Februari 2021

[quote quote=10332815]Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Februari bebe wat fijn dat de eerste echo goed is! Ik weet niet of de nieuw aangesloten dames hebben gelezen dat er ook een fb groep is? De groep is geheim en heet OVN 2.0 en als je Sanne OVN toevoegt op fb (foto van Woezel & Pip taart) dan voegt zij je toe aan de groep.[/quote]
Ja heb haar uitnodiging gestuurd. 

@ Lizze ik heb eigenlijk vrijwel nergens last van. Dat maakt mij best onzeker. Heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben. Het is ook nog niet helemaal geland, ik geloof het gewoon niet omdat ik nergens last van heb. Maar 4 positieve testen moet genoeg zijn toch. ( mer zelfde urine) Ga morgen nog een keer testen. Slaat nergens op, maarja..... Maar de huisarts en verloskundige zeiden dat dat niet gek is. Ik ben ook nog zo pril zwanger. Toevallig als ik mijn uitgerekende datum uitreken kom ik ook op 21 februari uit! :)

Wat fijn dat alles goed was. Ben nog wel even benieuwd of je het ook al kon zien of dat je alleen het hartje hebt horen kloppen. Ik heb vrijdag een echo met 6,5 week omdat we op vakantie gaan. 

Hi allemaal!
ik heb vorige week maandag een positieve test gehad, ik heb al een dochter van 2 (april 2018)
late eisprong 31 mei dus uitgerekende datum staat nu op 22 februari. 13 juli eerste echo.
vorig jaar september een miskraam gehad dus de lichte angst blijft. Zwanger worden van de tweede ging moeizaam ivm prolactinoom (hormonale tumor) in hoofd. Door medicatie is ons wonder gelukt.
???
allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst!

In dit stadium kun je het hartje alleen zien kloppen toch? Tenminste mensen hebben het bij de vitaliteitsecho altijd over een ‘knipperend hartje’. :) 

Hej littlesnuggle,
Ik denk dat je vraag voor mij bedoelt is? Ik was afgelopen maandag 6+1 en ik heb het hartje zien kloppen. Mijn verloskundige laat het bewust pas bij de 12 weken horen. Dit omdat er in de eerste weken nog zoveel fout kan gaan en een hartje horen kloppen brengt toch nog wel wat extra emoties mee! Vorige keer hebben we ook een kloppend hartje gezien bij 6+6 en het is zo'n 4 dagen later gestopt na verwachting. Ik vind het dus allemaal mega spannend. De eerste zwangerschap had ik bij 4 weken echt al pijnlijke borsten en vermoeid. Dit x begon dit bij de 5weken pas en daarbij ben ik nu ook nog eens zo misselijk! Ik heb nergens trek in, eten is echt een uitdaging. Ik hoop dat ik me zo blijf voelen, haha dat geeft me even die extra bevestiging. Ondanks dat de verloskundige zei een heel 'krachtig' kloppend hartje te zien! ❤

Hallo allemaal, hier gisteren een positieve test in de handen!    Wss pas vrijdag mijn NOD  ( ik heb 7 mei mn spiraal er na 3,5 jaar uitlaten halen en 20-23 mei een lichte bloeding gehad, dus dit was dan denk ik mn ongesteldheid)   Dus het was gelijk raak haha'     Mijn uitgerekende datum is dan volgens eigen berekening  24 februari!   Maar test nog wel elke dag tot en met mn NOD,   Kan het gewoon nog niet geloven ofzo ? Wel gister een aanmeldformulier verstuurd naar de verloskundige, hoelang duurde het bij jullie voordat je hier bericht van kreeg?

Terug
Bovenaan