Februari 2021

Gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! :) al een flink clubje.
Ik heb gisteren eerste echo gehad. Dit omdat ik wat bloed verloor, en het verliep op de zelfde manier als vorige x en dat eindigde in een MA. Gelukkig hadden we goed nieuws, het hartje klopt krachtig en ik ben zelfs 1 dag verder dan we dachten. ❤ Ik ben enigszins gerustgesteld en gaan er weer positief tegenaan. Dit zal ons eerste kindje zijn, hopelijk blijft alles goed gaan. De datum is nu 7 februari. Maar dat wordt pas definitief bij de 11 a 12 weken echo.. spannend! ☺

[quote quote=10332715]Ik lees dat best veel al een echo met 8 weken krijgen ik krij de 1e echo termijn echo pas bij 10 weken….[/quote]
Meestal krijg je je eerste idd rond 10/12 weken , maar wanneer het medisch is of er zijn klachten dan krijg je soms eerder nog een echo.

Ik heb 16 juli mijn eerste vitaliteits echo! Volgens mijn berekeningen ben ik 21 feb uitgerekend. Dus dat is nog wel lang wachten... Met 8-9 weken. En dan ook twee weken later termijnecho.
Met mijn eerste zwangerschap had ik met 6-7 weken al een eerste echo. Dat vond ik toch wel fijn om te weten dat het op de goede plek zat en het hartje klopte. Nu moet ik wat meer geduld hebben.
Hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes? Ik merk dat ik echt moe ben en vaak krampjes heb. En af en toe wat duizelig. Gelukkig nog twee dagen werken en dan twee weken vakantie!

[quote quote=10332767]Ik heb 16 juli mijn eerste vitaliteits echo! Volgens mijn berekeningen ben ik 21 feb uitgerekend. Dus dat is nog wel lang wachten… Met 8-9 weken. En dan ook twee weken later termijnecho. Met mijn eerste zwangerschap had ik met 6-7 weken al een eerste echo. Dat vond ik toch wel fijn om te weten dat het op de goede plek zat en het hartje klopte. Nu moet ik wat meer geduld hebben. Hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes? Ik merk dat ik echt moe ben en vaak krampjes heb. En af en toe wat duizelig. Gelukkig nog twee dagen werken en dan twee weken vakantie![/quote]
Hiii Liizee, 
Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend. Ik heb 8 juli mijn eerste vitaliteits echo. Ik heb vooral last van pijnlijke borsten en ik heb al van mezelf een grote cup dus zie al tegenop omdat ze zeggen dat je 2 cups groter kan krijgen. Beetje last van misselijkheid en vermoeidheid. 

Wat leuk! Jij mag dus een weekje eerder komen. Hoop dat het allemaal goed is voor jou. 
Die groeiende borsten heb ik nog niet zo last van. Ik had vorige zwangerschap wel twee cupmaten erbij, maar nu een cupmaat minder dan wat ik vroeger had (volgens mij door borstvoeding geven denk ik..). Dus van mij mag er wel wat bij! ;-)

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! 
Februari bebe wat fijn dat de eerste echo goed is!
Ik weet niet of de nieuw aangesloten dames hebben gelezen dat er ook een fb groep is? De groep is geheim en heet OVN 2.0 en als je Sanne OVN toevoegt op fb (foto van Woezel & Pip taart) dan voegt zij je toe aan de groep.

Terug
Bovenaan