Februari 2021

[quote quote=10331302]Hi meiden, Gefeliciteerd allemaal, wat veel zwangeren al deze maand! Ik mag me ook aanmelden, gister nod en deze week al 3x positief getest :):):) Uitgerekende datum is rond 18 feb en heb de eerste echo op 8 juli. Kan nu al niet wachten! Oh en heb een dochtertje van 15 maanden. We vonden het leuk als er niet meer dan 2 jaar tussen onze kindjes zou zitten en dat is op de valreep gelukt (zij wordt 6 maart 2) ?[/quote]
Haha, hier hetzelfde verhaal. Bij ons zit er straks ook 1 jaar en 11 maanden tussen, net geen twee jaar. Lijkt me even druk, maar ook heel leuk. En dan hoop ik natuurlijk dat ze dikke vrienden worden. ?

Goedenacht!
Ook ik meld mij heel voorzichtig aan!
Vanavond een positieve test in mn handen gehad.
Het wordt ons derde kindje , heb al twee dochters van 5 en bijna 1 (volgende week jarig). In het verleden een miskraam en een bbz gehad dus ook nu zit de spanning er wel een beetje in.
Maandag de verloskundige maar ff bellen :) 

[quote quote=10331598]Goedenacht! Ook ik meld mij heel voorzichtig aan! Vanavond een positieve test in mn handen gehad. Het wordt ons derde kindje , heb al twee dochters van 5 en bijna 1 (volgende week jarig). In het verleden een miskraam en een bbz gehad dus ook nu zit de spanning er wel een beetje in. Maandag de verloskundige maar ff bellen [/quote]
Gefeliciteerd! Mijn dochter ook volgende week 1 (vrijdag) ?

Hoi allemaal! Het leek mij leuk om een groepsappje aan te maken met dames die er ook pas net achter zijn dat ze zwanger zijn en hun eerste kindje verwachten! En ook in februari uitgerekend zijn. Zo kunnen we leuke dingetjes delen samen! Is hier animo voor?   Heb hier ook een apart topic voor aangemaakt. zouden jullie daar willen reageren indien geïnteresseerd?

[quote quote=10331711]Zijn er al meiden met kwaaltjes/ klachten? Hoe voelen jullie je allemaal?[/quote]
Wisselend! In begin had ik echt menstruatie krampen. Die zijn nu vrijwel helemaal weg, misschien komen ze nog weer geen idee.
Ben nu sinds een week elke dag misselijk. Maar kan het eigenlijk niet echt misselijk nomen. Maar echt week op de maag en nergens zin in. Als ik aan eten denk, kan ik al kokhalzen.
en mijn borsten/tepels zijn gevoelig, maar niet echt pijnlijk. Alleen als ik eraan kom zeg maar.

Terug
Bovenaan