Februari 2021

[quote quote=10331725] Wisselend! In begin had ik echt menstruatie krampen. Die zijn nu vrijwel helemaal weg, misschien komen ze nog weer geen idee. Ben nu sinds een week elke dag misselijk. Maar kan het eigenlijk niet echt misselijk nomen. Maar echt week op de maag en nergens zin in. Als ik aan eten denk, kan ik al kokhalzen. en mijn borsten/tepels zijn gevoelig, maar niet echt pijnlijk. Alleen als ik eraan kom zeg maar.[/quote]
Hier precies hetzelfde! Borsten zijn ook al gegroeid naar ons idee...

@rooos @eyolynne leuk om te zien dat er meerdere dames zijn met nog jonge kindjes, mijn zoontje ook bijna 16 maanden en ben op exact dezelfde dag uitgerekend als twee jaar geleden. Vond het eerst wel even stom dat ze zo dicht op elkaar jarig zouden zijn ? maar goed dat weet je natuurlijk nooit zeker. 

hier gelukkig nog niet misselijk. Maar ik heb een zeer opgejaagd gevoel kan het lastig beschrijven beetje als hartkloppingen ofzo daarbij duizelig en nachtzweten. (Ik herken het totaal niet van mijn vorige zwangerschap) Heeft iemand anders daar ook last van? Moet ik me zorgen maken? 
@Lizze gefeliciteerd met de positieve test en welkom ? 

[quote quote=10331750] Hier precies hetzelfde! Borsten zijn ook al gegroeid naar ons idee…[/quote]
Heee toevallig! Stelt mij direct ook weer gerust haha!
sinds gisteren merk ik dat ik volschiet bij de kleinste dingen, zoals aflevering van Hollands got talent (best of..) maar ook gewoon een foto. Heel bizar haha! Moet er tegelijk ook om lachen.

Hier ook borsten al gegroeid, pas al bijna m’n bh’s niet meer.. en dat terwijl ik nog maar 6 en 4 dagen ben.  Nu zit ik er aan te denken volgend weekend gelijk maar voedingsbh’s te kopen. Ik las dat die mee groeien, en handig voor straks gelijk. Aan de andere kant wil ik ook weer wachten tot de echo maar die is pas 10 juli, dan pas ik al helemaal m’n bh’s niet meer als dit zo doorgaat. Iemand hier ervaring mee? 

Ik meld me ook heel erg voorzichtig.. ben wel een beetje bang. Heb echt 2 knal testen gehad alleen blijf bloed hebben bij afvegen.. nu al een week. Verder geen stolsels. Hebben meer dames hier last van? Vanmiddag de VK bellen voor een eerste afspraak. Dit wordt ons 2de kindje. Eerste is bijna een jaar. Dit was de eerste ronde dat we serieus probeerde, hopelijk is alles goed.. 

Terug
Bovenaan