Februari 2021

Littlegirl wat heftig zeg. Hoe is het nu met je oma? 

Ik heb volgende week een intake gesprek en 15 juli de eerste echo. Ik ben nu denk ik 5+2 weken. De misselijkheid begint nu helaas toe te nemen. Bij mijn dochter was ik 9 maanden doodziek. Dus ik hoop dat het deze keer wat minder is. 

Hi allemaal! Ook ik ben zwanger, van de eerste, nu 7 weken! Ik vind het mega leuk maar ook enorm spannend. Ik typ dit nu op vakantie, lig in bed want ben de afgelopen dagen zo enorm misselijk. Al weken, maar de laatste dagen trek ik het slecht.
Verder heb ik volgende week mijn eerste echo. Ik heb veel bruin bloedverlies. De verloskundige geeft aan dat ik me geen zorgen hoef te maken, toch doe ik dat wel. Ben nogal een doemdenker en echt bang voor een miskraam. 

@Appeltje' helaas is ze zondagochtend overleden. Gelukkig voor haar, maar ik heb het er erg moeilijk mee :'( 
Wij lopen aardig gelijk op btw. Nu 5+1. Vorige zwangerschap begon het overgeven bij 6 weken. Nu af en toe misselijk. Het meest' last' heb ik van gespannen borsten. Dat kan ik me van de eerst keer niet zo herinneren, toen overheerste de misselijkheid en overgeven vooral.
Hopelijk ben je deze keer niet 9mnd ziek!

@everywhere; super vervelend dat je op vakantie zo misselijk bent. Hopelijk kan je er nog lekker van genieten! Spannend volgende week echo! 

Ik ben zo ontzettend blij vandaag de eerste echo gehad en ik zag al echt een baby'tje. Ik ben pas7 weken en 5 dagen maar het was al goed te zien.  Uitgerekend datum staat nu op 8 februari 21 juli 2 e echo kan niet wachten.
Over 2dagen gaan we het eerste familielid vertellen dat we zwanger zijn. Ben benieuwd naar de reactie.

Hoi hoi,
Ik ben ook uitgerekend in februari, ben vandaag 7.3. Vrijdag hebben wij de eerste echo, harstikke zenuwachtig. Wij hebben in februari en in mei een miskraam gehad rond de 5 weken. Ik durf eigenlijk niet blij te zijn. Vanaf dat ik getest had begonnen de kwaaltjes?. Help mijn borsten doen zoveel pijn, slaap al met BH om en moet al grotere maat gaan kopen. Ook de misselijkheid is de hele dag, gelukkig hoef ik niet te spugen. Hebben jullie ook zoveel last van kwaaltjes? 

Even van me afschrijven.. wat ben ik ellendig ? ben voor mijn idee veel misselijker als vorige zwangerschap. Al bij de koelkast open trekken en geurtjes ruiken draait m’n maag zich al om. Komt nog bij dat ik in de horeca werkt dus daar doen de geurtjes het ook erg goed hahaha. M’n dochter van bijna 1 was ook heeeerlijk vroeg wakker vandaag (5:00) dus maak me lichtelijk zorgen hoe ik deze dag ga doorkomen ? alles voor het goede doel. Tips tegen misselijkheid?

@Lizzyluc: probeer kleine beetjes te eten, meerdere malen per dag. Het helpt bij mij om juist als ik misselijk ben iets te eten.
Gister ook eerste echo gehad, met 7 weken en 3 dagen. Zag er allemaal goed uit. Ouders ook ingelicht, want met je schoonouders naast je deur, wordt zwijgen nog lastiger of smoezen verzinnen om samen weg te gaan haha. Beide opa’s en oma’s waren in hun nopjes ❤️
Nu hopen dat de komende twee weken rustig blijven. Ik heb 22 juli weer een nieuwe echo en as zaterdag intake via de telefoon. 

[quote quote=10336663]Hoi hoi, Ik ben ook uitgerekend in februari, ben vandaag 7.3. Vrijdag hebben wij de eerste echo, harstikke zenuwachtig. Wij hebben in februari en in mei een miskraam gehad rond de 5 weken. Ik durf eigenlijk niet blij te zijn. Vanaf dat ik getest had begonnen de kwaaltjes?. Help mijn borsten doen zoveel pijn, slaap al met BH om en moet al grotere maat gaan kopen. Ook de misselijkheid is de hele dag, gelukkig hoef ik niet te spugen. Hebben jullie ook zoveel last van kwaaltjes?[/quote]
Poeh, kan me voorstellen dat je moeilijk kan genieten! Hoop dat het lekker blijft zitten deze keer. Ik ben nu 8+1 en nog geen echo gehad omdat we op vakantie zijn. Wel ook mega last van m’n borsten, zijn gegroeid en voelen helemaal opgezwollen aan. Af en toe wat misselijk maar valt mee. Wel erg moe ook. Lig vaak ‘s middags aan t zwembad nog 2 uur te slapen. Gelukkig kan ik het er nu even van nemen. Straks weer back to work! 

Terug
Bovenaan