Februari 2021

[quote quote=10334437]Heee meiden, Even wat schrijven hier hoor, soms heb ik echt van die momenten dat ik zoo onzeker ben over m’n zwangerschap, en dan vooral; klopt er wel een hartje.. ik ben vandaag 7 weken 5 dagen. En denk dat ik pas echt kan genieten als ik weet dat het goed zit. Alleen de eerste echo is pas 10 juli. Ik heb verder echt geen zwangerschap kwaaltjes, dus misschien denk ik ook daardoor mmmm zal t wel goed zijn. Naja ik wou dit even kwijt, sorry voor t klagen.[/quote]
Klagen mag altijd. En ik herken het ook zolang ik nog geen echo heb gehad wil ik niet alle te vroeg juichen na 2 miskramen. Ik ben net 5+3 dus nog heel pril, maar wel sterke geur en last van pijnlijke borsten. En kwaaltjes zijn er niet altijd. Bij mijn zwangerschap van 21 jaar geleden had ik nergens last van behalve dat ik wist dat ik zwanger was. 
Over 2.5 week heb ik mijn eerste echo en willen het daarna aan ouders/ schoonouders vertellen, maar we weten nog niet hoe. Iemand ideeën? Mijn dochter kwam met het idee om een t-shirt te laten drukken in haar maat met ik wordt grote zus aangezien je ze Alleen voor kleine kids hebt. Mocht er iemand een andere idee hebben hoor ik dit graag.

Hoi dames, 
Gefeliciteerd allemaal!
Ik meld me ook, met wel al flink wat zenuwen, afgelopen vrijdag op NOD een positieve test en zondag met clear blue 2-3 wk, dus dat gaf wat extra bevestiging. 
ik heb afgelopen april helaas een miskraam gehad, met de termijn echo bleek het hartje niet meer te kloppen. Heel erg fijn dat het al weer zo snel gelukt is, want we hebben er in het begin erg lang over gedaan om zwanger te worden. 
Ben nu extra alert op alle dingetjes die ik voel, heb ook veel minder klachten dan de vorige keer dus dat vind ik ook lastig, maak me dan weer zorgen, gaat het wel goed?? Maar dat zullen meerdere wel herkennen. 
Gelukkig krijgen we al snel een echo, op 10 juli, met 7 wk, dus tot die tijd zit er niets anders op dan proberen rustig te wachten. 

@Mp wij lopen aardig gelijk op! Ik ben ook weer zwanger na miskraam in april, 6 juli eerste echo met 7 weken en 22/2 uitgerekend zoals het nu lijkt! Ik vind het ook heel spannend, niet zo gek denk ik na zo'n nare ervaring!
Ik heb ook weinig last van kwaaltjes maar dat had ik met de zwangerschap van mijn zoontje ook niet! Het vertrouwen is natuurlijk een beetje weg.. hopen op een goeie echo over 2 weken!!?

Hi ladies, Niet alle berichten gelezen omdat het er zoveel zijn ?
Ik ben 29 jaar, getrouwd en mama van een prachtige dochter van 1 jaar oud.
Afgelopen zondag nod, toen testte ik negatief met sensitest en cb, dus was aan het wachten op mn menstruatie.. Vanavond won de ongeduld van verstand en rond 22.30u een test gedaan, hoera een heel licht streepje!
Met de telefoon nog niet waar te nemen, dus ga over 2 dagen nog eens een test doen met ochtendurine, hoop dat de test dan weer mooi is opgelopen.
Ben ergens nog wel voorzichtig daar mijn eerste zwangerschap is uitgelopen op een miskraam. 3 maanden later mocht ik opnieuw zwanger zijn en daar is onze prachtige dochter van gekomen.
Voor nu staat de uitgerekende datum op 28 februari. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe :) 

Na in maart een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad vorige week 1e echo gehad 6.2 weken. Zo opgelucht het zit nu op de juiste plek!! En zelfs al hartactie gezien. Zo blij dat het gelukt is!

Hallo allemaal! 
Ik meld me voor het eerst op deze app in dit topic. 15 mei mijn laatste menstruatie dag gehad en volgens de berekeningen nu 5 weken +6 dagen zwanger van mijn eerste kindje. 
Omdat het de eerste is en dit dus nog nooit heb meegemaakt dus best onzeker. Heb alleen wat last van maagzuur en mijn borsten beginnen nu wat gevoelig te worden.
Zijn er meer mensen die wat onzeker zijn? 

Terug
Bovenaan