Februari 2021

Hi dames, 
Heb de laatste 1.5 dag niet meer meegelezen. 24 juni zou mijn eerste echo gepland staan maar heb vanmiddag al een vroege echo staan omdat ik sinds vrijdag weer wat donkerbruin bloedverlies heb. Verder heb ik nog wel lichtjes last van kwaaltjes maar omdat ik zo onzeker ben door het bloedverlies na een MA eerder dit jaar ben ik blij dat ik vandaag terecht kan. 
Ik vind het erg spannend, heb vannacht ook slecht geslapen. En toen ik vanmorgen wilde gaan douchen werd ik helemaal duizelig en begon te zweten. 
Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames hier! Voor de dames die al eerder zwanger zijn geweest. wanneer zagen jullie een kloppend hartje voor het eerst? Ik ben vandaag 6wk denk ik en hoop dat ik een hartje kan zien bij de echo. Vorige zwangerschap welke niet goed afliep had ik bij 6+6 een kloppend hartje. 

Liefs! 

Hoi Meiden,
Ik mag mij hier aanmelden. Vrijdag een positieve cbtest gehad. Ben heel erg moe, pijnlijke borsten en misselijk.
Voor mij is het mijn 2e en voor mijn vriend de 1e. Toch voelt alles weer nieuw en spannend. 
Als alles klopt ben ik rond 19 februari uitgerekend.

Ik meld mij ook aan! Het is nog steeds niet helemaal doorgedrongen. Ik geloof het nog steeds niet! Vanmorgen een positieve CB wekenindicatortest gehad 2-3 weken. Had er toevallig 2 in huis direct na de eerste nog 1 gedaan en die was ook positief en nog steeds geloof ik het niet aangezien ik helemaal geen klachten heb. Vorige week wel heel erg last gehad van winderigheid. Ik ga zo nog een ander merk test halen hahaha    en nu welke stappen moet ik nu ondernemen??? 1e kindje dus alles is nieuw 

Gefeliciteerd. 
Als eerste raad ik je aan geniet er lekker samen van. Neem de tijd om een verloskundige te zoeken en als het je wat lijkt meld je aan bij moeders voor moeders. Een verloskundige helpt je ook ook verder. Van de mijne heb ik direct een folder opgestuurd gekregen over zwanger zijn. Misschien heeft de jouwe ook zoiets. In deze folder staat ook een wat je wel en niet 'mag' eten. 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! 
Ik mag 10 juli voor een eerste echo. Voelt enorm ver weg. Komt ook wel door mij zelf. Vorige keer (voor vorige zwangerschap) een MA gehad met 7 weken. Nu liever eerste echo iets later. Uiteraard nog steeds geen garanties maar voelt wel iets prettiger. 

Ik mag ook aansluiten. Leuk om te lezen dat er veel zwangeren zijn rond dezelfde periode. Volgens mijn berekening ben ik 21 februari uitgerekend. Ik heb 8 juli mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog ook voor een echo. Dit ivm mijn leeftijd en wat omstandigheden (die ik liever niet vertel). Ik wil niet al te vroeg juichen na 2 miskramen en we hopen zo dat het dit keer goed gaat.

Terug
Bovenaan