Februari 2021

Hi allemaal! 

Ik vermoed dat ik me ook mag aansluiten. Op 14 mei spiraal laten verwijderen en zowel gisteren als vandaag een positieve test (hoewel licht - controle streepje is op de 2 dagen wel donkerder geworden). Hoewel blij en dankbaar, eigenlijk ook nog wel in shock om hoe snel dit is gegaan. Wordt ons 2e kindje. 1e moet nog een jaar worden. 
Datum zoals nu berekend, 22 februari  
groetjes 

[quote quote=10331285]Hi allemaal! Ik vermoed dat ik me ook mag aansluiten. Op 14 mei spiraal laten verwijderen en zowel gisteren als vandaag een positieve test (hoewel licht – controle streepje is op de 2 dagen wel donkerder geworden). Hoewel blij en dankbaar, eigenlijk ook nog wel in shock om hoe snel dit is gegaan. Wordt ons 2e kindje. 1e moet nog een jaar worden. Datum zoals nu berekend, 22 februari groetjes[/quote]
Oh spannend zeg. Gefeliciteerd! Wanneer wordt de oudste 1? mijn dochter volgende week ??

Hi meiden, Gefeliciteerd allemaal, wat veel zwangeren al deze maand!
Ik mag me ook aanmelden, gister nod en deze week al 3x positief getest :):):) Uitgerekende datum is rond 18 feb en heb de eerste echo op 8 juli. Kan nu al niet wachten!
Oh en heb een dochtertje van 15 maanden. We vonden het leuk als er niet meer dan 2 jaar tussen onze kindjes zou zitten en dat is op de valreep gelukt (zij wordt 6 maart 2) ;)

Ja echt een grote groep zeg, en we zijn niet eens op de helft van Juni ? vruchtbare maand 
@Honingbij ja leuk he, vandaag ook spulletjes gekregen, moet het testje nog doen ☺️

[quote quote=10331302]Hi meiden, Gefeliciteerd allemaal, wat veel zwangeren al deze maand! Ik mag me ook aanmelden, gister nod en deze week al 3x positief getest :):):) Uitgerekende datum is rond 18 feb en heb de eerste echo op 8 juli. Kan nu al niet wachten! Oh en heb een dochtertje van 15 maanden. We vonden het leuk als er niet meer dan 2 jaar tussen onze kindjes zou zitten en dat is op de valreep gelukt (zij wordt 6 maart 2) [/quote]
Haha echt op de valreep inderdaad. Gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan