Februari 2021

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om nieuwe mensen te zien. 
Ik heb wel erg last van deze hitte en ben pas 5+4. Ik heb voornamelijk last van kortademigheid. Herkent iemand dat? En ook erg last van maagzuur. 

@Littlegirl
fijn om te horen iemand zelfde heeft meegemaakt. 
ik had mijn mk met 5,5 week vorig jaar dec en nu dus gelukkig opnieuw zwanger.
ik ben die week al over daardoor kreeg ik zelfvertrouwen maar als je dan wat bloed ziet ook al zijn het maar paar druppels helder bloed en weetje dit is net als een wondje op je arm ofzo en geen menstruatie bloed raak ik toch wel in paniek. Mentaal niet altijd fijn. 
sinds gisteren 15:00 uur na die druppels niks meer gehad dus weet het zit goed. 
en de gynecoloog maar zeggen maak je niet druk je ziet dat het geen bloed is uit de baarmoeder. Het gebeurd hier door de inwendige echo toch ook ? Uhm ja maar kan me hersenen niet uitzetten helaas ?
ik ben wel blij omdat ik medisch ben elke twee weken een echo heb dat geeft me toch een lichtpuntje. Ben blij als ik 4 weken verder ben de 12 weken gepasseerd ben ?. Elke week er een bij is meer zelfvertrouwen. 
hoop dat iedereen in feb een kleine wonder mag gaan zien ❤️ 

Ik ben superonzeker.... Omdat we veel moeite hebben gedaan om zwanger te worden, ben ik nu opeens heel bang dat er op de echo niks te zien is. Een vriendin van me heeft dat een paar weken geleden meegemaakt. 
Wachten tot 8 juli duurt zo lang!

Ik voel me dus helemaal niet echt zwanger. Ik heb een krampjes alsof ik binnenkort ongesteld word en mijn borsten doen een beetje pijn. Maar dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden.
Het enige wat bevestigend is, is de test. 

Lang niks van mij laten horen. Druk bezig met andere dingen.
Vandaag hebben wij onze eerste echo. En ik kan jullie vertellen, bloed nerveus ben ik! 
De afgelopen weken had ik er heel veel vertrouwen in, maar nu ben ik zo bang dat het toch mis is..
Als de echo goed is, dan gaan wij het morgen vertellen aan onze ouders en zussen. Ik ben heel erg benieuwd naar hun reactie.

Net gehad! Alles was goed!? Kloppend hartje en alles volgens termijn! Zo opgelucht en blij.
ik ben nu rond de 8+2. Volgens de meest duidelijke echo zou het 8+4 zijn, maar dat was dan milimeter werk, dus niet betrouwbaar.
16 juli termijnecho en dan weten we meer!

Terug
Bovenaan