Februari 2021

Weet je wat mijn vreselijke kwaal is? Ik ruik van alles heel sterk. Ik heb ook het gevoel alsof ik overal vuilnis ruik tot in mijn slaapkamer aan toe. Is vreselijk???

Hallo dames! Leuk om jullie berichten te lezen en nog leuker om ook een berichtje te kunnen typen! 
vorige week ook een positieve test in mijn handen gekregen en volgend een berekening via een site ben ik 15 februari uitgerekend! 
dit is mijn vierde zwangerschap, ik heb 3 kinderen van 12,9 en 9 maanden! 

Goedemorgen dames,
Ik hen vanochtend een positieve test in handen gehad. Wel echt een knaltest.
Ik durf nog niet te hopen. 2 maanden geleden een miskraam gehad. Ook niet gedacht.
24 februari uitgerekend als alles goed gaat.
Liefs

Hii Dames! 

Het voelt zo onwerkelijk, vanochtend een test gedaan met de gedachte het zal waarschijnlijk toch weer negatief zijn.. Koffie gepakt neergezet en begonnen met turen, ineens een streepje? Wou het niet geloven dus gelijk nog een gedaan en nog een streepje! Snel koffie gedronken en naar de winkel gegaan voor een clearblue test en jaahoor Zwanger 1-2! 

Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is spannend en nieuw x

Hoi, en gefeliciteerd allemaal! 
Ik mag me aansluiten bij deze groep! 13 juni had ik een positieve test in handen. Mijn eerste zoontje is nu bijna 1,5 jaar oud. 2 jaar geleden sloot ik me op dit forum aan bij precie's zo'n zelfde groep; januari 2019. Met deze meiden heb ik nog steeds bijna dagelijks contact nadat we een besloten FB groep hebben aangemaakt, zó leuk! 
Ik zou 17 februari uitgerekend zijn, en heb 7 juli mijn eerste echo. Ik voel nog niet zoveel, behalve een licht weeig gevoel in mn onderbuik af en toe..  Bij mijn vorige zwangerschap ben ik extreem misselijk geweest, ik hoop dat gedeelte dit keer over te slaan. Vorige keer kreeg ik dit vanaf een week of 6/7, ben nu 5+3. 
Grappig hoe relaxter je bent (ik spreek even voor mezelf) bij een tweede zwangerschap. Hoe euforisch ik vorige keer was, hoe relaxed en down to earth ben ik nu. Het komt allemaal zoals het komen moet :) 
Leuk om ervaringen te delen hier!   Liefs

Hoi allemaal,
Wat leuk zoveel zwangeren. Ik lees al even mee, maar wilde eerst even afwachten voor ik me zou melden hier.
Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Dinsdag 30 juni hebben wij de eerste echo. Uitgerekende datum is volgens de verloskundige 9 februari 2021.
Ik vind het super spannend deze periode. En ik kan niet wachten tot de de eerste echo geweest is.
Ik ben deze week begonnen met Moeders voor Moeders.. 
Tot nu toe voel ik me heel goed gelukkig!

Hoi allemaal,
Wat leuk zoveel zwangeren. Ik lees al even mee, maar wilde eerst even afwachten voor ik me zou melden hier.
Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Dinsdag 30 juni hebben wij de eerste echo. Uitgerekende datum is volgens de verloskundige 9 februari 2021.
Ik vind het super spannend deze periode. En ik kan niet wachten tot de de eerste echo geweest is.
Ik ben deze week begonnen met Moeders voor Moeders.. 
Tot nu toe voel ik me heel goed gelukkig!

Zoveel zwangere echt leuk! Dus de baby boom die voorspeld is is uitgekomen Hahahhaha.
Lieve dames ik heb bij alles wat ik eet last van maagzuur. Zijn er meerdere die hier last van hebben? Ik ben pas 5 weken zwanger. Ook ruik ik echt alles heel sterk dat ik er echt een vies gezicht van moet trekken. En pijnlijke borsten, maar ja daar kan ik niet omheen. Ik heb een cup G en hoop niet dat ze groter worden. 

Terug
Bovenaan