Februari 2021

Goedemorgen dames,
6 juli heb ik de 1e echo. Heel spannend. Vanochtend clear blue gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Zo fijn. Nu duimen dat het goed blijft gaan. Ik begin nu steed misselijke te worden.  Had ik bij mijn 1e kindje niet. Mijn oudste is nu 2 jaar.
Liefs 

Hallo allemaal, 
allereerst, gefeliciteerd allemaal! 
ben de afgelopen tijd niet meer actief geweest op het forum, wilde het een beetje loslaten. Vorige zwangerschap medisch traject moeten doorlopen, en door Corona stond ik wel al op de wachtlijst voor een 2e, maar dit zou nog een tijdje gaan duren. Nu afgelopen woensdag (2 dagen voor NOD) een positieve test in handen. Zo niet verwacht, maar zo blij! Allemaal nog heel spannend natuurlijk! 
ik heb na mijn vorige zwangerschap (bevallen op 5-2-2019) een postnatale depressie gekregen, dus dat maakt het nog wat spannender voor me. Want ik hoop heel erg dat me dit deze keer bespaard blijft! 
maar voor nu, zoveel mogelijk proberen te genieten ? maandag eerste afspraak bij verloskundige, niet voor echo’s al, want met 4,5 week is nog niet veel te zien. Maar ivm de antidepressiva die ik neem, wilde ze toch al even samen om tafel om dingetjes goed met elkaar af te spreken! 
mijn uitgerekende datum is 26-2-2021 als het goed is! Wil ook graag bij de facebookgroep als nog plaats is, dus heb al berichtje gestuurd!  
groetjes Silvia  

[quote quote=10333720]Hoi, en gefeliciteerd allemaal! Ik mag me aansluiten bij deze groep! 13 juni had ik een positieve test in handen. Mijn eerste zoontje is nu bijna 1,5 jaar oud. 2 jaar geleden sloot ik me op dit forum aan bij precie’s zo’n zelfde groep; januari 2019. Met deze meiden heb ik nog steeds bijna dagelijks contact nadat we een besloten FB groep hebben aangemaakt, zó leuk! Ik zou 17 februari uitgerekend zijn, en heb 7 juli mijn eerste echo. Ik voel nog niet zoveel, behalve een licht weeig gevoel in mn onderbuik af en toe.. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik extreem misselijk geweest, ik hoop dat gedeelte dit keer over te slaan. Vorige keer kreeg ik dit vanaf een week of 6/7, ben nu 5+3. Grappig hoe relaxter je bent (ik spreek even voor mezelf) bij een tweede zwangerschap. Hoe euforisch ik vorige keer was, hoe relaxed en down to earth ben ik nu. Het komt allemaal zoals het komen moet Leuk om ervaringen te delen hier! Liefs[/quote]
Leuk he zo'n Facebook groep. Ik zit in een groepje van juli 2019 en zijn ook nog heel actief. Ik was 30 juni uitgerekend maar 19 juni bevallen dus mijn dochter is gisteren 1 geworden ??
In het huidige groepje zitten nu ongeveer 14 meiden dus mag nog zeker wat bij. 
Dus wie wil --> voeg even Sanne Ovn toe en dan komt dat goed ??

[quote quote=10333044]Hej littlesnuggle, Ik denk dat je vraag voor mij bedoelt is? Ik was afgelopen maandag 6+1 en ik heb het hartje zien kloppen. Mijn verloskundige laat het bewust pas bij de 12 weken horen. Dit omdat er in de eerste weken nog zoveel fout kan gaan en een hartje horen kloppen brengt toch nog wel wat extra emoties mee! Vorige keer hebben we ook een kloppend hartje gezien bij 6+6 en het is zo’n 4 dagen later gestopt na verwachting. Ik vind het dus allemaal mega spannend. De eerste zwangerschap had ik bij 4 weken echt al pijnlijke borsten en vermoeid. Dit x begon dit bij de 5weken pas en daarbij ben ik nu ook nog eens zo misselijk! Ik heb nergens trek in, eten is echt een uitdaging. Ik hoop dat ik me zo blijf voelen, haha dat geeft me even die extra bevestiging. Ondanks dat de verloskundige zei een heel ‘krachtig’ kloppend hartje te zien! ❤[/quote]
Klopt, was voor jou idd! Ik baal als een stekker. Had eigenlijk afgelopen vrijdag met 6+3 een echo omdat wij nu 2,5 week op vakantie zijn. Belt ze mij donderdagmiddag af. Vk vond het toch nog te vroeg. Zo zuur. Nu pas 9-7 m’n eerste echo. Ben ik al 9+2 maar goed, het is niet anders. Nu optimaal genieten van onze vakantie en lekker loslaten. Voel me mega zwanger dus dat stelt gerust ?

Ik wil graag mee kletsen. Vrijdag een heel licht streepje, vandaag een duidelijk plusje op de test! 
Ik ben ergens eind februari uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van 10 maanden. Het was de 2e ronde al raak. Zo niet verwacht. Bij onze dochter ruim een jaar moeten wachten. Daar had ik me toch onbewust op ingesteld. 
Tot nu toe heb ik nergens last van. Maar dat kan nog flink veranderen weet ik uit ervaring.. 

Hoi ik durf me ook voorzichtig aan te sluiten. Als het goed is ben ik nu 6 weken en 4 dagen. Het is ons eerste kindje en ben hele zenuwachtig voor de echo volgende week maandag. Ik hoop zo dat alles goed is. Ik heb begin 10 dagen vreselijk moe geweest. 1 keer neiging gehad tot over geven verder niet vele gemerkt behalve dat ik vaak  het idee heb dat ik ongesteld moet worden en dat baart me dan weer zorgen. Ik hoop dat deze week snel voorbij gaat dan weten we meer.

Heee meiden,
Even wat schrijven hier hoor, soms heb ik echt van die momenten dat ik zoo onzeker ben over m’n zwangerschap, en dan vooral; klopt er wel een hartje.. ik ben vandaag 7 weken 5 dagen. En denk dat ik pas echt kan genieten als ik weet dat het goed zit. Alleen de eerste echo is pas 10 juli. Ik heb verder echt geen zwangerschap kwaaltjes, dus misschien denk ik ook daardoor mmmm zal t wel goed zijn. 
Naja ik wou dit even kwijt, sorry voor t klagen. 

Terug
Bovenaan