel rot. Hele dag een brak gevoel, veel honger en tegelijk nergens zin in om te eten, snel moe, maagzuur en vandaag begon de dag met steken in m'n buik en een gevoelige rug. Het hoort erbij. 
Aangezien wij ons huis aan het verbouwen zijn , zijn wij dus wel heel bewust bezig met de kinderkamer (dit wordt onze eerste kindje). Ontzettend leuk! Ik wacht nog wel met aanschaffen van de meubels totdat ik meer zekerheid heb.
Ik tel af naar de echo, maar elke dag is een dag te lang.. nog 15 dagen ?

Hoi allemaal, wat leuk al zoveel zwangerschappen! Gefeliciteerd allemaal! 
Ik had afgelopen maandag(middag) al een lichte positieve test en vanochtend en duidelijke streep. 
mijn uitgerekende datum zou ongeveer 16 februari zijn, voor ons het 2e kindje, ons eerste kindje is 1,5. 
ik heb 30 juni de eerste afspraak bij de verloskundige, met echo. Bij ons doen ze dat standaard rond de 7 weken, om te kijken of het hartje klopt. 
lijt mij ook leuk om in defacebookgroep mee te gaan! Ik zal je toevoegen.
 https://www.mupload.nl/img/umuiut0.jpeg

[quote quote=10330514]@loma, was dit via de telefoon of fysiek aanwezig? Ik heb vanmiddag mijn telefonische intake. En 18 juni eerste echo, echt heel spannend ..[/quote]
Dit was telefonisch vanwege Corona. 17 juni eerste echo. Spannend.

Zijn er niet nog meer meiden uit dit topic die in de Facebook groep willen? Is zoveel makkelijker kletsen met elkaar. En foto's delen enz. 
De groep is verborgen dus jullie hoeven niet bang te zijn dat vrienden van jullie iets kunnen lezen.  
Dus even Sanne Ovn (mijn nepaccount omdat ik hier ook niet openbaar mijn naam ga noemen nu?) toevoegen op fb en dan nodig ik jullie uit voor de groep. 
Tot gauw ??‍♀️

Terug
Bovenaan