Februari 2021

Boerin; allereerst gefeliciteerd!! Ik heb 10 juli de eerste echo, ben dan ( als t goed is 10 weken en paar dagen ) 10 en 11 juli zijn wij jarig. Dus we vinden het wel super leuk om dan ook gelijk te vertellen.
Vind t ook super spannend, denk steeds straks gaat het mis, lees zoveel verhalen hier ook op forums dat het mis gaat.. misschien maar minder lezen. En wachten tot de eerste echo. 

@boerin aangezien ik mij heel moeilijk stil kan houden. Hebben wij besloten om het na de eerste echo aan familie te vertellen, maar wachten verder nog wel voor de buitenwereld. 25 juni eerst echo, dus hopelijk kunnen we het goede nieuws na dat weekend vertellen.
Aan mijn ouders en schoonouders hebben we al bedacht hoe we het gaan vertellen. Daarvoor hebben wij deze besteld: https://www.kimmiess.nl/a-60149371/special-message-popper/popper-jullie-worden-opa-en-oma/
Aan mijn zus heb ik ook al voorbereidingen getroffen, aangezien ik haar als verjaardagscadeau een abo wil doen voor de dierentuin (zijn wij gek op). Maar dat weet ze nog niet, heb haar op haar verjaardag een kaartje gegeven met Tip 1. En dat weekend krijgt ze een kaartje van ons spruitje met tip 2.  Mits alles goed gaat natuurlijk.
Hoe we het aan mijn schoonzus gaan vertellen weten we nog niet helemaal!

@boerin ik heb na mijn test op zondag (was 1 dag na nod) meteen huisarts ingelicht en vk gebeld. Huisarts wilde bij mij alleen weten voor evt. Medicijnen en ik dacht dat ik een blaasontsteking had dus urine bij huisarts ingeleverd. Vk heb ik gisteren telefonisch consult gehad, je moet ook een vragenlijst invullen fijn als je daar zelf ook even de tijd voor hebt. Volgende week heb ik echo en dat weekend gaan we als alles goed is mijn ouders en schoonouders vertellen. Ik heb twee flessen wijn met een wijnetiket van grand cru de opa en oma..  bij ons ook de eerste..

He! Ik mag me ook aanmelden bij jullie!? Ik dacht dat mijn NOD rond 19 juni zou zijn maar ik denk dat de curettage die ik in april had mijn cyclus weer heeft 'gereset' naar hoe hij was voor de bevalling van mijn zoontje?
Ik voelde me zo zwanger dat ik rond 16 uur clearblue digital heb gedaan en ja hoor! Ik denk dat ik rond 20 februari ben uitgerekend.. Spannend! Ik hoop zo dat het deze keer goed is! 

Jaa ik mag me ook melden.
5 feb uitgerekend 
we zijn erg blij vandaag de 6 weken echo gehad en was een kloppend hartje te zien. hopelijk over twee weken bij de 8 weken echo ook alles goed is.
we zijn dol gelukkig ? 

Hoi, ik denk dat ik me ook aan kan sluiten bij jullie, morgen is pas me nod maar heb al 3 positieve testen in m’n handen gehad ? hoop zo dat het goed gaat deze keer. Als het goed is rond 20 feb uitgerekend 

Ja ik was ook aan het twijfelen hahaha met het eerste berichtje, of niemand het zou zien. 
Misschien als het fijner is een Whatsapp groep maken is ook gezellig? ☺️? en zeker als iedereen zich daar meer confortabel mee voelt 

Moeders voor moeders hebben net de spullen gebracht! 
De test hoefde ik niet te doen, maar heb ik toch gedaan. Echt geen twijfel mogelijk ?

Terug
Bovenaan