Februari 2021

Hoi allemaal, hier sinds gisteren een positieve test! Zwanger van kindje 2! Maar wat spannend is het weer!! Hier op dinsdag 23 juni de eerste vroeg echo zo fijn! 

Dankje Melissa Minnaard! Jij ook natuurlijk!
Ik werk in de zorg en heb normaal geen problemen met de vieze klusjes. Maar vandaag ben ik kokhalzend een kamer uit gegaan?. Voelde mij heel lullig naar de cliënt toe, maar als ik daar zou blijven, zou ik echt moeten overgeven.
Verder gaat het nog steeds goed! M'n borsten beginnen gevoeliger te worden. Maar ik klaag nog steeds niet.
Straks een verjaardag.. Nou is het zo dat veel vrienden van mij roken en met verjaardagen vaak binnen roken (niet in huis, maar het feest wordt dan gegeven in de schuur/kroegje achterhuis). Ik vind dat best wel een dingetje..

Hoe doen jullie het trouwens met sporten? Houden jullie er rekening mee? Of gaat het sporten momenteel sowieso niet door ivm Corona? 
Ik doe zelf aan paardrijden, maar als ik er nu op stap dan denk ik tijdens het rijden wel vaker van: oh ja, als ik eraf val..

Ik doe aan hardlopen en dat blijf ik doen. Alleen ik luister heel goed naar mijn lichaam en probeer mezelf niet te pushen. Gewoon ontspannend hardlopen.

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen!! En heftig voor degenen met een miskraam net achter de rug. Hoop voor iedereen dat deze blijven plakken en er in februari allemaal gezonde kindjes op de wereld worden gezet!
Hier een uur geleden ook positief getest!! Zo bijzonder en ik kan 't nog niet echt bevatten (en wilde 't daarom graag even delen hier:)!) Voor ons nr4, maar ik blijf 't heel bijzonder vinden en de gedachte heel gek.. Ik denk niet dat ik heel actief zal meeschrijven (gezien de andere 3 nogal veel aandacht vragen?), maar vind 't leuk jullie ervaringen te lezen. Veel geluk allemaal! ❤️

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik heb gisteren test nr 2 gedaan, was ook weer positief, dus ik denk dat ik nu wel echt begin te geloven dat ik ook zwanger ben :) 

Ik ben ook zwanger! ? Nu 5 weken en wil iedereen feliciteren met de zwangerschap. Het is voor mij de derde zwangerschap en tweede kindje. Vorige maand een vroege miskraam gehad en meteen erna weer zwanger. Nu ongeveer even lang zwanger dus even spannend, maar ik heb er een goed gevoel bij. Gelukkig bijna geen klachten, net als bij nummer 1 trouwens. Alleen een beetje moe, maar wat niet is kan nog komen! ?

Terug
Bovenaan