Hallo allemaal,
allereerst, gefeliciteerd allemaal!
ben de afgelopen tijd niet meer actief geweest op het forum, wilde het een beetje loslaten. Vorige zwangerschap medisch traject moeten doorlopen, en door Corona stond ik wel al op de wachtlijst voor een 2e, maar dit zou nog een tijdje gaan duren. Nu afgelopen woensdag (2 dagen voor NOD) een positieve test in handen. Zo niet verwacht, maar zo blij! Allemaal nog heel spannend natuurlijk!
ik heb na mijn vorige zwangerschap (bevallen op 5-2-2019) een postnatale depressie gekregen, dus dat maakt het nog wat spannender voor me. Want ik hoop heel erg dat me dit deze keer bespaard blijft!
maar voor nu, zoveel mogelijk proberen te genieten ? maandag eerste afspraak bij verloskundige, niet voor echo’s al, want met 4,5 week is nog niet veel te zien. Maar ivm de antidepressiva die ik neem, wilde ze toch al even samen om tafel om dingetjes goed met elkaar af te spreken!
mijn uitgerekende datum is 26-2-2021 als het goed is! Wil ook graag bij de facebookgroep als nog plaats is, dus heb al berichtje gestuurd!
groetjes Silvia