Februari 2021

Ik mag ook mee komen schrijven. Ik ben morgen precies 7 weken zwanger van ons tweede kindje en dan hebben we ook de eerste echo. Zeker spannend weer. Weinig kwaaltjes, maar dat was bij onze eerste hetzelfde, dus daar maak ik me deze keer gelukkig een stuk minder druk om. 

Noortjuh succes met de echo vandaag!
Ik heb deze week het intake gesprek bij de verloskundige gehad. Stelde niet zo veel voor. Volgende week woensdag de eerste echo, ik ben dan bijna 8 weken zwanger. Toch weer erg spannend! Al gaat de tijd best snel met een baby van 11 maanden, dat is wel echt een groot verschil met de vorige keer. 

Hoe voelen jullie je? Ik heb nog steeds erg weinig kwaaltjes, dat maakt mij toch wel onzeker..... Vandaag 7 + 3, krijg bij 10 weken pas de eerste echo, helaas nog geduld hebben tot 27 juli zucht.....

Even een tijdje afwezig geweest.. Ik voel me best oke. 
Bij de zwangerschap van onze dochter begon ik met 6 weken veelvuldig te spugen.
Nu alleen 'last' van vlagen misselijkheid en (over)vermoeidheid. Wel hang ik paar keer per dag kokhalzend boven de pot, maar daar is het dan ook mee gezegd.
Lig nu ook lekker op bed beetje te doezelen voor zover dat kan met een 13maander :) helaas ook flink verkouden en hoofdpijn nu, hopelijk volgende week niet meer want dan heb ik een afspraak bij de vk.
Wat ook anders is dan tijdens de zwangerschap van onze dochter, waar ik het toen steeds ontzettend warm had (zelfs in de winter) heb ik nu steeds vaker koude voeten.
Zo grappig dat iedere zwangerschap zo op zichzelf staat. Klop het uiteraard wel af dat ik dit keer niet veelvuldig hoef te spugen. 

Hi dames, vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en een inwendige echo gehad. Alles ziet er goed uit kloppend hartje gezien. Hele geruststelling! Heb met 11 weken de termijnecho. Ik blijf onder controle van de gynaecoloog dit ivm meerdere factoren. Dit vind ik persoonlijk wel fijn. 

Een goede echo gehad gisteren. 3 dagen vooruitgezet dus nu 7w4 zwanger. De echo staat hier los van de intake bij de vk dus die is over 2 weken pas en dan 2 weken daarna de termijnecho weer dus zo vliegen de weken wel voorbij. Ik herken wat anderen hier zeggen dat de tijd sowieso anders voelt met nog een kleine van 15 maanden erbij. Veel minder tijd om me obsessief te concentreren op alles wat ik voel en het daarna uitgebreid te googelen haha.  
Ik heb Sanne ovn net een vriendschapsverzoek gestuurd. 

Terug
Bovenaan